Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Koulukiusattuja?

Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 18:07
Juu p*skaa musta puhutaan joka hiton päivä. Mutta kyllä siihen on tässä vuosien varrella tottunu. Oon vain aina ollu semmonen ihminen, että vedän ikävyyksiä puoleeni. Mistä lie johtuu...?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2006 18:16
kyllä vain, ja ei niin kovin pienen ryhmänkään toimesta. toisinaan tuntui sille että jokaisella oli joku osansa siinä viritetyssä helvetissä joka tunnetaan nimellä peruskoulu. niin ala- kuin yläastekkin sitä samaa.
eihän sitä tietenkään paljoa pienimielisille normaaleille tarvitse, mitä nyt sattui olemaan se läski ja köyhästäperheestä.
sori vain "kaverit" etten mahtunut maailmankuvaanne jossa jokaisella oli kaikkea ja sosiaalinenpiiri pullisteli frendeistä.
sitten kun vielä sekaan lisätään se vielä mainitsematon erilaisuus ja kuvataiteelliset lahjat niin ai ai mitä kaikkea kokea saikaan.
jos joku näistä tyypeistä sattuu joskus muistelemaan niitä aikoja ja arvelee että kyllähän nyt opetittekin hyvän läksyn, niin en voi muuta kuin myöntyä ajatukseen. tosin se läksy oli meidän, tämä tarkoittaen minua ja "heitä", kohdallamme kovin eriävä. heille se oli että joukolla voidaan tehdä mitä vain, etenkin auktoriteetin ollessa mukana ja minulle se ettei niin pahaa ja kamalaa kärsimystä ja vaivaa voi ihminen tehdä etten siitä pääsisi ylitse.
toinen läksy olikin sitten takaisinmaksu..
sillä polulla ollaan vieläkin, ja nauran joka kerta kun näen näiden tulevaisuuden menestyjien hoippuvan kaljamahat repsottaen (hurraa nuorisoliikunnan palkitut lapset) huonot housussa kohti katuojaa matkallaan kotiin makaamaan, saavuttamatta koskaan yhtään palaa siitä suuruudesta jota heille tarjottiin.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • • Muokkasi: Garmyad
  • Lähetetty: 27.11.2006 19:00
Minulla on jotain kokemuksia kiusatuksi tulemisesta, mutta ne ovat olleet enemmän kertaluonteisia juttuja. Joskus ihan pienenä en uskaltanut mennä kouluun, koska eräs isompi lapsi uhkasi tappaa minut siellä. Ja päivittäin oli sitten aina jotain räpellystä, missä milloin kukakin sai osuutensa. Mutta sitten minusta tuli iso rontti ja sain itse olla aika rauhassa.
Meidän luokalla oli yksi tyttö, jota kiusattiin sitten ihan urakalla. En muista mitään fyysistä, mutta ikävää kommenttia satoi koko ajan. Siinä oli helppo olla idioottina muiden mukana. Näin jälkikäteen (yli 15 vuotta myöhemmin) ottaa edelleen aivoon, etten edes yrittänyt tehdä mitään tilanteen muuttamiseksi. Olen tavannut ko. henkilön jälkeen päin ja pyytänyt omaa osallisuuttani anteeksi, mutta se ei varmaan kauheasti lämmitä enää jälkikäteen.
Oma neuvoni kiusaajalle, joka lukee tätä: Lopeta kiusaaminen tänään. Nyt heti. Siitä on (ja tulee olemaan) myös itsellesi enemmän iloa kuin siitä, että kuulut kiusaajien joukkoon. Miksi? Siksi, että kun kaikkivoipaisuuden illuusiosi lopulta hälvenee ja joudut kohtaamaan avuttomuutesi ja oman heikkoutesi (ja tämä tapahtuu VARMASTI ennemmin tai myöhemmin), voit vain kuvitella, miten hauskaa siinä vaiheessa on, jos ainoiden ystäviesi lempiharrastus on toisten kiusaaminen.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:44
Minua kiusattiin 6 vuotta koulussa, kunnes vaihdoin koulua, silloin se onneksi loppui. Muut haukkuivat ja hakkasivat. Mutta se on jo kaukana takana päin.
(Miten osaankin kirjoittaa näin sekavasti?)
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.11.2006 22:07
Juu kiusattiin ekaluokasta ysiluokan alkuun asti. Sitä ala-asteen kiusaamisen syytä en tiedä, olin vaan aina jotenkin erilainen. Paitsi kuudennella luokalla kun tulin eräänä päivänä kaapista goottina ulos, niin sen takia kiusattiin sit myös yläasteella. Oon kertonu monessa eri viestiketjussa näitä kokemuksia, sen takia en viitsi nyt pidempään selittää.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.11.2006 22:34
Oon "aina" ollut antisosiaalinen. En osaa olla normaali ja puhua ****** tai juoruilla, niin olen aina jäänyt ulkopuolelle. 3. luokalla kaveri sitten katosi parempien seuraan ja sielt asti miä oon ollyt yksin.

Mua ei koskaan varsinaisesti kiusattu, kait ne yritti mut olin liian kovasananen niille. Ja ihan hyvä tappelijakin.
näin jälkeenpäin huomaan, ett kyll ne luokkalaiset yritti aina saada mua mukaan kaikkeen, sanoi siitä opettajatkin miul. Mut en vaan osannut tai uskaltanut. ei niitä oikeesti voinut mun seura kiinnostaa.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 23:35
Kaipa sen voi myöntää, vaikkei suuremmin välitä siitä enää puhua. Tänne ollaan kaikki potkitut näköjään kerrytty, syrjittyinä ja potkittuina.. Ja jäljellä enää rakas kulttuuri ja avartunut käsitys siitä kuinka mukava onkaan ihmisluonto... Jep.
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2006 02:07
Sitä kulttuuria ne ei sentään voi ryövätä. :>
Kolme vuotta, eli melkein koko yläasteen ajan ja hieman vielä lukiossakin tuota kuraa tuli niskaan. Jäi siitä käteen sentään paksumpi nahka, pitkäkestoinen masennus, kyynisyys ja välinpitämättömyys. Olisi pitänyt aiemmin opetella pieksämään kuonoa niitä vastaan, mutta silloin tuntui että mitä tahansa sanoikin, sai kuulla vaan lisää v*ttuilua.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2006 11:35
Valitettavasti olen aina ollut lievästi häiritty, mutta yläasteella ne tappoivat uskoni ihmisiin täysin! En ollut silloin kovin erilainen, mutta siitä huolimatta kimpussani riehuttiin...tuskallista Onneksi päädyin lukioon, jossa nyt olen upeiden ystävien ympäröimänä
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 12:50
Kyllä, on kiusattu, ja varmaan osittain siksi en halua, osaa enkä uskalla tutustua uusiin ihmisiin, varsinkaan miespuolisiin. Että kiitos vaan kauheasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!