Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.10.2010 11:42

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Kahvittelin Heetterin kanssa ja sitten poljimme fillareilla ympäri jotain kaupunkia, jossa menimme pikkuruiseen kahvilaan ostamaan erikoisia kahvikuppeja ja Heetteri osti kaksi

*reps* Unet.
Pyöräily olisikin varmaan ollut hilpeää katsottavaa, minä kun hädin tuskin edes pysyn könkelin selässä. Sen sijaan kahvikuppien ostaminen olisi hyvinkin tyylistäni. :}
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2010 20:09
Näin unta numerosta 34. Mitäköhän se tarkoittaa?
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2010 03:35
Useaa otteesee toistuu painajainen että joku jahtaa meikäläistä.. On pimeä syksynen ilta ja aina kun koittaa juosta pakoon niin aina kaadun enkä pääse jaloilleni vaikka kuinka yritän. Tota samaa rasittavaa unta on jatkunu ala-asteelta asti ja vieläkää en tiiä mikä meikäläistä jahtaa :s
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2010 10:06
Omat uneni jostain syystä aina keskittyvät kotipihaani, on se sitten mörön jahtaamana tai jotain ihan muuta. XD

Viime yönä kuitenkin näin todella oudon unen jossa minua lähestyi samanikäinen ihminen, outoa sinällänsä oli se että en tunne ketään sen näköistä, sekin ihmetyttää näin jälkeenpäin. Myös se että hänestä tuli tyttöystäväni. 8o Unessa en ymmärtänyt hänen olevan tyttö ennen kuin eräs tuttuni osoitti sen minulle. Silloin unessa se ei haitannut ollenkaan, kuitenkin herätessäni tuli heti sellainen ajatus "jaa luulen että olen kyllä ihan hetero" Unihan se vaan oli mutta kovin sekava sellainen.

Luin juuri netistä tällaisen: To dream about a relationship with a stranger, represents the different sides of your personality. You may be trying to connect to unknown aspects of your unconscious.
Tuo rupesi pelottamaan sillä se kyllä kuulostaa etäisesti tutulta...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2010 21:19

Lainaus: 5ande

Tuo rupesi pelottamaan sillä se kyllä kuulostaa etäisesti tutulta...

Ei ne unet kenestäkään homoa tee. Ei sillä että homous olisi mitenkään paha asia, mutta en tiedä onko maailmassa ainuttakaan ihmistä, joka ei olisi joskus homoeroottista unta nähnyt. Itseään on ehkä hyvä joskus tutkiskella, mutta jos ajatus omasta seksuaalisuudesta stressaa niin sanoisin että minkään unen takia yksistään tuskin kannattaa koko identiteettiään kyseenalaistaa.

Nukkunut samperin levottomasti taas lähiaikoina. Lohduttavaa on, että sain nappivarastot täyteen. Jo pelkkä tieto, että lääkkeitä on, auttaa hiukan. Mutta homma meni raivostuttavaksi kun pari yötä sitten purin unissani haavan poskeeni. Inhottavan kipeä ja ärsyttävä, eikä tunnu millään paranevan kun hampaat väkisinkin osuvat turvonneeseen haavaan tuon tuostakin. Unetkin olleet sekavia välähdyksiä lähinnä, pitäisi alkaa taas aktivoitua unipäiväkirjan kanssa, kun alkaa unien muistaminen heiketä.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 01.11.2010 16:06
Näin unessani painajaista. Varsinainen uni ei sinänsä ole mitenkään kovin mielenkiintoinen, mutta menin tapahtumien päätteeksi kämppääni nukkumaan. Minulla oli jostain syystä kämpässä sellainen nivelet omaava mallinukke, jolla oli päällä sotilasvarusteet: maastopuku, taisteluliivi ja jonkinlainen kaasunaamari. Se makasi kämpän lattialla, sillä tarkoitukseni oli hilata se jonnekin jotain tarkoitusta varten. Noh, nukahdettuani näin unta, että se olisi nytkäyttänyt päätään. Aloin unessa seuraamaan sitä tarkemmin, ja kaikki näytti normaalilta, kunnes se yht'äkkiä nousi istumaan omin voimin. Säikähdin asiaa melkoisesti ja ponkaisin ylös tarkistamaan asiaa, jolloin heräsin ja huomasin, että se on vaan edelleen se tavallinen nukke, joka on lattialla. Olin sellaisessa säpsähtäneessä tilassa ja mietin, että olipahan uni ja aika jännä sellainen. Pian tämän jälkeen heräsin oikeasti ja ihmettelin, miksi minulla olisi sellainen mallinukke, jolla on sotilasvarustus? :/
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2010 16:35
Näin unta ,että olimme isolla porukalla hotellissa ja ystäväni kännissä sytytti hotelli huoneen palamaan ja kuoli sinne. Jouduin unessa soittamaan palokunnat :P ei ollu kyllä kiva uni
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2010 18:26
Kuulemma olin viime yönä flippaillut unissani.

Maannut selälläni aivan jäykkänä ja kuulemma hengittänyt niin että poikaystävä alkoi huolestua että alan hyperventiloida. Sen jälkeen olin mumissut jotain vihamielistä, tehnyt kouristuksen tapaisia liikkeitä, läimäyttänyt poikaystävän kättä kovaa ja vaikuttanut muutenkin aika demoniselta. Toinen oli koittanut rauhoitella niin olin kuulemma vaikuttanut vihaiselta, kääntänyt kylkeä ja jatkanut nukkumista. Itse en muista mitään tästä episodista.

Näin kyllä epämiellyttävää unta, mutta en mitään niin ikävää että tuollainen kohtaus olisi sillä selittynyt. Toinen ressukka oli vissiin säikähtänyt pahasti, kun vielä aamullakin useaan otteeseen kyseli että onko kaikki ok.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2010 21:02
No on melkoiset samhainin ajat kun kaikilla on painajaisia Itsekin näin kesyhköä painajaista siitä, että olin töissä jossakin villieläinhoitolassa. Tämä hoitola tosin sattui olemaan Afrikassa ja eläimet olivat valtavia mustia hämähäkkejä (n. metrin levyisiä), vihaisia sarvikuonoja, krokotiileja ja muita mulkeroita jotka tietenkin juoksivat vapaana ja olivat kamalan kiinnostuneita minusta. Muut hoitajat suhtautuivat eläimiin aivan normaalisti mutta meikäläinen oli ymmärrettävästi kohtalaisen hädissään. Äkkiä ajelehdin jossain kapeassa kivitunnelissa samalla kun ääni kertoi minulle legendaa intiaaneista, ja kun pääsin tunnelista ulos ja jonnekin ojan pohjalle, meni syvälle korvaani kärpänen tai ampiainen. En tiennyt kumpi se oli, joten en uskaltanut kaivaa sitä ettei se pistäisi. Tässä vaiheessa onneksi heräsin, mutta kärpänen tuntui silti hetken aikaa korvassani kunnes tuntemus lopulta hävisi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.11.2010 20:45

Lainaus: Giffirt

en tiedä onko maailmassa ainuttakaan ihmistä, joka ei olisi joskus homoeroottista unta nähnyt.

Hmm, tämä on ehkä täysin aiheen vierestä, mutta pakko sanoa että vaikka olen umpihetero, niin ihanimmat märät unet joita olen nähnyt ovat olleet naisten kanssa. Useimmiten tuntemattoman, mutta joskus tutunkin. Ja ihan kiusallani sanon että yhdessä unessa oli eräs tämän foorumin kaunotar.

Viimeyönä näin unta, jossa odotin pienen ikuisuuden Rautatieasemalla metroa (ja ei ole aavistustakaan miksi näin unta metrosta, kun liikun sillä ehkä kerran vuodessa jos ylipäätään satun käymään Helsingissä.) ja se ei vaan tullut. Länteen päin kyllä meni metroja, mutta ei itään, mihin siis olin suuntaamassa. Kun sitten lopulta alkoi valo näkyä tunnelissa, eräs koulukaveri tuli takaani ja tönäisi minut kiskoille, ja jäin lähijunan alle. Oli muuten L-juna. Hmmm... tä. No, kyseinen opiskelijatoveri sai kahvitauolla hyvät naurut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit