Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2011 14:23

Lainaus: Cata

Luokseni kotiutuu viikonloppuna kissa :]

Onneksi olkoon. Mulle kotiutui pari kuukautta sitten. Sitä ennen tulikin oltua 6 kk. ilman kissaa, kun entinen kuoli. Kyllä nyt taas on mukavaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.05.2011 16:12
Tämä koulu on nyt periaatteessa lusittu! Päättötyöni kritiikki oli tänään, ja ainakin uskon sen menneen hyvin, varsinkin kun opettaja oli erittäin innoissaan tekemästäni lisä-videosta. Itse maalaus on jo koulun ruokalassa roikkumassa. Jäljellä on enää muuttolaatikoiden pakkailua, ja ylihuomenna sitten viikoksi Lontooseen museoita kiertämään! Sen jälkeen onkin enää palattava viimeisen kerran opistolle, saadaan todistukset, kerätään tavarat ja sitten voinkin jättää itärajan taakseni ja muuttaa 300 km päähän.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2011 18:09
Lauantaina Helsinkiin shoppailureissulle Ja ensi viikolla on viikon kesälomani, muuten olenkin sitten koko kesän töissä toukokuun lopusta elokuun alkuun, mutta saapahan rahaa!
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2011 22:25
Ensi viikolla 2 pääsykokeet, yhdet 100% varmuudella lähihoitajaksi ja ehkä ensi tai 2 viikon päästä Mynämäelle muinaistekniikan linjalle, f*ck yeah!
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 11.05.2011 09:03
Sain vähän armonaikaa viisaudenhammasleikkauksesta, kun sain lähetteen jonnekin erikois leuka- ja hammaskirurgiaosastolle Helsinkiin. Paremmat lekuritkin kyseessä, joten enköhän selviä hengissä.

Koulu lusittu ja enää tämä + 7 vk työharjoittelua. Sitten olen vapaaaaa!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2011 15:46
Huomenna vapari ja tänään Suomi-Norja! \o/ Lämminkin on.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2011 16:31

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

tänään Suomi-Norja! \o/ Lämminkin on.

Eikös tuo tule vasta huomenna? Ainakin Ylen kisasivut väittävät näin.

Ja jotain hyvää tässäkin viikossa.
Aurinko -on, polkupyörä -on, seuraa -on --> terassille!

Ja avokki tulee huomena kotio käymään viikonlopuksi.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2011 17:06
Talousasiat kunnossa vihdoinkin, woohoo. Ja vielä paremmaksi päivän tekee se, että harakat/varpuset/tirpuset ovat painuneet hevonkuuseen shittimästä meidän takapihalle. Ei tarvitse koko ajan olla pesemässä terassia.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2011 17:28

Lainaus: Chuuko

Eikös tuo tule vasta huomenna?

No huppist heijaa, näin oliki! Minä jo innoissani täällä hätäilen.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2011 21:17
Oli todella kiva päivä tänään Juhlistettiin poikaystävän kanssa jälleen vuosipäivää ja käytiin Memphiksessä syömässä. Se olikin oikein mukava paikka, hyvä palvelu ja hyvä ruoka. Tämän jälkeen käytiin kiertelemässä kauppoja ja mukaan lähti minulle uusi polkupyörä, kun entinen pyörä varastettiin muutama kuukausi sitten. Mahtavaa päästä pitkästä aikaa ajamaan kunnolla pyörällä!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit