Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.01.2012 15:22

Lainaus: Iiriva

Mieheke osti minulle etukäteissynttärilahjaksi sähkötupakan!

Olen harkinnut samanlaisen etukäteissynttärilahjan hankkimista itselleni. Se on toistaiseksi vasta ajatustasolla. Tässä Iirivalle rahavinkki: voita 50 euron lahjakortti sähkötupakkakauppaan.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.02.2012 15:21
Sain ilmoituksen että voin noutaa X-pole -tankoni postista
Pienestä sitä voi päivä muuttua yhdeksi parhaimmista.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.02.2012 18:35
Huuto.netistä ostin itselleni maanantaina hokkarit ja tänään tuli viesti, että ne odottivat minua postissa. Kävin ne hakemassa ja oi ihanuus. Uudenveroiset, teräsuojilla ja toimitus mukaan laskettuna 28 euroa! Pitänee terottaa, että pääsis pitkästä aikaa luistelemaan. Ja mitä ihaninta, kumpikaan pikkuveljistä ei lainaa niitä ilman mun lupaa (edellisille kävi juurikin niin, että pikkuveli omi miun luistimet). Niin, ja kissakin sai pahvilaatikon tuhottavakseen
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2012 20:34
Poikaystävä osti joululahjaksi pentagrammeilla varustetut korvakorut ja lohikäärmekuvioisen tupakka-askin. Kliseistä, mutta paras lahja pitkään pitkään aikaan.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2012 12:02
Iron Fistin Here I Lie Wedget saapuivat ilahduttamaan talvipäivääni torstaina ja varsitennarit eilen. Kevättä ja kesää odotellessa.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2012 16:22
Ostin Backstreetiltä soman pienen minihattu hiuskoristeen
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2012 09:36
Ostin macbook pron
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.02.2012 13:58
Tulipas hommattua uudet treenikamppeet. Edelliset olikin jo .... luvattoman vanhat. *hävetys*
Sisäkengät, kun saisi vielä salille homattua niin sitten olisi hyvä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2012 15:41
Hankimpas thaimaalaistyyppisiä ruokaohjeita sisältävän kirjan sekä ebaysta tuli hankittua Joy Divisionin paita/tunika. Thaimaaalainen ruoka on mielestäni tosi hyvää! Ja Joy Division on vaan loistava bändi
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.02.2012 13:45
Eilen tuli hankittua harmaa ja musta villataki yhteishintaan 10 €. Olivat ihan uusia ja minä tykkään hirmuisesti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit