Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.06.2010 16:07
Joo, minäkin menin silloin aikoinaan samaan lankaan kuin Puppetine ja monet muut. Ainakin tuon säikähdyksen jälkeen voi parhaimmillaan oppia miettimään kannattaako epäilyttävältä vaikuttavaa linkkiä avata.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 15.07.2010 09:32
On noita säikäytysvideoita tullut katsottua ja aina säikähdän... Kerrankin(Olin silloin ehkä 11) oli äänet täysillä, olin sellaisessa tuolissa missä oli käsinojat, ne oli suunnilleen kiinni tietokonepöydässä, koska näyttö on pöydän takaosassa. Olin siis kokonaan ansassa siinä, en päässyt pois kun jotkin kasvot hyppäsivät ruudulle. O_o Siinä sitten huudetaan pikkuveljen kanssa täyttä kurkkua...
Sekin oli karmivaa kun oltiin tuttujen juhlissa, vieressä oli metsä. Olimme parin serkun kanssa pihalla. Yht'äkkiä metsässä välähtää valo. Säikähdettiin ihan sairaasti O_o, käytiin sanomassa isälle että nähtiin valo metsässä. Hän vastaa "Se on vaan Pasi(Nimi vaihdettu)", kohta "Pasi" tulee talosta ulos. "Kuka puhui minusta?" Ei tosiaan ollut "Pasi", joka metsässä oli. Ei uskallettu mennä metsään katsomaan...
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 20.09.2010 23:37
pari talvee taakse päin kun sain lainata isäpuolen vanhempien autoa. ajoin lahdesta järvelään kotiin. oli sellanen loskan oloinen keli. vähän reippaammalla kaasulla tulin kurviin kun jarrutin ni alko auto ottaa taka liukua. se otti pumpumusta ja kyllä toden totta ajoin hitaammin loppumatkan
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 07.05.2011 18:31
Tulipas muuten jostain mieleen tämmöinen juttu suunnilleen kuuden vuoden takaa.

Eli olimme perheen kanssa mökillä, joka sijaitsee metsikön keskellä. Mökkiin kuului tupa, vessa ja sauna olivat siis erikseen. Autossamme oli todettu sähkövika ennen mökille lähtöä.

Oli synkkä ja pimeä yö. Mnä olin menossa puuceehen ja en löytänyt edes taskulamppua mukaani. Menin siis ovesta ulos ja olin meidän auton kohdalla juuri kun aivan yhtäkkiä autossa meni itsekseen radio päälle, pyyhkijät rupesivat pyyhkimään kuin viimeistä päivää ja auton valot syttyivät!! Hyvä kun en laskenut alleni! Juoksin sitten pikapikaa takaisin sisään peiton alle, isäni lähtiessä melkein samalla oven avauksella ottamaan auton virtalukkoon jääneet avaimet.

Melko kummaa, sillä en edelleenkään mene mökillä vessaan yöllä, kärsin mieluummin vessahädästä !
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • • Muokkasi: Jade
  • Lähetetty: 07.05.2011 19:37
Pelästyin juuri eilen muurahaista varpaallani...

/ Itse en ole pelästynyt mtn kauhu juttua... Tosin omissa kuvitelmissani keksin kauheimmat olennot.
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2011 22:46

Lainaus: Jade

Pelästyin juuri eilen muurahaista varpaallani...

No kyllä niitä saa pelästyäkin! Ite saan aina sydärinpuolikkaan jos joku ötökkä tulee liian lähelle, puh...

Kaikkein pahin sätky tuli varmaan kun olin 12-vuotiaana katsonut yksin pimeässä Manaajan, ja elokuvan loputtua (olin siis sängyssä käymässä nukkumaan) sänky alkoi täristä. Junahan siellä tietysti meni ohi, kun talo aina tärisi sen jälkeen, mutta kyllä se silloin pelästytti. Ja vielä kun TV aikoi aukeilla itsekseen sen jälkeen. Sekin tosin luultavasti selittyy masiinan iällä ja kunnolla, mutta olihan se aika karmivaa, kun se pitkään sitä teki.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2011 09:16
Harvemmin ihan hirveästi säikkyilen, mutta perjantaina pomppasi sydän kyllä kurkkuun. Olin autolla tulossa helsingistä päin motarilla ruuhka-aikaan ja juuri oli vauhti noussut 100km/h kunnes yhtäkkiä edessä olevat autot hiljensivätkin 40km/h. Ei siinä muuta, mutta kun viime viikonloppuna vaihdoimme autooni jarrusatulat ja sen myötä jonnekin pääsi ilmaa ja jarrut eivät ole vieläkään kovin hyvät.. Pelkäsin jo, että nyt ei muuten hiljene tarpeeksi vaan täräytän uudehkon maasturin perään. Noh, kyllä hiljentyi, mutta ei kaukana ollut etteikö osunut. Sen jälkeen meinas hieman tärisyttää =D
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 08.05.2011 14:54
Asun nykyisin eri kaupungissa ja tosi hyvällä alueella, muta ensimmäisessä 'omassa' kämpässäni tuli koettua noita sätkyjä useampaan kertaan. Asuin tuolloin yhdessä siskoni kanssa eräässä Mikkelin vuokrakämpässä Tuppuralassa. Sisko vietti usein öitä ukkonsa luona joten itse sittein jäin sinne silloiseen kolmioomme ihan yksin.

Itse nukun aina todella syvästi, enkä siis ihan vähästä hätkähdä hereille, mutta aika moneen otteeseen heräsin siihen, että joku/jotkut hakkasivat/potkivat oveamme amuyön tunteina ja rapusta, ovemme edestä kuului kamala meteli ja noituminen.
Ilmeisesti jotain etisen asukkaan 'tuttuja' siellä oli.

Kerran säikähdin ihan tosissaan kun heräsin yöllä juuri tuohon potkimiseen ja metelöintiin. Sisko oli tuolloin poikkiksensa luona. Nousin sitten ylös, menin aulaan ja huomasin, että joku yritti tiirikoida meidän oven lukkoa. Tuossa kämpässä kun ei ollut edes turvalukkoa, niin mie sitten seisoin siinä ovella keittiöveitsi kädessä. Onneksi nuo tyypit eivät kuitenkaan päässeet sisälle.

Ilmeisesti tuossa meidän entisessä asunnossa oli aiemmin asunut jotain hämäräporukkaa, kun sen verran yleisiä tuollaiset oveen potkimiset ja muut olivat.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2013 21:50
Lähtipä pitkästä aikaa auto lapasesta oikein kunnolla.

Nää kevätkelit on siitä kivoja kun joskus puolet mutkaa on kuivaa asfalttia ja puolet luistinrataa, kaveri murjas hyvän vitsin ja mie nauroin vedet silmissä melkein auton ulos tieltä.
Siinä sitä mennään 80 mittarissa alamäkeen ja penkka lähestyy, käsijarrulla laitoin poikittain mutta tuurilla ja nimenomaan sillä ei menty penkasta alas jokeen. en nyt keksi miksi ei edes puskuri jäänyt vaikka aika hyvän raapaisun perä veti auravalliin.

Tulipa samalla vaivalla tuli tampattua repsikan kuramatto, kerkesin siinä kuulla kun kaveri etsi jarrupoljinta.

Varovaisuutta liikenteeseen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.03.2013 01:13
^ Huonommalla mäihällä takana olisi ollut liikennettä, joka olisi ropissut perään ja kylkeen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit