Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.04.2009 10:40

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Hmph. Antaa olla. Olenpa nössö.

Heh. Ei se ole oikeasti kovin paha. Vain kuva muutamasta turhake-julkkiksesta poseeramassa jossain palkintogaalassa...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 10:52
Okei okei, katsoin. I feel sooo stupid.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.04.2009 15:48
Tänä aamuna sain kunnon sätkyn, kun marsuni oli karannut häkistään, ja sitten kun nousin ylös sängystäni, marsu vipelsi lattialla. Ajattelin ensin että se oli iso rotta mikä pian hyppää kurkkuuni, mutta sitten tunnistin Hänet.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2009 01:19
Joutsen aiheutti viimeisen, katselin jäiden lähtöä järvellä kun näin yksinäisen lentävän järvellä ehkä 50m matkalla... siipien ääni kuului liian selvästi ja kun pyörähdin ympäri, sen yksinäisen pahempi puolisko oli alle kymmenen metrin päässä ja kohti tulossa.

Hätäpaskan se rojautti melkein päälle, siipien kohina ja sulkien rahina vain kuului kun se korjasi kurssiaan. Komea lintu, täytyy myöntää.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2009 17:20
Sain äsken ihan helevetinmoisen sätkyn kun eka oli ihan hiljasta ja sitte soi ovikello. Oon asunu täällä vasta reilun kaks viikkoa enkä tienny et toi on noin kovalla ;___;
  • Lähetetty: 14.06.2010 00:37
Meinasin syödä tupakan illalla. Pojat räjäyttivät lähemmäs hehtaarin verran paperia halliin silpuksi... Onneksi ei tullut henkilövahinkoja. Just satuin sytyttelemään tupakkaa kun silloin jyrähti niin että lattiakin kunnolla heilahti. Vieressä jos olisin ollut (kuten yleensä tuossa vaiheessa) niin olisi ollut hyvin suurella todennäköisyydellä paskat haalareissa.

Jos sitä jysähdystä voisi johonkin verrata niin suunnilleen samaa luokkaa kuin telamiinan olis räjäyttänyt puolen kilometrin päässä. Paineaalto tuntui sisuskaluissakin.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.06.2010 00:53
Olin viemässä alakertaan vaatteita pesukoneeseen, ja koska käsissäni oli niin paljon vaatteita, piti kävellä hieman kyyryssä ja katsoa alaspäin ettei vaan jostain putoa sukka lattialle. Kun olin menossa tietokonehuoneen läpi kylpyhuoneeseen, jokin hipaisi päätäni, ja katsoessani ylös näin vain tumman, ison möykyn roikkuvan katosta. Pudotin vaatteet siihen paikkaan ja kiljaisin, mutta tajusin kahden sekunnin päästä, että se suuri möykky oli kukkakimppu jonka äitini oli asettanut kuivumaan. Sydän lyö tuhatta ja sataa vieläkin.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 14.06.2010 13:45
Tulipa mieleen eräs tapahtuma tästä aivan lähimenneisyydestä..

Eli olimme tuon paremman puoliskoni kanssa kyläilemässä hänen vanhemmillaan, joilla on kolmikerroksinen omakotitalo. Vessa on siinä keskikerroksessa ja me nukuimme alimmassa kerroksessa.
Yöllä minulle tuli sitten aivan kauhea vessahätä, nousin niin varovasti ja hiljaa ylös sängystä kuin tällä elopainolla voi ja lähdin hiipimään kohti vessaa, pimeässä seiniä hakien. Vessa on näppärästi sellaisessa syvännössä, eli sinne on pieni lyhyt käytävä.
Vessasta poistuessani suuntasin tietenkin takaisin rappusille, mutta kuinka ollakkaan, seinän takaa suoraan jalkojeni juureen hyökkäsi jokin hirrrrveä olento raivokkaasti huutaen!!! Hetken päästä lattialta kuului räkäistä naurua ja minä keräsin sydämeni takaisin oikealle paikalleen kun se oli säikähdyksestä lentänyt rinnan läpi lattialle!
Saan kuulla asiasta vieläkin...
  • Lähetetty: 20.06.2010 00:45

Lainaus: Piiskansiima

ja ilmastoinnin humina oli vaihtunut painostavaksi hiljaisuudeksi.

Vajaa kymmenen vuotta taaksepäin ihmeteltiin kaverin kanssa puskakalassa ollessa kuinka tuli hiljaista. Se vain tapahtui keskellä puskaa, lähes samanaikaisesti siihen havahduttiin.
Ei edes hyttynen inissyt keskellä päivää, etäistäkään melua ei kuulunut, oli täysin tyyni ja pilvinen keli. Muutama minuutti sitä kuulosteltiin ja kelistä syytä etsittiin, eikä mitään syytä ei keksitty. Illalla kuultiin uutisista että siihen aikaan päivästä alkoi osittainen auringonpimennys.

Jotenkin oli outoa, että luonto meni vain niin... hiljaiseksi.
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.06.2010 15:45

Lainaus: kuopassa

Ja tässä itse mainos.

Aaaaa I never see these coming! Kyttäsin mahdollista haamua aivan innoissani, mutta kun sitä ei näkynyt, tuli mieleeni, että sehän voisi olla screamer... en kuitenkaan ehtinyt laittaa ikkunaa kiinni ajoissa. Säikähdin aika pahasti, mutta unohdin sitten koko videon. Se palasi mieleen yöllä juuri kun olin nukahtamassa, ja koska killuin jossain unen ja valveen rajamailla, oli kuin olisin nähnyt sen ja säikähtänyt uudestaan (minulle käy näin silloin tällöin). Meni hetki ennekuin ällö säikähdystunne lähti ja pääsin nukkumaan. Hyiii~
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit