Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.11.2007 19:56
hmm tekee mieli tosi paljon mennä nukkumaan ku viime yönä näin unta et joku olis ottanu piikillä verta mun silmästä. siis se semmoinen niinku lääkärit piikkei käyttää vaik rokotuksis. mut semmoinen silmään ja sit siihen alko kerääntyy verta ja silmäni muuttuivat jotenki elottomaks
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.11.2007 02:40
Mä näin viime yönä semmoista unta, että olin lääkärissä ja se sanoi mulle, että mulla on kolme aivokasvainta ja neljä viikkoa elinaikaa jäljellä.

Mietin sen unen takia tänään paljon kuolemaa ja sen väistämättömyyttä. Jotenkin sen unen takia olen tänään ollut onnellinen ihan vaan siitä, että olen elossa, vaikka usein onkin kaikenlaisia ongelmia ja vastoinkäymisiä.

Jaksoin sitten myös lähteä Varjon keikalle, vaikka en oikeasti olisi millään jaksanutkaan
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2007 12:16
Tästä unesta on jo hieman aikaa ja oikeastaan olen nähnyt tämän saman unen kaksi kertaa. Niillä kerroilla tosin oli yli vuosi väliä. Kummallakin kertaa olen kertonut siitä tutulleni,joka on ihmetellyt tätä suuresti. Yleisesti ottaen muistan hyvin harvoin uniani,tämä on vaan jotenkin jäänyt mieleen.

Mutta joo,elikkäs se uni alkaa niin,että olen menossa pyörällä äitini ja toisen veljeni kanssa kirkkoon. Kirkon pihalle saavuttuamme ihmettelimme suuresti miksi kirkon sisäänkäynnissä oli saluunan ovet,mutta menimme silti sisälle.
Kirkossa pappi tuli kertomaan,että meidän pitäisi mennä toiseen kirkkoon ja päätimme sitten lähteä kirkosta ulos. "Heiluriovet" kuitenkin olivat oudosti alkaneet syökseä tulta tietyn väliajoin ja siksi meidän piti kontana niiden alta.

Lähdimme toiseen kirkkoon ja pian olimmekkin jo sen pihamaalla. Menimme sisälle kirkkoon ja istuimme muiden ihmisten sekaan. Heten aikaa siinä oltuamm pappi tuleeilmoittamaan,että kirkko sytytetään kohta palamaan ja me olimme perheeni kanssa aivan paniikissa ja koitimme saada toisia ihmisiä kanssamme ulos kirkosta, siinä onnistumatta.
Kaikki istuivat paikoillaan ja sitten huomasin heidän silmien olevan muuttuneet sellaisiksi oudoiksi demonien silmiksi.
Niinpä jätimme heidät sinne ja juoksimme pois. Vielä kirkon pihalla koitimme saada ihmiä kääntymään sillä heitä virtasi pihalla jatkuvasti kohti kirkkoa. Kukaan ei tuntunut kuulevan meitä ja pian pari vartijaa lukitsi kirkon ovet.
Uni loppui siihen että me poljimme pois paikalta.

Se on vielä pakko sanoa,että herätessäni minulla oli pikkasen outo olo ja tuntui aivan siltä kuin olisin nähnyt painajaista,vaikkei tuo nyt mikään painajainen olekkaan.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.11.2007 13:55
Viime yönä näin unta että isäni oli ostanut minulle vanhan rupuisen limenvihreän autonrotiskon jossa oli vieläpä upeat sammakonsilmävalot Olisikin..
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2008 09:53
tämän unen näin pari päivää sitten, jokseenkin koominen hehs hehs

näin unta siitä että olin parhaan ystäväni luona, hänen huoneessaan, joka ei kuitenkaan ole hänen oikea huoneensa. huone oli käytävämäinen ja kapea, hyllyissä oli paljon terraarioita ja lasibokseja ja ystäväni esitteli minulle niiden sisältöä, ne olivat täynä kaikenlaisia hyönteisiä. yhtäkkiä terraarioista tippui lattialle mato, isompi mato, rukoilijasirkka ja kilpikonna. Meinasin vahingossa astua rukoilijasirkan päälle mutta onneksi se pelastui.
sitten isompi mato syö pienemmän ja turpoaa niin että ratkeaa liitoksistaan, tämän jälkeen kilpikonna syö ison madon ja turpoaa myös muodottomaksi palloksi. otin kilpikonnan käsiini ja harmittelin sitä etten voinut pidellä sitä, sitten vahingossa hipaisen sen kuoressa olevaa vipua. kilpikonna alkaa hytkymään ja sen pää heiluu puolelta toiselle. olen aivan kauhuissani, koska nyt en voi enään pidellä sitä, kaverini ottaa kilpparin pois käsistäni ja laittaa takaisin terraarioon.

sen pituinen se.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.01.2008 17:31
Mulla ollu jo jonkin aikaa melko paljon lucid unia. Pääsen niihin sillä että jokin asia jää vaivaamaan mieltä, en kykene lopettamaan ajattelua, sitten nukahdan joko tylsyyteen (kun on makoillu pidemmän aikaa) tai lääkityksen avulla ja tietoisuus pysyy, astun uneen ja olen unessa kuin hereillä...

Välillä moinen on coolia mutta monesti ei, pelottavaa herätä jossain ihme paikassa (edelleen unessa) eikä tiedä miten on sinne joutunut, on sitä joskus mietitty että joko kuolo korjasi, ja moisten unien jälkeen on monesti sekava ja ei-niin-levännyt fiilis.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.01.2008 18:23
Hmm, minulla oli muutama yö sitten jokseenkin outo uni, en vain muista enää kovin hyvin miten se meni...yritän silti.

Unessa minä olin kämpässäni. Oli helteinen kesäpäivä ja oloni oli todella tukala. Minulla oli kaikki sälekaihtimet ja verhot kiinni, sekä parvekkeen ovi auki. Välillä menin parvekkeelle tähyilemään ympäristöä. Edellisen kesätyöpaikkani myyntimiehen auto oli pysäköitynä parvekkeen alle. Jossain vaiheessa isäukko ja pikkuveljeni kävelivät talon ohi hekotellen äänekkäästi. Myöhemmin joku tuntematon, lihava ja sänkipartainen ukko tuli kävelemään kadun varteen pysäköityjen autojen päällä, aiheuttaen lommoja ja yleistä häslinkiä. Lopulta tyyppi kiipesi parvekkelleni röökille, kunhan oli ekana rampannut myyntimiehen auton katon naarmuille.

Jonkin aikaa tuota ennen näin vieläkin oudomman unen, mutta parasta että en ala kertomaan siitä
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 23:54
näin tuossa joko viime tai toissayönä ihan ihme unen. siinä oli Ninni, kuopassa ja taisipa olla Poison ja Iirivakin. en tarkempaa muista kun että Ninni ja kuopassa oli auttamassa miua uuteen asuntoon muuttamisessa. ihan outo uni.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 23:56
^Apua! Kaamea painajainen, hirviöitä ja kaikkea!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.03.2008 00:03

Lainaus: Deadboy

^Apua! Kaamea painajainen, hirviöitä ja kaikkea!

hehe... no ei se ollut pelottava. hiukka omituinen vaan. oikeestaan ihan kiva uni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit