Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:26

Lainaus: Ninni

Mut vaikka se sano et näytän pelottavalta (kamala loukkaus!), niin silti sen piti alkaa ehdotteleen törkeitä, ja se meni niinkin pitkälle, et se tarttu kii jo vähän alempaa, ja sillon lähti vanhasta karatemuistista suojaus ja mawashigeripotku kylkeen

No ihan oikein, kenkää munille vaan ! Kyl siellä kaikenlaisia känniläisiä ja muita törkyjä pyörii. Naisille ne enemmän aina ehdottelee ja örveltää. Mä en jaksa kuunnella sellaisia tippaakaan
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 12:48

Lainaus: poison

No ihan oikein, kenkää munille vaan ! Kyl siellä kaikenlaisia känniläisiä ja muita törkyjä pyörii. Naisille ne enemmän aina ehdottelee ja örveltää.

Niin varsin ärsyttävää kuinka paljon juopot ahdistelee naispuoleisia ihmisiä.

Muistanpa kerran kuinka olimme siskoni kanssa kaupungilla (siellä sellainen paikka kirjaston lähellä missä pyörii 24/7 rapajuoppoja) ja olimme käyneet kirjastossa. Noh juoppolallithan istuivat taas vakiopaikoillaan ja rupesivat siinä huutelemaan jotain tyyliin 'Hei tuleppas tänne antaan sedälle tai mä raiskaan sut' tai jotain vastaavaa (pari vuotta siittä on niin ei muisti pelaa hirveän hyvin. Ja sitten kauhea naurun remakka sen jälkeen tuli ja muitakin ehdotuksia sateli siskolleni. Muistan omakohtaisesti vilauttaneeni keskisormea kyseiselle miehelle, mutta en ihan varma ole. (Dollien siskoa ei kiusata)

Sitäpaitsi minullekin tuli kerran lässyttämään yksi kännissä oleva n. 14-vuotias ulkonäöstäni ja pukeutumistyylistäni ja kysyä jotain että missä horolandiassa noin pukeudutaan? ja kaikkea vastaavaa...
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:23
No mulla on noita tapahtumia aika mukavasti, mutta kerron nyt yhen niistä:

Olin yksin kotona ja katselin siinä supernaturalii. Sitten joku alkoi koputtaa ikkunaan niin lujaa että se olis voinu mennä melkein rikki! No mä menin kattomaan et kuka helvetti siel oikein haluu meijän ikkunan rikkoa. No avasin hiljaa sälekaihtimet. Siellä ei kyll ollu ketään. Ajattelin, että jotkut naapurin kakarat taas pelleilee. Menin takaisin sohvalle. Sitte ikkunaan koputettiin taas. No mä menin uudestaan kattomaan ja avasin sälekaihtimet. Siinä seiso joku tumma hahmo jonka silmät loisti. Ei helvata ku säikähdin! Pomppasin melkein 2metrin korkeuteen! En pystyny tehä yhtään mitään. Mä vaan tuijotin sitä hahmoo. Sit mä aloin huutaa sille ''Painu helvettiin täältä!'' Sit se vaan katos. Ku tuhka tuuleen! Oon aina miettiny et mikä ihme se oikein oli...
Kirjoittanut: assailSilence (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: assailSilence
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:46
Meidän talossa tapahtuu aina vähän outoja juttuja.. Asutaan maalla keskellä metsää. Välillä ovikello soi keskellä yötä ja kun menee katsomaan ikkunasta niin ei näy ketään ja pihavalotkin pois päältä (menee päälle jos joku kävelee pihalla)... Kerran katoin tossa alakerrassa telkkaria koirani kanssa niin kuului kova koputus ulko-oveen. Koira meni haukkuen ovelle mutta eipä taaskaan ketään paikalla.. Kerran taas olin juuri sammuttanut valot illalla ja mennyt peiton alle, huoneeni ovi auki käytävään. No, kuulin ihan selkeästi että joku käveli yläkerrassa, luulin että äitini oli tullut sanomaan mulle jotain. Olin aivan varma siitä. Mutta ketään ei tullut huoneeseeni ja huhuilin siinä sitten äitiäni, ja ei vastausta. Aamulla kyselin että oliko käynyt yläkerrassa, no ei.

Juu, en todellakaan tiedä mikä tässä paikassa on vikana, ainakaan vika ei voi olla omien korvien välissä sillä perheeni ja kaverini ovat olleet myös todistamassa tapahtumia... Pelottaa välillä olla täällä yksin, voi kuulostaa hullulta, mutta niin se vaan on :/
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:51
Minua tuntuu myös vainoavan tommoset vanhat ukot, ihan kännissä ja selvinpäinkin. Se on aika ahdistavaa, kun olen muutenkin todella epäsosiaalinen, ja ahdistun jos tommoset äijät alkaa kehua ulkonäköä tai muuten vaan selittävät sopimattomia. Kerran kaupassa ollessani joku tuli sanomaan että minun pitäisi ostaa salmiakkia hedelmä karkkien sijaan, joku tuli suoraan kysymään että saisiko suudella minua, ja sen sellaista. todella ahdistavaa. :S
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:58
minä lähinnä säikäyttelen ihmisiä silkalla paikallaolollani. minä kun kävelen niin hiljaa ja kevyin askelin sitä tahtomattakin, että useimmiten ihmiset eivät yhtään huomaa, kun tulen huoneeseen ja säikähtävät pelkästään sitä, että ole yhtäkkiä "ilmestynyt" viereen, vaikka olen saattanut seistä siinä jo kauankin. Edes koira ei kuule minua, ja se on sentään 3-vuotias labradorinnoutaja O____o
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2007 09:53

Lainaus: Iiriva

Edes koira ei kuule minua, ja se on sentään 3-vuotias labradorinnoutaja O____o

HUI! Mikäs otus se sinä oikein olet?

Lainaus: Henna_Witch

Olin yksin kotona ja katselin siinä supernaturalii.

Heh, minäkin tuota katselen.

Lainaus: Henna_Witch

Sit mä aloin huutaa sille ''Painu helvettiin täältä!'' Sit se vaan katos. Ku tuhka tuuleen!

Pelottavaa, onneksi meille ei tapahdu mitään tollaista (vähän harmikin se kyllä on).
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.02.2007 23:47
Jokin aika sitten kuulosti aivan siltä, että joku rymistelisi portaita alas yläpuolellani, muttei sieltä kukaan tullut... O______o ääni kuuluu, ketään ei näy.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.02.2007 10:40
Säikähdin pahan kerran viime yönä,kun menin käymään röökillä...

Oli ihan hiljaista,eikä missään liikkunut mtn/ktn. Polttelin siinä ihan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Yhtäkkiä sitten takaani kuului hirveä kolahdus ja räminää. Sydän pomppas kurkkuun, tupakka tippu maahan ja tottakai minä kiljaisin, ah,niin naisellisesti. Käännyin sitten katsomaan,niin joo.. En ollut ajatellut yhtään, kun siinä jalkoja heiluttelin,ettei tulisi kylmä, että takanani oli lumikola.. Eli olin itse potkaissut sitä lumikolaa ja se kaatui jonkun pyörän päälle ja se pyöräkin sitten kaatui. Että hyvä minä xD
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2007 12:57

Lainaus: Iiriva

minä lähinnä säikäyttelen ihmisiä silkalla paikallaolollani. minä kun kävelen niin hiljaa ja kevyin askelin sitä tahtomattakin, että useimmiten ihmiset eivät yhtään huomaa, kun tulen huoneeseen ja säikähtävät pelkästään sitä, että ole yhtäkkiä "ilmestynyt" viereen

Samaa vikaa minussa...

Minä säikähdin viime yönä tyynyäni: Heräsin kauhean painajaisen jälkeen, nousin ylös ja kävin juomassa. Kun palasin takaisin huomasin kauhukseni kaljupäisen miehen sängyn alla (tyynyn). Seisoin vähän aikaa paikoillaan ja sitten hyökkäsin nuijimaan sitä liiskaksi mutta huomasin että se oli se tyyny. Ehkä hieman unenpöpperössä olen ollut...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit