Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:38

Lainaus: Swanette

Minun uneni ovat aina outoja.

Niin minunkin Aina kun aamulla herään olen ihan pihalla todellisuudesta. Kerrankin pakenin jotain limahirviötä ja hyppäsin pohjattomaan suonsilmään sitä pakoon. Siinä samassa muutuinkin merenneidoksi jotta pystyin olemaan veden alla pitkän aikaa. Aamulla oli aika hassu olo
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 20:46
Mä näin jotai kauheeta painajaista terkkaril käynnistä ja mulla oli nuudelileipää
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2007 20:49
nuudelileipää
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2007 05:12
Hehe, heräsin siihen kun olin kysynyt joltain tyypiltä plutoniumia Joskus alkaa huolestuttamaan, mitä päässäni oikein liikkuu...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.03.2007 07:58
Näin viime yönä unta, että poikaystäväni aikoi lähteä noin vain Kiinaan, eikä halunnut nähdä minua ensi vkoloppuna O_____o
  • Lähetetty: 19.03.2007 11:09
Mä näin viime yönä siitä unta, kuinka olin systerilla ja menin sille siit kummituksesta puhumaan. Se tiesi sen ja sanoi, että kaikki sen kävelyn tietää, mä hämmästyin. En muista kenen kanssa siinä niiden portaikon vieressä sitten nukuin kun se kummitus siihen tuli vaeltamaan ja mä aloin sille puhua.. Aluks se oli vaa musta hahmo, mutta ku puhuin sille, se tuli selkeesti sillai näkyväks, pystyin erottaa selvästi vanhanlaisii vaatteisii puetun polkkatukkaisen tytön, jolta aloin kysyy kaikkea.. Me naurettii yhdessä, mille lies kuitenkaa ja se ojensi kätensä, et sai koskee muhun kuin oltais oltu kavereita aina, sen käsi tuntui aavistuksen kumimaiselta ja venyi kun siihen osui, mutta otetta ei saanut. Me naurettiin molemmat hiukan lisää ja sitten se uni loppui. ÄÄH! Oli aika mielenkiintoinen, eikä taatusti pelottanut..
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 12:39
Minä näin jotain ihan omaani tässä muutama yö sitten. Näin unta että olin naisen kanssa sängyssä.
No, huomautin sille asiasta että hetkinen, mitäs helvettiä, mutta se vaan oli että joojoo. Oo' Parastahan siinä oli se että oli koko unen ajan sellainen että miten helvetissä minä tänne olen päätynyt ja mitä helvettiä tapahtuu. Kertokaa joku mistä nämä unet oikein tulee. Oo

Näin kyllä myös eräänlaista toisenlaista unta eräästä (tuntemattomasta) (lyhyttukkaisesta) miehestä jonka kanssa mulla oli myös jotain juttua. WTF-olo tuli tosin vasta silloin kun isä rupesi unessa selittämään siitä kuinka me oltiin niin suloisia. Oo; Oli ihanaa herätä aamulla
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2007 13:23
Minä näin eilen unta että olin niinkuin pääni sisällä sellaisessa lasikuutiossa ja näin silmilläni mutten voinut vaikuttaa tekoihini. Vaan joku pissismiä harjoittava tyttönen oli ottanut mieleni hallintaani. Siinä sitten värjäilin hiuksiani, ja käytin huulikiiltoa mielin määrin ja kaikki ihanat vaatteet lensivät roskiksett. Taisinpa lähteä vielä kaupungille ihanan pinkissä miniminimini hameessa. Hui kauhistus mikä painajainen.
  • Lähetetty: 19.03.2007 13:58
Oijoi, mä ainaki sekoisin tollasesta..
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.03.2007 20:06
Näen toisinaan aika sadistisia unia. Eräänä yönä minulle oli annettu tehtäväksi tappaa veljeni, ja minähän tein sen. Raatelin hänet kynsilläni jossain vanhassa hylätyssä talossa ja nautin joka hetkestä. (en mä oikeesti ihan niin paljoa veljeäni vihaa. )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit