Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2009 15:51
Isällä on kiva tapa kävellä huoneeseeni hiljaa kun meitsillä on kuulokkeet korvissa ja silmät liimattuna tietokoneruutuun. Yht'äkkiä kun siinä sitten näkee jonkun ihme möykyn siinä silmäkulmassa niin saan sydärin ja huudan.

Tässä pari vuotta sitten olin ollut elokuvaa katsomassa kaverin kanssa Helsingissä, ja kun se loppui, oli erittäin myöhä. Aloimme kävellä asemalle, kun yhtäkkiä kuulen takaani möreän huudon "HEI BABY!!!" ja tunnen käden olkapäälläni. Jonkinlaisena reaktiona ohjasin kyynerpääni henkilön kasvoihin, ja kun käännyin ympäri että voisin jatkaa puolustusta, niin näen vanhan kaverin pitelevän kättä verisen suun edessä. Hän oli nähnyt kun kävelin ulos teatterista, ja halusi "yllättää" minut. Kyynerpääni oli lyönyt jo löysän hampaan irti
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 17:59
Mä pelästyn aina tampereella maanantaisin kun sitä yleistä hälytystä testataan, että toimiiko se Oikeen selkäpiitä karmii... Ja tulevaisuudessa ehkä muutankin vielä tampereelle :S:S

Mä en nyt muista mitään kummia mitä olisin pelästyny just viime aikoina, mutta kyl niitäki on.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.04.2009 18:08

Lainaus: Vampiric_

Mä pelästyn aina tampereella maanantaisin kun sitä yleistä hälytystä testataan, että toimiiko se

Sitten ei kannata pelata Silent Hilliä...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2009 20:51

Lainaus: Heetteri

kelaa screamerissa äänettömällä välittömästi siihen screamernaamakohtaan.

Hmmm...tämä voisi toimiakin. Jos nyt ylipäänsä rohkenen koko loppuelämänäni enää screamereita katsoa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2009 21:01

Lainaus: Heetteri

Sitten ei kannata pelata Silent Hilliä...

Ehhei niin, katoin sen leffan joskus, yhtä tuskaa oli :'D
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:31

kun sitä yleistä hälytystä testataan

Itse tykkään kovasti näistä testausäänistä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2009 13:41

Mä pelästyn aina tampereella maanantaisin kun sitä yleistä hälytystä testataan, että toimiiko se

Olen aina miettinyt, että mitä jos oikeasti tulee hälytys siinä 12 aikoihin maanantaina, eikä kukaan osaa pelätä kun luulevat testiksi.

Nivalassa ei muuten testisummeri ole huutanut aikoihin...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2009 15:20
Minä taas olen aina miettinyt, että jos hälytys tulisi päiväsaikaan ihan minä päivänä tahansa, niin reagoisiko kukaan... Toisaalta nykypäivänä informaatiota jostain katastrofeista tuskin tulisi pelkän hälytystöötin muodossa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.04.2009 15:31

Lainaus: BronzeRain

Olen aina miettinyt, että mitä jos oikeasti tulee hälytys siinä 12 aikoihin maanantaina, eikä kukaan osaa pelätä kun luulevat testiksi.

Melko varmasti sitä sireeniä soitettaisiin siinä tapauksessa tauotta kauan aikaa ja telkkarissa pyörisi se hätätiedote, kännykkään saattaisi tulla viranomaisilta joku tiedote tekstarilla ja pakokauhuiset ihmiset ulkosalla antaisivat ehkä potkustarttia aiheelliselle pelolle.

Lainaus: BronzeRain

Nivalassa ei muuten testisummeri ole huutanut aikoihin...

Minkähän takia teillä sitä summeria soitetaan? Eihän teillä ole siellä korvessa kai mitään hengenvaarallisia viritelmiä. Entisellä asuinpaikkakunnallani Loviisassa on niitä puhelinpylväiden nokkiin kiinnitettyjä kovaaänisiä, joita testataan muistaakseni joka toinen viikko maanantaina. Siellä kun on ne ydinvoimalat muutaman kilometrin päässä. Täällä Porvoossa ei ole yleistä hätämerkkiä soitettu kuullakseni kertaakaan.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.04.2009 16:26

Lainaus: kuopassa

Minkähän takia teillä sitä summeria soitetaan?

Älä minulta kysy. Kunhan soittavat. Tai soittivat. Nyt ei ole kuulunut varmaan vuoteen pihaustakaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit