Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2006 16:48
... *gasp* Hitto!!! Oikeasti, hitsi että mä inhoan noita "väijyy, väijyy, väijyy, BUU!!!!½"- juttuja. Oo;
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.12.2006 16:51
Lainaus: Raivonkyynel inhoan noita "väijyy, väijyy, väijyy, BUU!!!!½"- juttuja. Oo;

Samoin. Pelästyin ihan todella.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.12.2006 18:19
Kuuntelin kuulokkeilla musiikkia ja latasin samalla kotisivua nettiin juuri asentamallani WS_FTP ohjelmalla. Yhteys epäonnistui ja kuulokkeista kuului täysillä "UH OH!!!"

Pomppasin varmasti ainakin puoli metriä ilmaan silkasta järkytyksestä. Mukavia nuo äänitehosteet.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2006 11:12
Mulla tulee välillä yöllä kun puolihorteessa makaa sängyssä, ja ajattelee esim. Kalliolla kävelyä, jalka lipsahtaa niin mä oikeesti teen sellasen ihme pakkoliikkeen niinku yrittäis tarttua johonkin...

(Ymmärsiköhän kukaan??)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.12.2006 13:31
jep. samaa sattuu usein.

ikävämpi juttu jos sattuu nukkumaan niin, että vahingossa monottaa/tirvaisee emäntää.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.01.2007 10:42
viimeisellä metsäreissulla tuli törmättyä pimeässä hirveen.

se on kiva tunne kun pimeästä kuuluu rytinää, eikä ole oikein tietoa meneekö vai tuleeko kohti... taskulampulla menin jäljistä katsomaan kun liiat kierrokset pumpusta rauhoittui.
reilun 10m päähän oli päästänyt, suoraan yli meinasin kävellä.

miten niin iso eläin osaa maata niin hiljaa, ja ottaa sitten sellaisen ryskelähdön... kai sekin nukuksissa oli, kun niin lähelle päästi.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2007 15:39

Lainaus: mlrd

viimeisellä metsäreissulla tuli törmättyä pimeässä hirveen.

Minullakin hirvikokemus:

Olimme päädyssä(talonyhtiön päädyssä olevassa leikki kentässä jossa hillumme) noh siellä on metsää aika paljon koska asumme hieman korvessa. Yhtäkkiä kaverini ja minä kuulimme hirveää ryskettä ja katsomme metsään. Sieltä juoksee hirvi ja tekee pienen pyörähdyksen siinä parin metrin päässä ja juoksee pyörätielle. En tiedä miksi, mutta sitten vain noustiin ylös ja tarrattiin toisiamme käsistä ja kiljuttiin siinä. Kaverini äiti tuli naapurista katsomaan mitä rääymme :P

Sitten itsepähän aiheutin sätkyn kaverilleni kun olimme lerikoulussa. Puhuttiin kaikesta kivasta ja kääntyi aihe raiskareihin ja murhamiehiin. Juttelimme siinä jonkun aikaa kunnes olimme kaikki aivan totaalisesti pa*kat housussa ja päätin mennä vessaan(vessä kaukana kun keskellä pöheikköä olimme) ja nousin ylös ja meinasin tönäistä kaveriani, no tietenkin horjahduin ja tarrastin kaksin käsin kaverini niskasta kiinni. (Minä=kylmäkäsi) Kaverini rupesi kiljumaan ja me muutkin sitten kiljuimme kun kiljumiseen päästiin. Ei tullut sitten mentyäkään sinne vessaan.

Juu nuo videot ovat pahoja
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2007 19:19

Lainaus: Raivonkyynel

hitsi että mä inhoan noita "väijyy, väijyy, väijyy, BUU!!!!½"- juttuja.

Sama. Jostain syystä pomppaan lähes aina kun kuulen auton sireenin tööttäyksen. En vain siedä niitä, ja niistä jää inhottava olo pitkäksi aikaa.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2007 21:31
Hmm.

Varmaanki sillon ku on tullu oikeesti joku juoppo pihalle, tosin sillon olinki vielä vaahtosammuttimen kokonen. Nykyään saattasin mennä päätäni aukomaan :-P

Serkku myöskin on pariin kertaan säikäyttäny niin että oikeesti hakkas sydän pitkään.

Hirven tömähdys tuulilasille ja siitä katon kautta yli oli kans aika mielenkiintonen sätky.

Plus että mä nyt nään kummituksia ja muita hihhuleita joka paikassa, mut onneks en näköjään ole ainut.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:02
Niistä meikäläisen sätkyistä voi lukea sieltä "onko kukaan muu foorumilaisista kuollut"-viestiketjusta Sieltä löytyy kaikenmaailman yliluonnollisia kokemuksia, joita on sattunut omalla kohdalle, perheelle ja frendeille.
Jos unohdetaan nyt noi yliluonnolliset jutut, niin eilen viimeks tuolla steissillä joku äijä tarttui olkapäästä kii kun seisoin selin siihen. Säikähdin ihan puolikuoliaaks, koska muutamia kertoja on hullut ahdistelleet ja kerran pideltiin jopa puukkoa mahaani vasten, kun menin pyytään tulta röökiin yhdeltä äijältä! No se eileinenkin tapaus oli joku örisevä juoppo, joka alkoi lässyttää mun ulkonäöstä (yllätys yllätys!) Mut vaikka se sano et näytän pelottavalta (kamala loukkaus!), niin silti sen piti alkaa ehdotteleen törkeitä, ja se meni niinkin pitkälle, et se tarttu kii jo vähän alempaa, ja sillon lähti vanhasta karatemuistista suojaus ja mawashigeripotku kylkeen
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit