Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2011 23:00
Näin taas pari yötä sitten tuttuun tapaan jotain todella randomia.

Unessa oli minä ja pieni porukka muita ihmisiä, kaikki hyvin vakavan ja vaivautuneen oloisia. Pöydällä oli kolmen banaanin terttu. Joku huusi vihaisena: "ME EI OSTETA LISÄÄ RUOKAA ENNEN KUIN NUO ON SYÖTY!!!"
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2011 11:01
Unessani Sofi Oksanen juuttui korostaan kiinni kaupan eteisessä olevaan kumimattoon.
Kirjoittanut: Swuuz (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.05.2011 13:00

Lainaus: Necroerotica

Unessani Sofi Oksanen juuttui korostaan kiinni kaupan eteisessä olevaan kumimattoon.

Hahahah, kuulostaapa viihdyttävältä unelta. Mä olisin luultavasti herännyt omaan nauruuni tuosta unesta.

No joo, mutta siis edellisyönä näin unta, jossa katsoin elokuvaa, jonka nimi oli "Melancholia" (ja ei, se ei ollut yhtään sellainen kuin se, joka nyt on tulossa/tullut elokuvateattereihin, mutta ko. leffan trailerin näkeminen unta edeltävänä päivänä varmaankin inspiroi alitajuntaani tähän nimivalintaan) ja viimeiset 15min siitä kiljuin vaan täyttä kurkkua, koska se olin mun mielestäni niin pelottava.
Sinänsä miellyttävä uni, koska harvemmat elokuvat enää saa mua noin pelkäämään, oon nähnyt jo kaikki pahimmat, eikä pelottavia enää juurikaan tehdä. : (
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2011 21:30
Alkaa pikkuhiljaa huolestuttamaan kun minulta putoilee niin lyhyellä välillä ketjuihin viestejä. Nolife is what I am. No ei voi mitään..

Viime öisessä unessani olin tämän kesän tulevassa Tuskassa. Muuten kaikki oli ennallaan, mutta festarikävijöissä oli tapahtunut suuren suuri muutos. Yli puolet nimittäin olivat keski-ikäisiä kaljamahaisia miehiä pukeutuneina pinkkeihin tutuihin... Se oli hmm.. outoa. : D
Ehkä tämä nyt sitten vahvistaa päätöstäni siitä etten kyseiseen tapahtumaan ole tänä vuonna menossa.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.06.2011 23:44
Näin unen, jossa minulle soitti minun mummoni siskontyttö tai joku, joka kuulosti ihan minun kuolleelta mummoltani. kuulin soittajan sanovan että olen mummosi siskontyttö tms. ja sitten tyhjää. sanoin unessa pari kertaa haloo, ja heräsin, kun puhelimeni soi ja työnjohtaja soitti.
oli aika kummallinen olo...
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 00:40
Tuli nähtyä hieman juonellisempaa päikkäriunta, joka sotki steampunkia ja Resident Evil -elokuvia. Koko touhu lähti liikkeelle portista edellisen kämppäni vaatekaapissa, joka silloisen työpaikkani pukuhuoneisiin, joista sitten astelin Umbrellan käytäville. Zombeja ja pronssisia koristeltuja konepistooleja, juu. Sekä vähän USB-tikun tapaan toimivia metallipalloja, joita jotkin demonioliot jahtasi. Kaikkea sitä. Paljon luoteja ja one linereita kului :P
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 07:43
Näin yksi yö ihan karmaisevan unen: en ole koskaan aiemmin nähnyt unta, että joku läheinen kuolee, mutta nyt näin unta, että mumma kuoli. :/ Se oli ihan järkyttävää ja toden tuntuista, oli ihme etten aamulla herättyäni jo soittanut, että oliko mumma hengissä. Soitin kyllä sitten heti töiden jälkeen ja onneksi tuo vastasi. En maininnut mitään unesta, mutta oli pakko vain soittaa hänelle!

Todentuntuiset unet on välillä ihan kammottavia...eikä toi unisieppari tunnu poistavan minun painajaisiani ollenkaan!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 18:47
Näin tässä muutama yö sitten South Park-jakson aiheuttaman musikaali-unen, jossa olin Oopperan kummitus-näytelmässä/musikaalissa mukana ja näyttelin sitä kummitusta.
Se uni oli siitä hieno, että osasin siinä unessa laulaa, koska normaalisti en osaa. Mutta huvittavinta oli ehkä kuitenkin se, että ajattelin siinä unen aikana että enhän minä osaa edes näiden laulujen sanoja Hyvä roolivalinta.

Niin, ja niille, jotka ovat nähneet tuon kyseisen South Park-jakson, erityishuomautuksena: uni-musikaalissani ei kuitenkaan laulettu blow-jobista
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.11.2011 21:56

Lainaus: byron

Niin, ja niille, jotka ovat nähneet tuon kyseisen South Park-jakson, erityishuomautuksena: uni-musikaalissani ei kuitenkaan laulettu blow-jobista

(OT) Haha, voi että - Tim Rice, Andrew Lloyd Webber & kumppanit hengaamassa Hootersissa...priceless! 15. kausi
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2011 16:10
Katsoin viimekesänä jälleen Pokemonin 1 tuotantokauden, mutta jätin muutaman katsomatta, koska näin unta jo pokemoneista...

Unessa olin laivalla ja menossa naimisiin (ei tosin mitään hajua kenen kanssa) elikkä homma alkoi kun olin pukuhuoneessa. Isäni tuli ilmoittamaan, että tulisin kannelle sillä tilaisuus alkaisi kohta. Nyökkään ja olen katson itseäni peilistä. Täydellistä. Ainoa mikä puuttui on korvakorut, joita en tietenkään löytänyt mistään. Menin käytävälle jossa vastaan tuli mukava mies, joka myi minulle hienot korut ja homma ratkesi. Raahauduin sitten pukuni kanssa kannelle ja jäin nojailemaan odotellessani kaiteeseen merta katsoen. Yht'äkkiä näen vedessä jotakikin ja koitan katsoa tarkemmin. Menee hetki ennenkuin tajuan, että vedessä on jätti gyarados. Saan kaueahn sätkyn, mutta sitten laiva ajaa karille ja muksismaksis minä sen ison, monikerroksisen mekkoni kanssa. Kun pääsin ylös laiva oli tyhjä. Sitten yllättäen tajuan, että vene onkin saaren rannassa. Laskaudun maalle ja näen lisää pokemoneja. Siellä sitten sekkailen ja lopulta korvakoruissani olevat timantit alkavat hohtaa ja muutun itsekkin pokemoniksi.

Kun siitä sitten heräsin sanoin ääneen etten katso Pokemonia muutamaan kuuhun...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit