Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2011 19:16
Näin toissa viikonlopun alkuun unta, että istuin ihmisten kanssa olohuoneessamme. Yhtäkkiä eräs ystävistäni alkoi oksentamaan verta lattialla valittaen, että on liian täynnä sitä. Ajattelimme muiden kanssa, että hänelle on annettava oksentamisyksityisyys ja kävelimme keittiöön, mutta toinenkin ystävistävistäni alkoi tehdä samaa... kolmannen kohdalla heräsin. Herättyäni olo oli sen verran todentuntuinen, että pystyin maistamaan ja haistamaan veren rautaisuuden. Fiilis ei meinannut lähteä millään. Lopulta päätin, että teen siitä jonkin kuvataiteen välityön.

Työ löytyy täältä, jos alkoi hirveästi kiinnostamaan
http://soutu.info/gdw

Ei siis mitään jättispektaakkelia kyseessä, vaan pikemminkin "voisi tämän jälkeen kyetä muuhunkin ajatteluun" -tyylinen ratkaisu.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2011 19:58
Sen verran aamulla muistin edellisyön unesta, että siinä oli True Bloodista tuttu Eric (se vampyyri, jonka sukunimeä en muista!), mutta muuta en sitten muistakaan vaikka kuinka yritän muistella! Ainakin oli hyvin, hyvin sekava uni...
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2012 18:50
Pari yötä sitten näin unta, että istuin juomassa kahvia Aku Hirviniemen kanssa. Olemme vain hörpiskelleet sitä kahvia ja jutelleet tyyliin säästä.
Olin hieman ihmetyksissäni aamusti herätessäni.
Kirjoittanut: KOJ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2012 21:14
Yleensä en muista mitä unta oon nähny, mutta sellanen muistuu mieleen missä zombiet olivat vallanneet maan (jälleen kerran). No rähinöimäänhän siinä täyty taas ruveta. Ainakin jokin kuorma-auto tuli siinä sitten varastettua joidenkin muiden tyyppien kanssa ja sillä pakoon. Mutta taukopaikalla tuli uusi hyökköäys jossa zombeilla oli pyssyt. Uni loppui siihen kun meikäläistä ammuttiin pistoolilla naamaan.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2012 20:32
Nyt näkyi kerrankin outo, mutta hieno uni! Unessa olin kävelyllä sateisessa kaupungissa. Oli pimeää ja katulamput loistivat keltaista valoa. Kaikki oli muuten aivan tavallisesti, mutta muut kävelijät kaupungilla olivat kaiken kokoisia korppeja. Pienimmät vähän tavallista korppia isompia, suurimmat ihmisen korkuisia. Ihana tunnelma
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2012 17:53
Hmm... Olen jo monta kertaa nähnyt nyt unta, että omistan vanhan ränsistyneen talon keskellä ei mitään. Talo on hyvin vanha, mutta jotkin huonekalut ovat kauniita. Jokatapauksessa outo homma on, että esim. olohuoneen (tai joku tämä tapainen huone on kyseessä) seinät ovat täynnä tauluja. No ei siinä mitään, mutta kaikissa on verta, kuolemaa tai jotain muuta aavemaista. Myös seinillä on verta ja vanha kylpyammekin sitä oli täynnä. Olen siellä nyt monina öinä siivoamassa tai mitä sitten olen ikinä tehnytkään. Viimeyönä olin saanut keittiön jotenkuten siivottua ja keitinpä sitten pannulla kahvia ja istuuduin pöydän ääreen sitä juomaan. Yht'äkkiä pöydällä oleva kynttilä sammuu ja vain hieman kauempana olevasta kynttilästä tulee valoa. Kun tuijotan kynttilää ja siittän katseen takaisin pöydällä olevaan huomaan, että vastapäätä minua istuu joku. Kaivan taskusta tikkuaskin ja sytytän kynttilän, että näen paikalle tulleen miehen uudelleen. Tajuan syystä tai toisesta heti, että henkilö on kuollut, vaikka on vain vähän kalpea. Hän pyytää minulta palvelusta, mutten aamusti herättyäni enää muista mikä se oli. Palvelus kumminkin liittyi jotenkin kuolemaan. Sen muistan etten itse ollut kuolemassa eikä minun pitänyt ketää tappaa...
Jännää on se, että kun heräsin ja mietein unta minusta alkoi tuntumaan, että olisin tuntenut miehen oikeasti. Ja mitä enemmän sitä mietin sitä varmemmin tiedän, että olen tavannut/tuntenut kyseisen henkilön joskus. Liekö sitten ollu toisessa elämässä tai jotain...
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 13:16
En halua levitellä rakkauselämääni täne kovin julkisesti, mutta sanotaan että "my true love" asuu kaukana, näen hänet vain pari kertaa vuodessa ja hän on sellainen "ota kuka tahansa muu, mutta ei häntä" minulle. Eli siis mahdoton rakkaus. Snif.
Anyway, näin joskus taannoin unta että olin kävelyllä metsässä ja tämä kyseinen henkilö käveli minua vastaan. Aurinko pilkisteli puiden takaa ja hän kertoi miten paljon hän kaipasi ja rakasti minua. Me rakastelimme metsässä (tyyliin havunneulasia hiuksissa) ja lopuksi olin nukahtavinani hänen kainaloonsa; ja heräsin.
Hieman olin sekava ja oli ihan pakko tarkistaa ettei hiuksissa ollut kuusenkerkkiä tai mitään. ihana uni, mutta haaveeksi jää. Toivon että näkisin sen uudelleen että sellaista.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2012 22:59
Näin viime yönä periaatteessa naurettavaa, mutta todella ahdistavaa unta. Olin parin kaverini kanssa jossain varaston tapaisessa paikassa. Meidän piti viedä sieltä joitain vanhoja tavaroita pois, kun huomasin yhdellä pöydällä muun rojun seassa vanhan nallen, joka tuntui tuijottavan minua. Jotenkin olin heti sen nähtyäni täysin varma, että se oli kirottu ja että se riivasi minua kun unessa menin kyseisestä huoneesta ulos, tuntui kun se olisi jollain henkisellä tasolla seurannut minua pahat mielessä. Tuntui, että jos en pääse siitä nyt heti paikalla eroon, tulen hulluksi. Sain unen lopussa jotenkin ihmeellisesti poltettua kyseisen nallen. Ei kuulosta pelottavalta, mutta unen tunnelma oli todella painostava ja ahdistava.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.10.2012 10:12
Hmm, nyt tuli viime yön uni mieleen tosin jo hieman hämärästi, mutta muistan kyllä sen että uneen liittyi paholainen, jonka kanssa tein sopimuksen... En vaan muista enää unen yksityiskohtia, mutta tän siitä saa, kun ei jaksa käydä kirjastossa lainaamassa jotain kevyttä iltalukemista, niin lueskelen sitten kaikenmaailman okkultisia opuksia ennen nukkumaan menoa.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2013 22:36
Itse en yleensä näe unia. Lähinnä unta tulee sellaisissa olotiloissa kun on tosi ahdistunut tai elämäntilanne painaa. Ne ovatkin itsessään hyvin rasittavia, väkivaltaisia painajaisia. Olen oikeastaan ihan tyytyväinen kun voin ottaa rauhoittavan lääkkeen ennen nukkumaanmenoa, sillä aamu ei todellakaan ala hyvin jos on kierinyt tuskissaan koko yön jonkun painajaisen takia.

Haluaisin nähdä jotain tosi ihanaa, inspiroivaa tai kaunista unta. Olen ihan tajuton haaveksija ja tuntuu että näen ne hyvät unet valveilla heh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit