Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.12.2006 10:21
Olin kiusattu koko peruskouluajan sen vuoksi, etten ollut yhtä vilkas ja sosiaalinen lapsi, kuin mitä muut ja ilmiesesti tämä riitti syyksi minun syrjimiseeni.
Fyysisesti minua kiusattiin vain ala-asteella, mutta ainakin omassa tapauksessani henkinen kiusaaminen sattui enemmän ja jätti pahemmat jäljet.

Vielä nykyisinkin kaupungilla kuljeksiessani (asun yhä synnyinkaupungissani) saan puoleeni oudoksuvia ja ivallisia katseita entisiltä kiusaajiltani, mutten jaksa enää välittää heistä ja heidän p*skanjauhannastaan.
Ensi syksynä on edessä muutto jonnekin muualle, todennäköisesti pääkaupunkiseudulle, työpaikan ja opiskeluiden perässä, missä asiat järjestyvät toivottavasti paremmin, kuin täällä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:18
Tiedättekö mitä. Mua ihan itkettää ilosta ku luen näitä juttuja... (Ei vahingonilosta!)
Mä en ookaan ainoo maailmassa!!! :') On olemassa muitaki, joita on kiusattu syyttä suotta. Kohtalotovereita.
Tä on tosi lohduttavaa.
Kirjoittanut: dark (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.12.2006 15:14
mua kiusattiin ala-asteella ja seiskalla todella pahasti !! kaikki kiusas mua mun vaatteista ja kengist jne. en halunnu mennä kouluun nii ett mä päätin ett mä en mee enää kouluu ja sit mä lintsasin pari viikkoo koulust ja ope otti yhteyttä äitiin ja sit äiti pakotti mut taas kouluun..nii ett sen jälkee mä menin taas kouluun..
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 15.12.2006 14:07
Olen aina ollut herkkä ja empaattinen ihminen ulkokuorestani huolimatta, ja älykäs (ehkä liiankin...). Lukematta sain luokan parhaita arvosanoja, ja tämä se vasta muita sapettikin. 6 vuotta elin ala-astehelvetissä, ja eräs poika, jolla itsellä oli perhehuolia otti minut kohteeksi purkaa vihansa. Sitten tuli päivä, jolloin enkelikin lankesi, ja tartuin tyyppiä rinnuksista kiinni ja nostin seinää vasten paiskaten sitä siihen pari kertaa. Silmät pyöreinä skidit tuijotti, kun rauhallisena pinkona tunnettu tyttö nostaa kaksi kertaa suurempaa tyyppiä. Siihen loppui kiusaaminen ja ihmiset tiesivät kiertää kaukaa

Nykyisin, jos nään tai kuulen ketään kiusattavan, olen ensimmäisenä paikalla riehumassa kiusatun puolella, koska tiedän, miltä tuntuu ajatella 'Mitä minä nyt tein väärin kun minua kiusataan?'. Kyseessähän on kiusaajan ongelma, ei kiusatun.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 01:58
Olin omissa maailmoissa elelevä pikkulapsi. En kovin sosiaalinen... Silloin harvoin kun yritin, niin siitä ei seurannut kuin itkua illalla. Hämmästyttävää, miten ilkeä tarhaikäinen lapsikin osaa olla ikäisilleen. Ala-asteen lopulla löysin oikean ystävän ja tajusin, että mullakin voi sellaisia olla.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:37
Koko peruskoulun ajan mua on kiusattu. Kiusaaminen ilmeni mm. syrjimisenä, haukkumisena ym.ym. Kiusaaminen johtui todennäköisesti siitä että olin erinlainen kuin muut ja en ollut kovinkaan sosiaalinen ihminen (en kyllä ole vieläkään kovin sosiaalinen).
Sen verran olen pettynyt silloisiin opettajiin, etteivät he puuttuneet siihen vaikaka sen näkivät. (Yläasteella yritettiin puuttua, mutta se oli jo liian myöhäistä ja kiusaaminen paheni osittain.)
Nyt kiusaaminen on loppunut, sillä lähdin sellaiseen kouluun jonne ei kukaan muu hakennut. Ja olen ollut hyvin tyytyväinen ratkaisuun.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 21.12.2006 22:05
Mä olen miettinyt, että jos joskus törmään edellä mainitsemaani opettajaan, sanon pari valittua sanaa päin naamaa. Jäi silloin sanomatta

Siis eihän ala-asteikäinen lapsi uskalla sanoa aikuiselle mitään, kun hänellä on nimenomaan jo kokonsa puolesta auktoriteettia enemmän, ja mahdollisuus pistää lapsi kaikenlaisista epätoivotuista sanoista ja teoista jälki-istuntoon. On typerää, miten joku aikuinen voi käyttää tuota mahdollisuutta väärin, onhan lapsella menossa vielä ns. sovinnaisen moraalin vaihe, jossa auktoriteetteja ja järjestelmiä tuetaan ja kumarretaan..
Kirjoittanut: Demonika (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.12.2006 16:17
Minua on kiusattu 5. luokalta tähän päivään asti. Olen seiskalla nykyään. En haluaisi puhua siitä..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.12.2006 23:44
älä sitten. Itse olen lähes koko peruskouluajan kestäneen kiusaamisen kertonut eikä se tappanut minua. perkkeles.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.12.2006 12:07
..Enkö olekaan tunnustautunut tänne? Oo

On kiusattu ala-asteella. Kai jostain tokasta eteenpäin. Mutta ei mitään mikä olisi ilmennyt paremmin vaan lähinnä sellaista että sovitaan tapaamispaikka ja -aika ja sitten kun ite olet siellä, ketään ei näykään tai kukaan ei huoli sinua pariksekseen vaikka mikä olisi.
Mutta toisaalta "häädettiinhän" minut jalkkisjoukkueesta (kyllä, olen pelannut jalkkista) väkivalloin. Pelatkoon sitten keskenään.

Mutta sitten myöhemmin tajusin, kun joku yritti tulla kiusimaan, tajusin että jos olen tyylillä: "Ja haista sinä nyt pitkä pa*ka!", niin ei ne uskalla sanoa mitään Tällä linjalla mennään, niin ei olla tultu kiusimaan yhtään. Paitsi joku on yrittänyt, turhaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!