Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

sätkyjä?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2007 09:45
Säikähdin eilen ystävääni, tuli ovelleni ojentamaan mustaa, karvaista laukkua minulle:
Olin vasta herännyt päivä uniltani ja olin nähnyt pahaa unta. Aukaisin oven ja kaverini ojensi minulle epämääräistä mustaa karvakasaa. Peräännyin kauhistuneena ja sanoin: "hyi helvetti! Mikä se on? Vie se pois!" Kaverin ilme muuttui surulliseksi ja hän totesi hiljaa: "Se on laukku. Mä tein sen sulle..."
oltiin vähän aikaa hiljaa ja totesin säikähtäneeni koska olin nähnyt painajaista.
Että näin täälläpäin.
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2007 10:32
hui kamala kun säikähdin kun katsoin noita aikaisempia videoita!

Lainaus: Pudotus

Ja en muuten enää ikinä kato näitä! Aina olen niin tyhmä että uteliaisuudesta katson ja joka kerralla saan melkein sydänkohtauksen ja viikon vainot kun olen niin herkkä. >_< No omapa oli vikani.

Sama vika
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.04.2007 16:36
Viime yönä kyllä säikähdin. Olin nukahtanut sohvalle ja yhtäkkiä säpsähdin siihen, että koira hyppää siihen sohvalle suoraan kasvojeni eteen. Se taisi itsekin jotenkin säikähtää ja hyppäsi samantien alas.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2007 17:33

Lainaus: mlrd

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=76 5

no hyi helvete kun tuo viiminen pääsi yllättämään.

Lainaus: kuopassa

Ja tässä itse mainos.

Nyt vasta katoin noin videot, kun en ollut aikaisemmin huomannut tätä topicia. Ei nuo nyt niin kauheita olleet(odotin jotai kamalampaa), tai sitten mie olen vain katsonut ihan liikaa kauhujuttuja, etteivät ne osaa enää pelottaa/säikäyttää minua.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.07.2007 01:04
Hah, nostelempa tätäkin. Itse säihkähtelen täällä öisin, kun veli nauraa viereisessä huoneessa pari kertaa tunnissa. Aluksi hiljasta, sitten kauhea "HAHAHAHH" Karmivaa.
Mäpäs en muuten kato noita videoita Mutta voisiko joku kertoa, että onko se "mainos" sellainen, missä valkoinen auto menee jossain vihreillä kukkuloilla, sitten katoaa hetkeksi ja joku alkaa karjumaan? Sellaisen olen nimittäin nähnyt.
Säikähdimpä tuossa yksi yö myöskin, kun pelasin jotain peliä, missä hiiri ei saanut mennä mustalle alueelle. Peli oli alussa naurettavan helppo, mutta 3 tason lopussa tuli todella kapea kohta. Työnsin naaman ruutuun kiinni ja PUM. Siihen pamahtaa se manaajan tyttö. Kaaduimpahan tuolin kanssa ja löin pääni gerbiilin terraarion kulmaan. Ja sama kuva irvisteli koko ruudun leveydellä pään yläpuolella :S Karmivaa sekin. Voin teidän iloksi etsiä sen pelin
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.07.2007 01:29
Katsoin tässä toissaviikolla aamuyöllä jotakin netistä lataamaani kauhuleffaa (en enää muista, mikä niistä se oli) kun yhtä-äkkiä tulee sähkökatkos joka saa tietokoneen ja kaikki muut valot täysin pimeiksi.
Minä tietenkin neitimäisesti kiljaisen ja nopeasti ylös noustessani onnistun kaatamaan tuolini, jolloin kaikki muut perheenjäsenet heräävät.

Uh. Vihaan tuollaisia tilanteita, varsinkin kun olen jo valmiiksi peloissani ja täysin unenpöpperössä.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.07.2007 10:37
Ollessani yksin yöllä kotona, päätin lähteä jääkaapille hakemaan naposteltavaa. Näin oviaukossa valkean läpikuultavan naisen torson joka leijui oviaukon ohi. Loppuyö kului viihtyisästi makuuhuoneen kauimmaisessa nurkassa.

Kaikki tämä tapahtui täysin selvin, ilman kauhuelokuvia/kirjallisuuta ja kokemus oli niin uskomattoman vaikuttava, että se ei voinut olla pelkkää mielikuvitusta.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.07.2007 18:35
Juuri äsken pelästyin ihan sikana. Mula on ikkuna omasta huoneesta etupihalle ja joku helkkari hiippaili siellä, näin silmäkulmasta ja meinasin päästää alleni. Tämä hiippari olikin maalari joka tuli maalaamaan taloa. Asutaan rivarissa viimeisessä asunnussoa, vieressä pelto ja pellon takana metsä.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2007 12:42
Minä juuri eilen sain kamalan sätkyn. Olin jättänyt vaatteita sängylle ja ne olisvat siinä sillälailla epämääräisenä mustana möykkynä. No kellohan on jotain 2 aikaan aamuyöllä, ja Dollie on hyvin väsynyt kirjoittamisesta. Siinä sitten vaihtaa asentoa, niin että on niihin vaatteisiin päin vähän kääntyneenä. Sisko örisi toisessa huoneessa nukkuessaan, ja nostin päätäni ja mitä, sillä katsoi sellainen epämuodostunut örkkitakaisin(vaatteet). Tietenkin menin rääkäisemään(enkä todellakaan naisellisesti), perääntymään taaksepäin ja tippumaan sängyltä.
Kaikki tietenkin heräsivät.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2007 16:18
ei se eka video pelottanu paljoakaa..
toi toka video oli *************
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit