Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:00
Yngh. Olen taas sotkenut työaikatauluni ja on ollu tässä muutakin yleistä säätämistä, minkä seurauksena olen ollut yhtäjaksoisesti hereillä kohta 34 tuntia. Alkaa vähitellen olla erittäin kummallinen olo. Mm. kun istun tässä koneella ja tuijotan vähän aikaa näyttöä, niin huoneen seinät tuntuu jotenkin liukuvan kauemmas... Täytynee kaivautua kohta peiton alle ja pysyä siellä tapaninpäivään saakka. Zzzz...
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 22.12.2006 20:48
Edelliset sätkyt, (taasen "kirjaimelliset sätkyt") kävivät ihan vähän aikaa sitten, olin automatkalla Kotkasta takaisinpäin ja tottakai kun niin kivan pimeää oli ja pelkääjän paikalla istuin- nukahdin. Sitten nukkuessani kuskin piti tankata ja huoltoaseman pihassa paukautti oven kiinni vähän liiankin kovaa (lienee tahallaan tahtonut pelästyttää )
Sätkähdin hereille ihan kunnolla,(hypähdin paikallani ja vingahdin) takapenkillä istunut sisarenikin huomasi sätkäyksen ja sai hihityshepulin sen jälkeen --> olin aika pöllähtäneen näköinen sätkäyksen jäljiltä.
Näitä normaaleja
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2006 00:46
Toivottavasti muistan yöllä, että olohuoneessa seisoo vielä verkkopaketissaan oleva joulukuusi. Ettei tule sydänkohtausta
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2006 13:01
Lainaus: lauratar Toivottavasti muistan yöllä, että olohuoneessa seisoo vielä verkkopaketissaan oleva joulukuusi. Ettei tule sydänkohtausta

Herätessäsi luulet että siellä on goottien verkkoon paketoima joulupukki. Lasten jouluilo on pilattu tältä joululta. Kiäh-kiäh
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2006 13:38
Lainaus: liothe yht'äkkiä sellainen lumiukonnäköinen joulukoriste juttu, joka seisoo itse pöydällä alkoi laulaa, liikkua ja vilkuttaa valoja

tuli joskus mieleen että sellaisen laulavan joulukuusen jos veisi syksyllä mummojen marjapaikoille mättään viereen... taitaisi mennä mustan huumorin puolelle. sydänkohtauksenhan siitä joku saisi.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2006 23:04
Lainaus: poison goottien verkkoon paketoima joulupukki

Tai alternative fashion bondage-pukki
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.12.2006 14:39
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=76 5

no hyi helvete kun tuo viiminen pääsi yllättämään.
aika pitkä pätkä, voi lataaminen kestää.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.12.2006 15:07
Saan sätkyt aina katsoessani erästä automainosta. Se esitellään näin:

Strange but interesting. This is a car advertisement from Great
Britain. When they finished filming the ad, the film editor noticed
something moving along the side of the car, like a ghostly white mist.
They found out that a person had been killed a year earlier in that
exact same spot. The ad was never put on TV because of the unexplained
ghostly phenomenon.

Watch the front end of the car as it clears the trees in the middle of
The screen and you'll see a white mist crossing in front of the car,
then following it along the road....Spooky! Is it a ghost, or is it
simply mist? You decide.

If you listen to the ad you'll even hear the cameraman whispering in the
background about it near the end of the commercial.

A little creepy but pretty cool!

Ja tässä itse mainos.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 15:29
Lainaus: kuopassa Ja tässä itse mainos.

Hyi hemmetti, mä meinasin saada sydärin !!!
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.12.2006 15:43
Ja en muuten enää ikinä kato näitä! Aina olen niin tyhmä että uteliaisuudesta katson ja joka kerralla saan melkein sydänkohtauksen ja viikon vainot kun olen niin herkkä. >_< No omapa oli vikani.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit