Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2011 19:18
Se ois sitten kesällä 7vk kirjanpitoa ja muita hauskoja toimistojuttuja. Oman alan työkokemus ja raha eivät todellakaan ole pahitteeksi. Vähän kyllä oma jaksaminen huolettaa, matkaa kun kertyy 50km suuntaan ja toimistostassa pitää kökkiä kivoina kesäpäivinäkin, mutta pitihän tuo nyt ottaa vastaan, kun opettaja varta vasten suositteli. Lupasivat sentään muutaman vapaan perjantain, jotta pääsen riekkumaan vestareille =)
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2011 14:12
Alati lähestyvä Zombiewalk ja alati valmistuva ZW-pukuni. Ei tarvitse enää kuin maskit käydä ostamassa ja rukousnauha tehdä loppuun ja that's it!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.05.2011 10:48
Synttärijuhlani olivat oikein hauskat ja onnistuneet, enkä joutunut maksaa myyntitakuuvajetta - ahkeria juomareita nuo muusikot, larppaajat, roolipelaajat, metallistit, gootit, hipinretkut, lolitat ja muut hiipparit!
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 11:49

Lainaus: Heetteri

muusikot, larppaajat, roolipelaajat, metallistit,

Miksi osaan samaistua tähän täysin itsekin lähes muusikko, ex-larppaaja, roolipelaaja, metalistina? :'D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.05.2011 14:23
Torstaina viikoksi Lontooseen! Kyseisen opintomatkan jälkeen jätän myös opiston taakseni ja aloitan kesätyöt Tampereella. :3 Jännittävä kesä tulossa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.05.2011 14:34
Luokkaretki Riikaan meni todella hyvin ja hauskaa oli koko matkan ajan.
Ja itse kaupunki .
Ei vaan voi sanallisesti selittää kuina upean näköistä siellä oli. Itse tykkään katsella vanhaa arkkitehtuuria ja siellä sitä näki lähes kaikkialla. Paikalliset ihmiset olivat niin ystävällisiä ja avuliaita että hymyilytti. Itse toivoisin, että täällä Suomessakin olisi yhtä paljon niin mukavia ja kohteliaita ihmisiä kuin mitä tuolla tuli kohdattua

Oli kyllä helkatin hyvä reissu.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.05.2011 21:10
Ihana vaellus takana.. Ah, miten siinä saa aina nollata pään täysin.
Ja polvetkin kesti hyvin, ilman tukia. Mahtava fiilis.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.05.2011 23:47

Lainaus: Azrael

Itse toivoisin, että täällä Suomessakin olisi yhtä paljon niin mukavia ja kohteliaita ihmisiä kuin mitä tuolla tuli kohdattua

Suomessa mukavuuden ja kohteliaisuuden osoitus on olla nyrkittämättä kasvoihin. Olen ihan tyytyväinen, että kyetään useimmiten olemaan edes sen verran kohteliaita.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2011 09:16
Saan vihdoinkin tietokoneen ja netin tällä viikolla kotiini, pääsee kuuntelemaan musiikkia kunnolla ja surffailemassa netissä. Siellä on meinannut tulla hulluksi ilman tätä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.05.2011 13:54
Luokseni kotiutuu viikonloppuna kissa :]
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit