Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2011 11:28
Mä olen jotenkin julman kieroutunu ja sadistinen ihminen. thekickback.com/rickroll/rickroll.php .Älä paina, jos et kestä huumoria. Mun päivä on pelastettu sillä että sain tietää ton linkin, mutta monen muun ehkä tuhottu. Tai ainakin stressitaso nousee. ' Itse olen immuuni tolle biisille ja popitan sitä tässä taustalla. Ja hei, älkää antako bannia, ekaa ja vikaa kertaa edes teen tätä yleisellä foorumilla. : >
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.02.2011 12:42
Hip hei! Mökille koko viikonlopuks ekaa kertaa puoleen vuoteen...aah...mökin rauhaan kuuntelemaan p*skoja radiokanavia, kattoon näkyykö telkasta enemmän ku neljä kanavaa juomaan pahaa kaljaa mitä en ikinä juo, saunoon ja grillaan...hmm...nyt kun laitoin sen noin niin ei kuulosta kauheen houkutelevalta XD
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2011 11:47
Kaksi vapaapäivää tiedossa. Sitten kolme työpäivää ja taas vapaata. Lauantaina kaverin synttärit vanhalla asuinpaikkakunnalla. Kivaa.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2011 14:56
Ompas nyt lyhyen ajan sisään paljon hyviä uutisia: Huomenna katsomaan kämppää jossa olisi 100€ alennus nykyiseen vuokraan ja olisi n. 5,5km lähempänä työpaikkaani, uu-uu!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.02.2011 16:48
Eka työpäivä meni sitten ihan kivasti.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2011 16:50
Sain Turmion Kätilöiden uuden levyn Voi onnea ja iloa
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2011 17:55
Saatiin vihdoin tietoa siitä mikä äitiä vaivaa. Joutui sairaalaan viime viikonloppuna. Tänään oli vihdoin keksitty, että kropassa riehuu samaan aikaan keuhkokuume, vatsaflunssa ja ruusuinfektio. Saatiin kehiin oikeat lääkkeet ja tulehdusarvot laskeneet merkittävästi. Jos hyvin käy, pääsee perjantaina vihdoin kotiin.

Helpotti aika paljon tietää missä mennään ja mikä vaivaa. Ei tarvitse enää huolehtia ja stressata niin paljon, kun kaikki nuo on kuitenkin hoidettavissa olevia sairauksia.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2011 09:25
Lähden kesällä todennäköisesti Saksaan ja käydään myös Hollannissa.
Odotan reissua innolla
Kirjoittanut: Stimraug (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2011 10:39
Uudet Dr. Martensit tuli postissa vähän aikaa sitten
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2011 15:10
Hiihtoloma!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit