Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Swanette, Heetteri, Funereal Soul

• Vastaa
Kell' kiva on se kivan jakakoon. Jatkoa edelliseen siis täällä.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

Sain töitä ainakin pariksi viikoksi, todennäköisesti koko vuodeksi! Palkka ei ole aivan kulta-arkkuja ja timantteja (noilla parilla viikolla se liippaa kyllä läheltä, ainakin näin opiskelijan elintasoon tottuneella), mutta ainakin saan tehdä oman alan hommia

"Ensin luulin että se oli kuu, mutta sitten näin lonkerot"

• Vastaa
En ole ihan varma, mutta niksi jonka minä keksin löytyi uusimmasta Pirkka-lehdestä 100 € arvoisen niksin paikalta. Nyt kun vaan muistais varmaks muistiko sen laittaa niin tietäs onko tulossa rahaa.

Well, stake my ass and call me a vampire!

Sain vanhemmiltani lahjaksi Marskin merkin! Kuulemma armeijan suorittamisesta palkintona. Se on kyllä hieno! Marskin merkkejä kun myydään nyt tietty aika, ja ne ovat aitoja, tehty vuonna 1951 ja jokainen on numeroitu. Alunperin niitä annettiin vissiin rohkeudesta. Kiva lahja.

Marskin merkki

Strenght and honour; shadows and dust.

• Vastaa
Jumankauta, nyt olen kateellinen sulle Iiriva.

Oma juttuni onkin hiukan arkipäiväisempi. Sain kaverilta suodatinpusseja, voi taas keitellä kahvia. Kaverit tuntee mut aika hyvin, osittain liiankin hyvin. Tosin eihön mun kahvi addiktioni ole mikään salaisuus ikinä ollut.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Mulla on hyvää. Kävin äitini äidin syntsäreillä (en voi sanoa häntä mummoksi, sillä hän on omasta mielestään liian nuori kutsuttavaksi mummoksi) ja sain häneltä 6 espressokuppia lautasineen. Arabiaa, ja hän ei koe tarvetta kyseisille kupposille. Mahtavaa! \o/

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Shoppailin työmarkkinatukeni, ostin ihanan talvitakin, puuterin, pvc-hameen., kynsilakan, kengät, korvakorut, leivontakirjan yms. ihanaa. Olen taas hetken tyytyväinen.
  • Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Mulla on hyvää. Kävin äitini äidin syntsäreillä (en voi sanoa häntä mummoksi, sillä hän on omasta mielestään liian nuori kutsuttavaksi mummoksi) ja sain häneltä 6 espressokuppia lautasineen. Arabiaa, ja hän ei koe tarvetta kyseisille kupposille. Mahtavaa! \o/

Kofeiinihyvää

Saan tänään järjestellä ulkoruukkuja hyllyyn...jee!

"On hyvä tehdä itsemurha ennen kuolemaa" - Arthur S. Rowan -

Ostin tänään itelle Inamaguran buckle bootsit Blackgroupilta.. Talvitossut, jeij! Sit vaan toivotaan että menevät pohkeen kohdalta kiinni ja jos eivät niin mitäs sitte kehitellään

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Vastaa
Kävin tuossa hakemassa ihanaisen uuden korsetin postista. Se on kyllä ihan täydellinen.

The first victim, Sacrifice of sorrows.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.