Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:00
Minä saan sätkyjä nyt ihan tarpeeksi töissä ollessani. En ole ikinä ollut niin sähköisessä paikassa, koskit mihin vaan niin tulee sellanen tälli että hyvä ettei sydän pysähdy!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:34
Katsoin kerran YouTubessa jotakin "aavevideota", jokin feikki todennäköisesti. Ensin siinä näkyi vain jotakin usvaa ja aloin seurata mielenkiinnolla tapahtumia. Yhtäkkiä ruudulle kuitenkin pomppasi ihmishahmoinen "aave", joka muistaakseni huudahti jotakin. Pelästyin aivan hillittömästi ja aloin kiljua täyttä kurkkua. Suljin äkkiä videon ja lähdin pois huoneesta. Portaissa pikkuveljeni sitten päätti säikäyttää minut uudelleen, ja kiljahdin taas. Enpä enää uskaltanut katsoa sitä videota loppuun.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.02.2007 22:16

Lainaus: Lilith

Kun palasin takaisin huomasin kauhukseni kaljupäisen miehen sängyn alla (tyynyn). Seisoin vähän aikaa paikoillaan ja sitten hyökkäsin nuijimaan sitä liiskaksi mutta huomasin että se oli se tyyny.

Anteeksi Lilith että nauroin sinulle taidan olla hieman väsynyt...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2007 17:22

Lainaus: Lilith

Seisoin vähän aikaa paikoillaan ja sitten hyökkäsin nuijimaan sitä liiskaksi

joskus ihanina amisaikoina tuli liiskattua luokkakaverin nokka, kun olin pussikaljaa hörppimässä... kusettaahan se aine aika tavalla ja kun satuin
olemaan kusella niin kaveri päätti huutaa "böö" -yllättäen selän takana.

säikähdyksissäni kajautin saman tien turpaan, vaikka juuri ennen nyrkin osumista tajusin että on kaveri... en ehtiny pysäyttää kun käsky kävi jo.
onneksi ei pahemmin käynyt, vaikka vähän aikaa selvitteli kaveri ajatuksiaan selällään.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2007 13:38

Lainaus: Sharwynn

Anteeksi Lilith että nauroin sinulle taidan olla hieman väsynyt...

Suat anteeksi... Minua naurattaa nimittäin itseänikin! kyseinen juttu, sekä kaikki muu... )
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.02.2007 14:07
No mulle on sattunut jo kotona useamminkin kun kerran, että aivan kun joku yrittäisi lyödä mua pimeässä. Sellainen tumma hahmo tulee päätä kohti. Sitä pitää aina väistää ja säikähtää. Alkaa jo kyllä tottumaan siihen. Viimeyönä heräsin kun lamppu tippu lattialle. Piti säikähtää.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 21:47
Mulle noita yliluonnollisii kyllä ei paljoa satu, mutta kaikki suhteellisen vanhat paikat kyllä joko kummittelee tai mä kuvittelen. Asun itekin tosi vanhas talos ja yläkerran kämpäsn, lattia narisee 2 kohti ja päivisin kuuluu kaikenmoista rätinä ja kolinaa, ulkoa kaikki onneksi. Voi tietty olla tuo viereinen työmaakin, tie sitä sitten.. Oon aika vähän tääl ösin, koskaa ei oo vastaa tullu mitää epämääräst.. Taidan kyllä tuntee haamujen läsnäolon,jos niitä on, luulen niin...
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2007 11:15
Heh, heh, minulle tapahtui tässä pari päivää sitten.
Olin suihkuhuoneesta hakemassa paitaa patterilta(meillä on suihku ja sauna samassa ja niissä on sellainen ovi välissä) No siellä oli meidän huonopyykkinarulautaviritelmämme ja en jaksanut valoja laittaa päälle. Tietenkin hypähtelin hieman märällä suihkulattialla ja kaaduin, PUM! Samassa hetkessä viritelmä lentää päälleni(ei se painava ole) ja kiljaisen ja sotken itseni naruihin. Rääyn siinä kurkkusuoraan vähän aikaa, ja saan itseni vapaaksi ja juoksen pois suihkusta. Ensin hypin vähän aikaa olohuoneessa ja mietin että mikä se on, kunnes menin laittamaan valot päälle suihkuun ja tajusin että häkkyrä oli kadonnut. Nauratti vähän.
Kirjoittanut: Gazella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.03.2007 22:29
Istuskelin sohvalla ja katoin telkkarista jotain ihan sairaan karmaisevaa ohjelmaa. Just ku siinä taustalla soi oikeen kammottava musiikki ni joku karvanen ja raapiva otus hyppää mun niskaan, Ei hemmetti mä säikähin tosi pahasti.No heitin sen otuksen pois mun kimpusta ja arvatkaas mikä se otus oli...no tietenkin meitin koira jolla on tapana hyppiä sohvalla istuvien niskaan sieltä selkänojalta.

Iltasin saan kauheita sätkyjä ennenku nukahdan.Meen aina vikana nukkumaan ja ku oon päässy sänkyyn ni tulee sellanen olo et joku kävelis mun huoneen ovelle <- sen seurauksena pomppaan aina pystyyn ja tipahdan sängystä >.<
Oon kyllä jo alkanu tottumaan siihen,mut se on tosi epämukavaa ku tuntuu et joku vahtis siinä mua koko ajan...ja ne askeleet on sellasii hitaita ja raskaita *yäks*

Sitten on vielä yks metsä mut se on niin pitkä juttu etten jaksa kirjottaa näin väsyneenä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 18.03.2007 00:21

Lainaus: Gazella

ku oon päässy sänkyyn ni tulee sellanen olo et joku kävelis mun huoneen ovelle

Kerran kun olin yksin hereillä joskus aamuyöllä, ja jo valmiiksi muutenkin kauhuissani jostain, en kunnolla enää muista mistä, säikähdin kunnolla. Kuulin (tai olin kuulevinani) askelia oven takaa. Se oli karmivaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit