Gootti.net

sätkyjä?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.07.2013 00:47
Pitkästä aikaa luontoaiheinen, haukka yllätti terassilla.

Tuli jostain pihapuusta ilmaisesti, siipien ääni kuulu kun se keräs vauhtia, suhahti metrin verran selän takaa, ja nappasi jossain parinkymmenen metrin päässä ilmeisesti lepakon iltapalaksi. Sen verran kerkesin perään katsoa että olin ne pari pientä lentävää siinä suunnassa tunnistavinani lepakoiksi, mutta varmasti ohi mennessä haukalla oli jalat tyhjät. Sen jälkeen kun haukka veti ylös sillä oli jotain kynsissä.

Piru että noi on nopeita.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2013 20:10
Tämä on aika kevyttä kamaa, mutta säpsähdän joka kerta kaupassa kun se Knorrin lihaliemikuutio mainoksessa esiintyvä parrakas ukko tulee pahvisena näkyviin. Saan aina pienen sydänkohtauksen. Varsinkin kun sillä on sellainen hullun virne naamalla.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2013 22:35
Niin. Se Jeff the killer-screameri... Kiitti vaan ihan kauheasti taas tästäkin , kaverit....

Misner: Määkin säikähdän niitä pahviukkoja aina

Joskus vähän päälle vuosi sitten sattui tämmöstä: Olin lähdössä aamulla kouluun joskus loka-marraskuussa ja meiän ulko-ovessa oleva ikkuna oli huurteessa. No, olin siinä justiin laittamassa kenkiä jalkaan kun mun äitini tuli sinne eteiseen ja ja sanoi huolestuneen kuulosena että "Onks se vielä siellä?", ja sit mä vilkasin sitä oven ikkunaa ja näin siinä pihalla vilauksen sumeasta pitkästä hahmosta. Säikähdin ihan hirveästi kun ajattelin että joku tyyppi oli kytännyt siinä meiän oven edessä yön yli. Paljastui sitten että se pelottava tumma hahmo oli vaan kataja jonka äiti ja isä oli istuttanu siihen myöhään edellisenä iltana, ja äiti oli vaan tullu kysymään että onko se vielä kunnossa kun on niin myöhä syksy ja kylmä ja kaikkea
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit