Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2006 03:33
eli kunnon sydämentykytyksiä aiheuttaneita tapauksia matkan varrelta?

pistetäänpä omalta kohdalta pari tapausta alkajaisiksi:

olin taas jostain syystä kävelemässä metsässä iltahämärällä, kun ajttelin oikaista erään kuusikon läpi kotia kohti. no, sellaisen hakkuuaukean reunaa lähestyessä vajaan kymmenen metrin päästä edestä alkoi h-vetinmoinen räpiköinti ja tumma hahmo syöksyi vauhdilla kohti, pään korkeudella. palokärki perhana oli nukkumassa siinä laidassa ja pelästyi lentoon. onneksi koukkasi sivuun parin metrin päässä, ja katosi metsikköön. taisi tupakka palaa siinä toipuessa.

toinen taas sattui kotosalla, kun railakkaan baari-illan jälkeen olin käynyt hakemassa pitsan ja sammahtanut sohvalle. no kun ihmisellä on juopottelun jälkeen paha tapa kuorsata suu ammollaan, haistoi koira ilmeisesti viinaksenkäryn seasta pitsan. ja tömäytti oikein piitkään ja soppatorveen porautuvan kielipusun! olihan se jo virittynyt olotila jo valmiiksi, mutta ei enää uskaltanut nukkua sinä aamuna. suunnilleen puukko kourassa tuijotin suljettua makuuhuoneen ovea, jonka toiselle puolelle koira oli jäänyt...
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2006 03:24
Hhm, muutama päivä sitten oli Lappeenrannan Salpa asemalla, siellä bunkkerissa käymässä taskulampun kanssa, sellainen pimeä sokkelikko kun se oli. Kulman takana näin vasemmalla puolellani jonkin hanantyyppisen valkoisen "jutun" Sätkähdin sitä kirjaimellisesti, niin hyvin kun se erottui pimeässä, sitten iskikin jo ahtaanpaikankammo ja turbonopeudella pihalle sieltä, siellä olisi kiva kuvailla jokin pätkä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.12.2006 14:27
Lainaus: Devilsbride Sätkähdin sitä kirjaimellisesti, niin hyvin kun se erottui pimeässä, sitten iskikin jo ahtaanpaikankammo ja turbonopeudella pihalle sieltä, siellä olisi kiva kuvailla jokin pätkä

Sun pitää tehä videokameralla joku "Salpalinja witch project".
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2006 20:44
Niin, jotain semmoista kun olisi aikaa ja intoa tehdä niin siellä olisin jo, mutta Lappeenranta on aika kaukanakin. Videokamera oli tuolloin mukana mutta tajuttiin se vasta kun olimme poispäin menossa, muutenkin oli jo pimeää ja taskulampun akut kulutettu. Kyllä kyrsi jälkeenpäin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:13
Lainaus: mlrd olin taas jostain syystä kävelemässä metsässä iltahämärällä

Samaa vikaa. Haahuilen metsikössä tai ainakin talsin pitkin pöpelikön läpi kulkevaa pientä hiekkapolkua monta kertaa viikossa jossain iltakahdeksan viiva yhden välimaastossa... Miksi?
En tiedä.
Se on kivaa.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.12.2006 06:12
Sen kummenpia sätkyjä taida enää nykyään saada, ehkä päitäisi vaan minkäs mahtaa. Kenties eilinen kummituksen näkeminen olis pitänyt tuntua jossain vaan enemmän meni ahaa.. osastoon. Jaa-a, tiedäppä näistä.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2006 15:07
Olin menossa nukkumaan. Suljin oven ja sammutin valot. Yhtäkkiä ovi avautuu ja ketään ei näy. Ajattelin että nyt mua tultiin hakemaan!! Sitten koiramme tulikin siihen vinkumaan että se haluaa ulos.
On se kyllä harvinaisen hauskaa kun koira osaa avata ovia jos ne ei oolukossa.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.12.2006 18:06
Huoneeni oli hämärä ja yritin nukkua. Yhtäkkiä yks kaapikahvassa henkarissa roikkuva paita alko vaan keikkua ees taas. Katoin vähän aikaa silleen O_O "Ok.". Sitten mun kissa hyppäs siitä kaapista ulos.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.12.2006 12:16
edellisyöltä:
puoliunessa kuulin kun koira tepasteli sängyn viereen.
tihrustin että mitä jäynää sillä nyt on mielessä, käveli suoraan kohti parin metrin päässä...
suljin silmät, tepastelu loppui aivan viereen ja kun katsoin uudelleen, koira oli kadonnut! heräsin melko vinhasti...
sängyn alle mennessään se olisi pitänyt melkoisen rapinan, joten olihan se etsittävä. sohvalta löytyi peto kuorsaamasta.

näkiköhän taas unia, nukahtiko välissä pidemmäksi aikaa, vai sekoaakohan pää ihan muuten vaan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 16:11
Siivoilin viime viikolla ja yht'äkkiä sellainen lumiukonnäköinen joulukoriste juttu, joka seisoo itse pöydällä alkoi laulaa, liikkua ja vilkuttaa valoja. Säikähdin ihan mielettömästi kun sitä ennen olin jotenkin ollut ihan omissa maailmoissani.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit