Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 12:55
Mua alettiin oikeestaan kiusaamaan jo 6.luokalla. Silloin se oli sellaista pientä, eikä se haitannut ollenkaan. Yläasteelle mennessäni kiusaaminen muuttui vakavemmaksi. Suurin osa koulumme oppilaista inhosi minua ja sitä saikin kuulla joka päivä jotain. Kasilla taas mua ei enää kiusattu ollenkaan. Se loppui. Kunnes eräänä päivänä "parhaat kaverini" laittoivat välit poikki kanssani. Kunnon selitystä en koskaan saanut kuulla enkä varmaan tuukkaan kuulemaan. Nyt ei olla kiusattu moneen kuukauteen. Ja olen suurimman osan kanssa kaveri meidän koulussamme. Viime aikoina entisiä kavereita on alkanut kaduttamaan, että ajoivat minut pois porukasta. Mutta mua ei enää kiinnosta. Evät ne oikeita kavereita olleet kuin noin tekivät. Itseppähän tiensä valitsivat. Toista mahdollisuutta en heille anna.
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Caiss
  • Lähetetty: 28.11.2006 13:00
Mua ei oo oikein kiusattu ikinä. Oon tähän mennessä säästyny siltä kokonaan. Katotaan nyt, kun tonne yläasteelle päästään ens vuonna..

Mulla on semmonen ongelma, että mä itken tosi helposti. Ihan ilman syytäkin tai jostain tosi mitättömästä syystä. Tämä ärsyttää suuresti.. Ja sitten kun kaverit ovat että "mitä mä taas nyt tein?" niin on vähän noloa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2006 13:24
Miuta kiusattiin tosi pahasti yläasteella, ala-asteella se oli lähinnä sitä syrjimistä oudon ulkonäköni takia (tyttö joka näyttää pojalta) yläasteella se sitten olikin tosi pahaa, haukkumista, lappuja, puhelinsoittoja, pahoinpitelyä, omaisuuden tuhoamista... loppu siihen kun meinattiin tehdä poliisijuttu, vaikka ilkeät katseet jatkuivatkin. Koulun vaihtaminen auttoi vähän, mutta itsetunto on mennyt tilalla, on lähinnä itseinho. koulu kun vaihtui kasin ja ysin välissä, ei ysillä sitten liittänyt motivaatiota liiemmin numeroiden nostamiseen, joten en päässyt edes kouluun mihin halusin, vaan pääsyin tänne helsingin perälle ************. että kivat, kiitos teille.

ja miten se näkyy nykypäivänä? Dragula saa usein kärsiä siitä, että peilin edestä kuuluu "V*ttu miten p*skalta mä taas näytän! Ei jumalauta tällänen suatanan ruma p*ska!"
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:05
Oma tapaukseni alkoi esikoulussa ja jatkuu yhä. On siis jatkunut jo about kymmenisen vuotta. Välillä oli pientä hiljaista kautta, mutta ei niin etteikö silloinkin jotain olisi aina välillä tullut.
Miksi kaikki vainoaa, jos on vähän erilainen???

Tässä todellakin menettää lopullisesti uskonsa ihmisiin ja maailman hyvyyten. Oikeudenmukaisuus - mitä se on?
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:13
Taisi olla kolmannella, kun minua kiusattiin... Haukkumista ja omaisuuden tuhoamista. Aloin v*ttuilla takaisin oikein kunnolla ja kiusaaminen loppui miltei kertaheitolla.
Sitten kuudennella oli vähän ilkeilyä ja ärsyttämistä luokan "suosittujen" toimesta, mutta loppui sekin aika äkkiä, kun maksoi samalla mitalla takaisin.

Onhan se niin, että mikä ei tapa se vahvistaa.
Ainakin useimmiten...
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2006 18:25
Joo mut saa tuomita sillä olin ehkä se kiusaaja, mut en koskaan kiusannu ketään joka ei ollu mulle tehny mitään. En oikein tykänny siitä et mulle tultiin soittaa poskee ja jos näin kävi niin soittajalla ei ollu helppo loppu vuosi. Nyt kun kivekset on laskeutunu niin ei sitä enää vedä niin helposta hermoja. Sitä mä en kyllä oo koskaan ymmärtäny et otetaan se yksi "heikko" sieltä koulusta ja tehään sen elämästä maan päällinen helvetti...ne saunan taa ja vähä pätkyy.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 19:52
Kuusi vuotta olen saanut elämäni aikana nauttia hyljeksinnästä ja niin fyysisestä kuin henkisestäkin väkivallasta. Syyksi riitti lähinnä ylipaino.
No tästähän on jäänyt traumoja, jotka omalla tavallaan vaikuttavat edelleen elämääni. En mieluusti lähde asiaa sen tarkemmin erittelemään.
On se ihmeellistä miten ihmisen-arvo laskee niin radikaalisti, jos hän ei olekkaan muodoltaan hoikka vaan tukeva. Millä tavalla se tekee ihmisen toista huonommaksi? Edelleenkään en tiedä kyseiseen kysymykseen vastausta, vaikka sitä onkin ollut aikaa pohtia.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 21:42
Se on yksi tyhmimmistä asioista maan päällä että ylipainon takia hyljeksitään ihmisiä! Ei sitä jotkut vaan ymmärrä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 22:05
Lainaus: Devilsbride

Se on yksi tyhmimmistä asioista maan päällä että ylipainon takia hyljeksitään ihmisiä! Ei sitä jotkut vaan ymmärrä.

Niin on tyhmä asia. Mummo jaksaa joka kerta muistuttaa kun mulla on vähän "micheliniä" vyötäröllä. Tosin miehelle ei niin paljon huomautella siitä, ja onneks on sellaisia ystäviä joiden mielestä en ole yhtään huonompi gootti, siitä huolimatta.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2006 19:59
minua on kiusattu ala-asteesta seiskan puoleen väliin... se alko pikku hiljaa onneksi yläasteelle mentäessa laantua jne.. nyt en kyllä päästä ketään niskan päälle enään ikinä vaan hyökkään agressiivisesti itse päälle jos joku uskaltaakin hahaha...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!