Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uskallanko "ryhtyä" gootiksi?

Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2010 14:56
Olen 6.lk:ta käyvä tyttö, ja rakastan fantasiaa ja jännytystä, varsinkin kirjoissa. Olen hulluna vamppyyreihin, ja uskon paljon yliluonnollisiin juttuihin... Olen tällähetkellä ns. hevari ja minua kiusataa erillaisuuteni takia! Tykkään erottua joukosta, ja jotenkin gootti-tyyli on aina keihtonut minua. Olii kiva jos joku osais suttaa!

En ole varma miten olisin asiani kertonut joten tein jotain tälläista...

Minulla on lukihäiriö, joka on kyllä jo melkeen parantunut, mutta virheitä varmasti löytyy! =)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.08.2010 15:24
Tottakai uskallat! Rohkaise vain mielesi, ja alat muuttaa tyyliäsi sellaiseksi, kuin itse haluat
Lukitsen tämän ketjun, mutta tyylivinkkejä voit kysellä vaikka täältä: http://www.gootti.net/keskustelu/8_1700_35.html
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.08.2010 18:23
Olen samaa mieltä siinä, että kannattaa uskaltaa olla oma itsensä jos se tarkoittaa goottihenkistä elämäntapaa tai jotain muuta. Avasin aiheen, jotta muutkin pääsevät antamaan mielipiteitä. Älkäämme tyrehdyttäkö keskustelua lukottamalla ihan kaikkea. Runo- ja sanasuoni virratkoon vapaana.
Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2010 15:23
Kiitos ihan kauheasti että joku on lukenut tämän! Olin kokopäivän tänään koulussa hiukan allapäin koska uskoin ettei kukaa huomaisi edes tätä! =D
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.08.2010 16:25

Lainaus: EiKukaanTärkeä

Kiitos ihan kauheasti että joku on lukenut tämän! Olin kokopäivän tänään koulussa hiukan allapäin koska uskoin ettei kukaa huomaisi edes tätä! =D

Älä ole allapäin, aika monikin on lukenut tämän. Ja toivotavasti kirjoittelet myös muihin ketjuihin
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2010 17:44
Noh jos ne kiusaavat jo valmiiksi niin eikait siitä kauheasti haittaa ole, jos ne vaan huutelee jotain tyhmää niin et vaan välitä.
Kirjoittanut: 5ande (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2010 18:34
Jos sinua kiusataan erillaisuutesi takia, uskon että kiusaajat ovat vain kateellisia. Onhan tummahtava hahmo aina mystinen. On se sitten gootti, hevari, määrittelemätön tai jokin niistä lukuisista tummista "ala-lajeista". Jos tykkäät erottua joukosta, sinut huomataan, joko erillaisen pukeutmisen tai aatemaailman/elämäntavan takia. Se että sinut huomataan, johtaa siihen että vedät puoleesi kaikki erillaisuuden vihaajat sun muut idiootit.
Itse pidän kyseistä huomiota kohteliaisuutena, vaikka he luulevat sen olevan negatiivista.

Sitten tietty suurin osa lapsista/teineistä ovat hyvin ilkeitä. Heillä on tapana kulkea massan mukana, varsikin ala-asteella. (Itse olin hyvin inhottava ala-asteella, en mieluusti muistele koko aikaa) Älä ihmeessä anna sen olla esteenä tähän kauniiseen maailmaan!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2010 19:22
Anna mennä vaan ja persoonllisuutesi erottua!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.08.2010 21:44
Täällä on keskusteluja ollut aikaisemmin ja minä nyt ainakin olen sitä mieltä että gootti voi olla vaikka vaan sydämessään, jos siltä tuntuu.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Hiilipallero666
  • Lähetetty: 20.08.2010 01:34
Peruskoulun jo aikoja sitten käyneenä täytyy se todeta että olisihan sitä voinut silloin oma itsensä olla. Mut ei, oli pakko mennä muiden mukana, harmittaa vähän nyt sitten jälkeenpäin tuommoinen täysin ilman päätä ja häntää muitten mukana meneminen. Takaisin niitä peruskouluaikoja en enää ikinä saa enkä ainakaan samanlaisina haluaisikaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit