Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.11.2010 17:28
Näin unta ,että olin poliisi ja sarjamurhaaja oli tappanut 20 ihmistä ja piilottanut ruumiit lumeen ja ... igluun. Sitten yhdessä vaiheessa olin yksin hotellihuoneessa ja tilasin ruokaa niin kas kummaa murhaaja oven takana ja soitteli mulle sieltä jotain mykkäpuheluja. Lisäksi kaikki muut poliisit näytti unessa stray catsin jäseniltä. 8''D eihh..
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 06.11.2010 22:10
Näinpä viime yönä tällaista unta; tulin tavallisesti yksin koulusta kotiin uupuneena. Päästyäni huoneeseeni yllätyin suuresti: työpöytäni edessä lattialla oli New Rockit, jollaisia olen jo pitkään himoinnut. Kengät olivat tosin hieman kuluneet ja likaiset. Äitini tuli sitten käymään ja sanoi, että mummoni oli löytänyt ne roskalaatikosta.

Enempää en tuosta muistakaan...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2010 16:27
Vihaan aikuisten painajaisia. Siis niitä, joissa tapahtuu vesivahinkoja omistusasunnossa tai pankin kanssa on jotain radikaaleja ongelmia.

Tällä kertaa aikuisten painajaiseni oli sellainen, että ullakon lattia romahti kämppääni. Asun oikeastikin ylimmässä kerroksessa. Ammottava reikä vaan suureni vaivihkaa, enkä minä saanut isännöistijän retaletta kiinni. Yritin etsiä hänen numeroaan kännykästäni, mutta kännykkä oli liian moderni enkä osannut käyttää sitä. Panikoin, että taasko asuntoani pitää remontoida ja maksaako taloyhtiö sen. Ja miten ihmeessä saan moisen surmanloukun myytyä eteenpäin. Heräsin hikisenä ja kauhuissani!

Kaameaa. Huvittavaa silti tuo puhelinjuttu, että olen ilmeisesti jo sen verran iäkäs, että putoan kärryiltä kun tulee jotain uutta tekniikkaa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2010 21:56
^Mulla on hei usein sama puhelinten kanssa, unessa kun pitäisi soittaa vaikka apua niin en millään ilveellä saa näppäiltyä yksinkertaisintakaan numeroa oikein. Esim. 112 on ihan mahdoton, siitä tulee 11112222 ja 111322 ja vaikka mitä. Vaikka kuinka yritän varovasti painaa 1 1 2 ja sitten luurin kuvaa niin huomaan soittavani johonkin ihan muualle. Todella turhauttavaa!!
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.11.2010 20:51
En enää muista uniani niin hyvin kuin ennen, ja harvoin siellä on mitään hyvää. Mun unissani ei ole yleensä minkäänlaista juonta, ja ne on hyvin hyvin harvoin mielenkiintoisia.

Yksi uni, jota en unohda koskaan oli poikkeus edellämainituista piirteistä:
Uni alkoi siten, että unessa oli mies 1930-1940 luvulla (tuonne päin), jonka ympärillä oli juhlivia ihmisiä tuon aikakauden vaatteissa, mutta siinä vaiheessa ei enää juhlittu, koska taloon oli tullut natsisotilaita. Mies puhui vaimolleen, ja käski tätä ottamaan heidän lapsensa ja pakenemaan.
Sitten uni hyppäsikin kuvaamaan miestä natsien ja näiden mieheen kohdistamien aseiden keskellä (epärealistista unidramatiikkaa mennä rinkiin ammuttavan ympärille ). Se mies alkoi laulaa jotakin laulua, ennen kuin natsit ampui sen miehen. Ja sitten siitä ikään kuin "kamera" leijui pois.
Seuraavaksi uni hyppäsi kuvaamaan sitä miehen vaimoa ja niiden pientä lasta, kun vaimo ja lapsi kävelivät jonkin meren tms. rantaviivaa pitkin yön pimeässä.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2010 13:17
Pari yötä sitten näin unta, jossa poikaystäväni jätti mut. Ja vaihtoi siskooni. :O Sydämeni särkyi, ja olin aivan hajalla. Mutta kuitenkin jollain tapaa olin myös helpottunut, koska tiesin etten olisi koskaan tullut poikaystäväni kanssa onnelliseksi. Todella fiksu uni.

Mulla on yksi vakiouni, tai -painajainen, miten sen nyt ottaa. Unessa olen kaatunut autotielle. Autot tulevat koko ajan lähemmäs ja yritän raahautua jalkakäytävälle. Mutta kehoni on niin raskas, että en saa nostettua itseäni katukiveyksien yli. Joskus saan ylävartalon jalkakäytävälle, mutta en jalkojani. Joskus olen saanut heilautettua itseni kokonaan jalkakäytävälle, mutta olen keikahtanut heti uudelleen autotielle, ja autot sen kun lähestyvät. Juuri kun olen jäämässä auton alle, herään hätkähtäen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.11.2010 15:12
Minä näin viime yönä hassua unta. Jostain syystä unieni tapahtumapaikka on aika usein ala-asteeni, ja niin oli tälläkin kertaa, vaikka muut ihmiset siellä olivat nykyisen kouluni oppilaita. Istuimme luokassa, ja yksi tyttö alkoi ylpeänä esitellä uutta oppikirjaansa, koska oli juuri alkanut opetella saksaa. Minä nauroin sille, koska hänellä oli kädessään "Deutsch mitt Draco", jota minä käytin ala-asteella. Aloin sitten jostain syystä kesken tunnin pelata jotain taistelupeliä, jonka sisään hyppäsinkin itse. Yhtäkkiä olinkin pelihahmo kentällä, joka näytti muinaisen inkakulttuurin raunioilta. Siellä oli jotain suojavarusteisiin ja nasseihin pukeutuneita vihollisia, joita ammuin pistoolilla. Panokset yllättäen loppuivat, joten aloin sitten pomppia ees taas puukottaen vihollisia, ja pikselöitynyt veri roiskui ympäriinsä. En tiedä mitä sitten olisi tapahtunut, kun herätyskelloni alkoi soida erittäin vaativasti ja heräsin.

No ei se mitään, olen joskus unissani ollut myös Storm trooper.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: The Trap-door lover
  • Lähetetty: 23.11.2010 03:15
Eräs yö näin unta tyypeistä jotka yrittivät tappaa minut, luulivat raukat peitonneensa minut naulattuaan viiden tuuman rautanaulan kasvoihini, läpäisten pääni (melkö vinkeä tunne muuten).
Oli todella kaamea painajainen ...niille tyypeille.

...josta tuli mieleen viime yö, onkohan tervettä nähdä unta cnc-työstökeskuksista?
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2010 05:52
Näin viime yönä unen, jossa synnytin vauvan vastoin tahtoani. Se oli hirveää, vauva huusi ja kirkui jatkuvasti kammottavalla äänellä kehdossaan. Istuin voipuneena sohvalla, kykenemättä huolehtimaan tuosta hirvittävästä otuksesta. Vatsani oli aivan venynyt raskauden jäljiltä, se vain roikkui löysänä ja arpisena jalkojeni päällä. Puristin vatsaani ja se tuntui aivan lörpältä taikinamöykyltä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2010 11:43
Mä näin unta että poliisit ilmesty mun ovelle ja syytti mua joko räjähteen tai huumeiden hallussapidosta :'D Ja tuo paikka missä kyseiset asiat mukamas olivat, oli mun uusin sormus minkä olen ostanut oikeastikin tässä joku viikko sitten. :''D
Sitten toisessa unessa katselin Tampereen keskustorilla kun yliluonnollinen kaksois-olentoni yrittää purkaa jotain kirousta 2 mieheltä Ja siinä oli vaan sellainen hehkuva sininen sähköpallo niiden kaikkien ympärillä, mutta joku teki jotain ja se meni pieleen koko juttu, minkä takia niiden 2 miehen ja sen naisen ympärille tulikin tilalle hehkuva oranssi tulinen pallo ja sen tulipallon ympärille 5 kertaa isompi jääkupoli :''D öööh???
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit