Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2010 11:44
Sain Nelson - konnani tänne Vaasaan asumaan kanssani!
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.08.2010 20:11
Vielä en ole niitä saanut, mutta soluasunnon täytteeksi tilasin pari Alchemyn seinälippua. Ajatuttaa tosin, onko neljän sellaisen seinillä pitäminen jo liikaa... No, näkee sitten. Onpahan vaihteluvaraa, jos nuo tuntuvat yhdessä liialta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.08.2010 21:22
Sain poikaystävän vanhemmilta ihanan lohikäärmekaulakorun synttärilahjaks =) vähä etuajassa mut kuitenki =)
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2010 21:41
Sain lisää työvuoroja ja se tietää lisää rahaa millä ,voin ostaa kaikkea kivaa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2010 12:36
Sain eilen poikaystävältä, ihan muuten vaan kuulemma, lahjakortin parturiin
Nyt pääsen ammattilaisen käsiin, eikä tarvi itse natustaa latvoja lyhyemmiksi tylsillä saksilla. Taisi poikaystävä kyllästyä kitinääni.. Mutta aivan ihana yllätys!
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 31.08.2010 14:56
Eilen kirppiksen ilmaislaarista löytynyt pitkä sinivioletti hame osoittautui tarkemman tutkinnan jälkeen 100% silkiksi!! WHOA!!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2010 21:28
Sain mustan suihkuverhon ja mustan viltin Minulla on samanlainen viltti mutta punaisena, ja se on kovasti kavereiden suosiossa ja joudun itse aina palelemaan niin nyt olen iloinen kun on toinenkin
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2010 23:08
Whii, repäsin ja ostin hameen. Pitkään sitä mietin mutta, kun kylkeen tökkästiin tarpeeksi hyvä tarjous niin mukaanhan se lähti. Ompas nyt erilaisen miehinen fiilis... :O
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2010 12:41
Kävin ostamassa (ensimmäisenä kun Levykauppa Äx aukes!) Mokoman Juurta Jaksain EP:n ja sain vielä julisteenkin kaupan päälle. : )
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2010 00:05
Vihdoinkin sain hyvän takin, ettei tarvitse enää vetää hupparissa ulkona ja palella. Takki on juuri sellainen minkä olen pitkään halunnut, eikä edes maksanut kauheasti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit