Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.11.2010 17:18
Oon nyt muutaman kerran huomannut, että kissan toimet nukkuessani on onnistunut sulautua miun uneen. Ensimmäistä en enää muista, että mitä unta näin, kun kissa raapi sääriä mutta viime yönä näin unta että olin bussissa ja miun piti nousta pois kyydistä ja takanani istuva henkilö alko tökkiä selkääni tyyliin, että "hei, sun pysäkki" vaikka ei sanonut mitään. Nukuin mahallani ja kissa oli siis hypännyt selän päälle ja leipoi miun selkää tarkoituksenaan ilmeisesti herättää. Jotenkin jännää miten todellisuuden tapahtumat voi mennä uneen.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.01.2011 16:39
Näin viime yönä unta, että inhokki opettajani oli itse Saatana.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2011 22:01
Enpä ole nähnyt pitkiin aikoihin unia... Mutta yks uni on jääny mieleen kun olin 11 vuotta:

Kävelin jossain liejuisessa vedessä ja yhtäkkiä mun eteen tuli sotilaita. Juoksin niitä karkuun ja sit joku ampu olkapäähän. Sitte mie pääsin jonnekkin turvaan.

Aamulla sitte ku heräsin ni selvis että mä löin miun olkapään yöllä yöpöytään. Tyhmä uni oli, mut saipahan aamulla nauraa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2011 14:19
Hehe, gootti.netti unissani vol. who knows.

Olin Tampereella (en tiedä miksi) ja törmäsin siellä Kuopassaan! Jostain syystä sitten huomasin olevani hänen kämpässään yksin ja uteliaana katselin hieman ympärilleni. Hällä oli vissiin jotkut kemut tulossa koska iso pöytä oli laitettu komeaksi ja sitä sitten ihastelin siinä. Sitten menin toiseen huoneeseen ja huomasin ikkunasta että Kuopassa oli palaamassa asunnolleen. Minä sitten kiireen vilkkaa soffalle etten olisi missään muualla ollutkaan! Mut huh huh, sitte ku Kuopassa oli takas sisällä ni kaikki ne hienot koristeet ja mätöt oli hävinny siitä pöydältä ja lähdimme sitten etsimään varkaita pihalta. Minä en siis ollut syyllinen!

No sitten tulimme takaisin sisään ja olimme rappukäytävässä kun taaksemme juoksi iso lössi jotain huligaaneja ja sitten juostiinkiin karkuun niin nopeasti kun jaloista pääsi ja just saatiin vedettyä ovi kiinni ennenkuin he olisivat saaneet meidät kiinni. En tiedä miksi he meitä jahtasivat mut ilkeiltä näyttivät ._.'

Ja sitten heräsin. Eh? O.o
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2011 17:25
Näin koko viime yön yhtä ja samaa painajaista. En tosin osaa sanoa miksi kyseinen uni pelotti minua niin paljon, mutta kyllä se vaan unessa pelotti. Lyhykäisyydessään: seison käytävällä, ja minua kohti kävelee joukko naisia harmaissa jakkupuvuissa. Ei mitään muuta. Heräilin vähän väliä, ja aina yhtä peloissani. En tajua.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.04.2011 19:41
BronzeRain, oisko tässä joku alitajuinen pelko harmaata jakkupukutulevaisuutta kohtaan?

Olen onnistunut kehittämään itselleni epämiellyttävän pakkomielteen eräästä naisesta. Nyt ko. eukko tulee uniinikin.
Viime yönä näin painajaista siitä, kuinka tämä naisihminen ja poikaystäväni muhinoitsivat minun sängyssäni. Nainen oli jotenkin onnistunut mieheni vokottelemaan ja minä yritin kaikin keinoin estää tapahtumia. Äidyin jopa aggressiiviseksi, kiskoin häntä hiuksista ja hakkasin, varastin naisen vaatteet ja revin ne, mutta tyyppi sai aina jostain uudet vaatteet ja hiukset kasvoivat entistä vahvempina. Lopulta luovutin ja murenin täysin.
Onneksi heräsin miehen vierestä. Hänelle en ole uskaltanut unesta kertoa, mutta jos tämä jatkuu, on ehkä pakko.
  • Lähetetty: 11.04.2011 19:17

Lainaus: Marraskuu

BronzeRain, oisko tässä joku alitajuinen pelko harmaata jakkupukutulevaisuutta kohtaan?

Luultavasti.

Ja tulikin mieleeni, että näin unta paristakin foorumilaisesta tässä vastikään, ei aavistustakaan miksi, koska en tietääkseni ole teillet ajatustakaan uhrannut, sori nyt vaan.
Uneni tähtinä seikkailivat siis Piiskansiima ja Vaulderie. Istuin lautalla, joka ajelehti hiljakseen jotain jokea pitkin (oletin sen olevan Kalajoki, joka virtaa ihan kotini lähellä, ja jonka rannassa kesämökkimme on). Punoin kukkaseppelettä kuihtuneista horsmista. Yhtäkkiä kulkusuuntaani nähden oikealle rannalle ilmestyi Piiskansiima, joka sanoi että minun pitäisi käyttää hansikkaita, muuten käsilleni käy kuten hänen omilleen. Piiskansiima näytti käsiään, joista iho/pinta oli kuoriutunut kokonaan pois ja alla oli jokin outo, käsien muotoinen muovikehikko. Aloin ihmetellä, että mistä minä nyt tässä keskellä jokea saan mitään hanskoja, ja seppele pitäisi kuitenkin saada valmiiksi. Sitten lautalla olikin seuranani nykyinen ja entinen työkaveri, äiti, entinen poikaystäväni, ja jostain syystä, Vaulderie. Jokainen tarjosi minulle erinäköisiä ja -kokoisia hanskoja, mutta lopulta äidin tarjoamat olivat ainoat sopivat. Perin outo uni jolle en taaskaan saa mitään tolkkua, vaan eipä sen niin väliäkään.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.04.2011 10:45
BronzeRainilla on aika skitsot unet. Oliko tuo uni jotenkin uhkaavan oloinen vai miellyttävä?
  • Lähetetty: 12.04.2011 12:10

Lainaus: kuopassa

BronzeRainilla on aika skitsot unet. Oliko tuo uni jotenkin uhkaavan oloinen vai miellyttävä?

Olen kuullut tuosta usein ennenkin. Ei tämä todellakaan ollut skitsoimmasta päästä. Tämä oli aika miellyttävä uni, olo oli muistaakseni aika tyyni ja rauhallinen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.04.2011 16:34
Minulla oli poikkeuksellisen unirikas yö, ja sen takia vissiin nukuinkin tänään 3 tuntia pidempään kuin tavallisesti.

Ilmeisesti näin unta lucid-unen näkemisestä, sillä olevinaan pystyin hallitsemaan tekemisiäni ja ajatuksiani tavallista paremmin, mutta silti näin jälkikäteen uskon sen olleen vain tavallista lennokkaampi uni, sillä kuvittelin seuraavani vieressä nukkuvan poikaystäväni unta. Kuitenkin, ensin poikaystäväni ja minä olimme molemmat Suomen armeijan spol-varustuksessa ja hiiviskelimme jonkun rakennuksen käytävillä. Sitten syöksähdimme oven kautta ilmeisesti jonkun rakennuksen katolle, jossa alkoi sitten armoton räiskintä vihollisia kohti. Muistan ajatelleeni "Hey hitto, miehän osaan vielä käyttää rynnäkkökivääriä vaikken ole yli vuoteen koskenutkaan!"

Uni sitten vaihtui. Minulla on Chevy van, ja unessa se oli muuttunut kaksikerroksiseksi minibussiksi. Sillä minä ja poikaystäväni ajelimme pitkin maaseutua katsellen maisemia. Yhdessä vaiheessa pysähdyimme ottamaan kuvan helvetin isosta kurpitsasta, ja kun valokuva oli otettu, huomasin, että minulla on valtava vauvamaha. O.o Jatkoimme kuitenkin matkaa. Jossain vaiheessa pysähdyimme jollekin bussipysäkille valtavan moottoritien varteen, ja mieheke nousi jostain syystä autosta jättäen sen käyntiin. Auto sitten jatkoi matkaa itsekseen, ja minä jouduin hyppäämään vauhdissa ratin taakse. Jostain syystä en osannut olevinaan ajaa ollenkaan, joten kaahasin pitkin moottoritietä ristiin rastiin osaamatta käyttää kaasua ja jarrua.

Uni vaihtui taas. Tällä kertaa olin eräällä vanhalla koululla muutaman luokkalaiseni kanssa. Olimme siellä olevinaan vankeja, ja pääsimme karkaamaan ikkunan kautta rakennuksen katolle. Sieltä me laskeuduimme tikkaita pitkin alas ja karkasimme autiotaloon. Outoa talossa oli se, että se oli meille joku vakipiilo, sillä siellä oli kaikkea tarpeellista. Jostain syystä talossa oli myös kokonaisen huoneen kokoinen akvaario, jossa ui ankeriaita. O.o

Uni liukui tuossa vaiheessa toiseen, sillä kävelin autiotalossa toiseen huoneeseen, joka olikin täynnä erilaisia kukkia. Kun katsoin ikkunasta ulos, sieltä näkyi hyvin hoidettu, kesäinen piha. Kukat kuitenkin puhuivat minulle ja sanoivat olevansa taian vankeja. En kyllä tiedä, mitä kukille sitten tapahtui, koska heräsin.

Hmmm, harvinaista. Mutta olipahan mukava yö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit