Gootti.net

unien unettava maailma ja hopeareunus

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2008 16:38

Lainaus: Swanette

Sekä minä että Piiskansiima olimme viimeisillämme raskaana.

AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ................... *katoaa takavasemmalle pölypilven saattelemana*
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.09.2008 18:40
Minäkin näin unta, jossa oli foorumilaisia. Oltiin noilla Ninnin synttäreillä ja pyysin Aditua hiukan kiristämään korsettiani ja hän auttoi. Samalla rupesi saarnaamaan kuinka paitaani ei saa hyvin tuon korsetin alle.. Aditu vaan kiristi ja kiristi ja saarnasi ja jatkoi kiristämistään. Outoa on, ettei mulla ollut vaikeuksia saada happea tai mitään, kuuntelin vaan saarnaa ja odotin kun korsettia kiristetään. Korsettia kiristettiin sitten siihen asti kun mun kello soi.. Ei onneksi hämärää
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.09.2008 19:10
Hyi, näin ihan hirveää unta.

Olin uimassa merellä ja yhtäkkiä joku kalastaja souti viereeni ja sanoi, että hyökyaalto olisi tulossa ja että minun olisi uitava äkkiä rantaan, jos aikoisin päästä sen alta pois. Katsoin rannan suuntaan ja huomasin, että olin uinut kymmeniä kilometrejä, kun rantaa ei edes näkynyt. Lähdin kauhomaan takaisin ja kuulin, miten aalto oli tulossa. Itkin kauheasti, mutta pääsin, kun pääsinkin rantaan. Juoksin kallion taakse pakoon ja sitten aalto hyökkäsi. Mieheni juoksi kauempana rannalla ja huusin häntä pakenemaan, mutta hän vain nauroi ja antoi aallon viedä hänet mukanaan. En tiennyt, mitä minun olisi pitänyt tehdä, joten juoksin mereen ja sukelsin. Sitten en saanut happea, enkä päässyt pintaan ja heräsin sitten siihen, kun en oikeasti saanut happea (kiitos tämän kauhean nuhan).

Ja sitten näin myös sellaista unta, että jouduin leikkaamaan hiukseni, koska työnantajani niin vaati O.o
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2008 11:59
Unien uusi tuotantokausi on alkanut, olen viime aikoina nähnyt niin monenkirjavia unia. Viime yön painokelpoinen sato oli uni junamatkasta, jossa kuljettajana oli harjoittelija. Hänen vuokseen ajettiin Tikkurila-Kerava -väli takaisin ja otettiin uudestaan, ja seistiin tuntikaupalla Oulunkylän kohdalla (kaikki matkustajat odottivat kyllä tyynesti junassa eivätkä poistuneet, kummaa... ). Valituksiani ei otettu todesta, konnarit lähinnä naureskelivat sille idealle että matkan pitäisi olla jotenkin sujuva. Toinen uni oli, että Morticia oli muuttunut valtavaksi, hieman luolastomaiseksi kaupaksi jossa oli kahvila nimeltään Don't Die (jonka omisti kummasti Voltairen näköinen setäihminen) sekä omat ständit mm. Manic Panicilla ja Cyberdogilla. Valikoima siellä oli vähäinen, koska uusittu kauppa oli vasta avattu, mutta sitäkin parempi. Ihmiset shoppailivat iloisesti uv-lamppujen loisteessa ja hörppivät teetä kuppilan puolella.

Toissa yönä yritin löytää oikeaa laituria mistä risteilyalukseni lähtee. Paikka oli ihan valtava, lentokenttämäinen kompleksi, ja kun en millään löytänyt ovea k-laiturille, niin loikin jonkun näyteikkunahässäkän läpi. Tästä paikan työntekijät suivaantuivat niin, että kuuluttivat minun ja kaverini tuntomerkit ja käskivät ihmisiä ottamaan meidät kiinni jos näkevät. Kukaan ei kuitenkaan tunnistanut meitä.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.09.2008 14:30
näin viimeyönä semmosta kivaa unta. esitettiin joku sotatyylinen näytelmä jossa sitten loppuhuipennus oli miun ja vastapuolen johtajattaren (niin siis olin kanssa oman puolen johtajatar) nyrkkitappelu joka kääntyi aika äkisti cat fightiksi. tappelu sitten tyssäsi kuin seinään kun huomattiin että alemmat upseerit oli tehnyt sovinnon ja rauhan eikä sota ollut enää tarpeellinen. enempää en muista ja me sitten siitä poistuttiin lavalta ja kun tultiin kumartamaan niin totta kai lähdettiin pois cancan tanssiaskelin. seuraava uni ihme kyllä jatkui backstagella mutta se ei taida olla kovinkaan julkaisukelpoinen.

että tämmösiä unia. pitäsköhän mennä kysymään moiskalta josko ottasvat sinne...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.09.2008 13:39
Olipas taas kiva uni.

Unessa menin järvenrantaan mustan koiran kanssa. Koiran nimi oli Tero, ja muistan unessakin ajatelleeni, että miksi ihmeessä. Noh, olin siis lähdössä koiran kanssa kahdestaan jonnekin omalle saarelleni. Keltainen lasikuitusoutuveneeni oli kuitenkin täynnä vettä ja oli miltein kokonaan uponnut rantaveteen, joten uskomattoman vahvana tyttönä vain kallistin veneen tyhjäksi. Silloin huomasin, että aironi olivat uponneet myös pohjaan, mutta vaikka ei syvyyttä ollut kuin alle metrin, oli vesi aika sameaa. Kahlasin koirani kanssa noutamaan airoja, kun huomasin kuinka veden alla oli ruumiita O.o Kaikki olivat kuin vahanukkeja, koska hukkuneiden ihosta tulee hieman vahamaisen näköinen. Ensimmäinen ruumis vieläpä muistutti poikaystävääni. >___<

Hyvää huomenta, selkeästi.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2008 22:56

Lainaus: Heetteri

Swanette
Jumankauta, pelottavia unia.

No älä Minähän en juuri muita kuin harvinaisen eriskummallisia unia näekään... Tuosta unesta oli ihan pakko avautua tänne.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 23:39
Mä olen joskus nähnyt sellaista unta, jossa ollaan foorumin porukalla jossain linja-auto retkellä.
Sit se bussi pysähtyy johonkin pikkupaikkaan, ja mä menen johonkin käymään vessassa. Sit kun mä oon siellä, niin muut ovatkin lähteneet bussilla, ja mulla ei oo kännykkää, lompakkoa, eikä mitään
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.09.2008 12:24
Näin sekalaisia unia viime yönä...yhdessä unessa sain lapsen, jonka isä vaihtui kesken unta, ja olin hiton hämmentynyt. Toisessa unessa ajelin autolla (ei, minulla ei ole korttia) vaikka kuinka pitkään ennen kuin tajusin että pitäisi ehkä siirtyä pelkääjän paikalta ratin puolelle...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.10.2008 10:25
Näin unta, jossa oli käppäilemässä ruisrock alueella, kun puusta kuului "pssst" ja joku kutsui mua nimeltä. Katsoin ylös ja puussa istui Jone Nikula, joka pyysi tulemaan sinne puuhun niin saan finlandia vodkaa .

Toisessa unessa törmäsin kadulla johonkin randomiin punkhenkiseen tyyppiin, joka pyysi että auttaisin sitä pääsemään jonnekkin "erilaisten nuorten eliittiklubille", jonne pääsee vaan kutsutut ihmiset. Pukeuduin jostain ihan käsittämättömästä syystä pojaksi ja sain manipuloitua ovimiehen päästämään meidät sisään. Eliittiklubi oli iso aurinkoinen niitty, jossa kaikenmaailman eri alternative tyylejä edustavat ihmiset vaan kirmasivat iloisesti , keinuivat ja hyppivät veteen uimaan. Se oli k18, mutta sieltä sai ostaa vaan limsaa. Uni loppui siihen kun hävitin sen tyypin ja törmäsin vanhaan kaveriini jonka kanssa en nykyään ole enää väleissä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit