Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2011 17:51
Puolet opinnäytetyöstä on valmiina ja kirjallinenkin edistyy varsin mukavasti. Tuleva valmistuminen ja opiskelujen loppuminen tekee onnelliseksi. Jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, niin kesällä tiedossa taas muutto uudelle paikkakunnalle.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.02.2011 08:37
Toisessa kaupungissa asuva kaveri vietti viikonlopun luonani. Tuntuu kuin olisin ollut viikon lomalla! Käytiin kirppiksillä, lojuttiin sohvalla katsomassa Gilmore Girlsiä ja syötiin kaikkea epäterveellistä. Sai hetkeksi ihan kokonaan unohtaa kouluhuolet ja muut stressinaiheet.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.02.2011 08:38
Minulla oli kiva vkonloppu, kun pääsin pitämään pitkästä aikaa hauskaa "etelän" kavereiden kanssa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.02.2011 18:51
Opinnäytetyöstä rapsahti täysillä pisteillä K3! Tarvitseeko tuohon nyt enempää sanoakaan.
Kirjoittanut: mirzadeh (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2011 22:08
miun ilonaihe on se että minulle myönnettiiin korotettu työmarkkinatuki! JESS!
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2011 01:31
Löysin vihdoin ja viimein kirjan, jota ei itseasiassa oikeasti ollutkaan olemassa ennen kuin siitä päätettiin tehdä oikea kirja, Love Letters of Great Men, haukkukaa miksi haukutte, itse pidän kirjallisuudesta ja ne ketkä tietää mistä leffasta tuo on, haukkukaa jos haukutte teillekin.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.02.2011 08:00
Päivä kirkastuu taas kovaa vauhtia Ja huomenna on vapaapäivä, saan nukkua pitkään (eli herään kahdeksan aikaan). Vaikka väsymys painaa kun pitää viideltä herätä niin iloitsen silti siitä, että nyt on ollut töitä tarpeeksi/sopivasti.
Ja hyvä uutinen on myös se, että autoni (vm. -91, saman ikäinen kuin mie) käynnistyy aivan loistavasti joka aamu (huomattavasti paremmin kuin miten mie lähen käyntii) vaikka pakkasta on -25 !
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2011 16:36
Sain tänään kehuja töissä Tuli lämmin fiilis sillä harvoin nykyään kuulee kehuja työpanoksestaan.
Nyt pistää hymyilyttämään tuo pieni musta hiirineito joka vipeltää pitkin pöytää ja välillä pysähtyy nenun pesuun Hassu pieni otus
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2011 20:04
Huomenna on penkkarit!: ) Jees, pääsee jäätävälle rekka-ajelulle..: D Kyllä siitä kivaa tulee, ja vaatettakin olen varannut ison läjän.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 17.02.2011 15:36
Bussikuski pysähtyi kun näki minun pinkovan bussiin tuhatta ja sataa... Kiitokset kiltille bussikuskille. Näitä on harvassa.

/// TÄNÄÄN PELLEN KEIKKA. MOOTTORITIE ON KUUUMAAAA. Vaikka meillä onkin pakkasta -31
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit