Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sätkyjä?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.02.2008 20:07
Sätky tapahtui, kun olin juuri katsonut Ring 1:sen, ja nukahdin myöhemmin jotain muuta katsoessani television ääreen. Herätessäni ohjelma oli loppunut (tai saattoi olla antenni-ongelmiakin), ja säikähdin sitä lumisadekohinaa aivan järkyttävästi.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2008 22:24

Lainaus: Banshee

Tästä mie sain sätkyn. Kädet tärisi ihan hulluna kun olin katsonut ton ja sydän hakkasi.

heh. Mä sain tuollaisen samanlaisen, hieman muokattuna sähköpöstiini Halloweenin alla. Se oli tyyliin etsi kuvista punainen piste jotta pääset jatkamaan ja yhtäkkiä lopussa nuo "kasvot" hyökkää näytölle. Oli vähän sellainen -"mitä ihmettä olo" ja sit piti klikkailla se uusiksi.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 23:32
Olin kotona, kaveri oli meillä. Aijottii sitte mennä nukkuu parin kauhuleffan jälkee... Mul oli meikit naamas, menin pesee niitä pois... pää oli kumaras lavuaarin yllä. silmät kiinni kun kirveli meikinpoistoaine silmiin, si ku nostin pääni ylös ja katoin peilii, kaveri seiso mun takana iha sairaan näkösenä..
Se teki sen tahallaa, koska oon kertonu sille että pelästyn jos nään yhtäkkii jonku takanani ku katon peilii.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2008 01:27
lumet ryskyvät katolta makuuhuoneen ikkunan eteen: varjon häilähdys verhojen läpi ja julma mosahdus heti perään ikkunan takaa.

no, kyllähän tuohon vielä tottuu.
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lost Soul
  • Lähetetty: 06.02.2008 14:10
Olin käyttämässä viime viikolla tätini koiraa lenkillä ilta hämärässä, sitten vilkaisin taakseni ja näin sellaisen tumman hahmon, eka kyllä säikähin kunnes huomasin, että siinä oli rivi postilaatikkoja...

No kunnolla olin kolmosella, isäni ja äitini olivat riidelleet ja äitini lähti auton rattiin 'vähän' kännissä, eipä päässy kun pari sataa metriä, ja auto oli penkalla katollaan... Ei mitää vakavempaa käyny muuta kun äitilläni oli kädet veressä, aika sumee toi ilta on nykyää...
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 11:37

Lainaus: Pudotus

Ja en muuten enää ikinä kato näitä! Aina olen niin tyhmä että uteliaisuudesta katson ja joka kerralla saan melkein sydänkohtauksen ja viikon vainot kun olen niin herkkä.

Sama ongelma :/ olen TOSI herkkä säikähtämään säikähdän melkein aina pienintäkin rasahdusta minkä kuulen jos olen yöllä yksin O_O
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 12:04

Lainaus: Lotus

Mulla tulee välillä yöllä kun puolihorteessa makaa sängyssä, ja ajattelee esim. Kalliolla kävelyä, jalka lipsahtaa niin mä oikeesti teen sellasen ihme pakkoliikkeen niinku yrittäis tarttua johonkin...

Mullakin tulee tommosia... aika useinkin
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2009 13:29

Lainaus: kuopassa

Ja tässä itse mainos.

Kiljahdukseni kuului varmaan kerrostalon toiseen päähän. Vaikka valmistelin itseäni ja laskin läppärin sylistä pöydälle ja peräännyin pari metriä. Ai ristus mä vihaan noita. Pitipä kuitenkin katsoa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.04.2009 13:42

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Kiljahdukseni kuului varmaan kerrostalon toiseen päähän. Vaikka valmistelin itseäni ja laskin läppärin sylistä pöydälle ja peräännyin pari metriä. Ai ristus mä vihaan noita. Pitipä kuitenkin katsoa.

Voi poloista, sympatiseeraan ihan sikana. Yksi mikä voi auttaa on se että kelaa screamerissa äänettömällä välittömästi siihen screamernaamakohtaan.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 14:47
Muistan yhden siivouspäivän, ahkerasti heiluin kotona harjan varressa, ja äkkiä sohvan alta kierähti jokin musta ja karvainen melkein varpaille. Säikähdin, kieltämättä, ja hyvä etten sillä harjalla alkanut pieksää sitä karvamöykkyä. Lähempi tarkastelu paljastikin oletetun rotanraadon myttyyn käärityksi hansikaspariksi, jonka eräs kaveri kertoi hukanneensa aiemmalla vierailullaan ;D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit