Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.06.2011 00:52
Nyt se on sitten viimein totta. 1.7. alkaen on mulla oma kämppä. Vihdoin ja viimein pääsen muuttamaan pois ja pääsen vielä viettämään 21 synttäreitä oman katon alla. Ja aika hyvin, mulla on jo tarpeita hankittuna. Saa vaan nähdä, mitä kisu tuumaa uudesta paikasta, jossa ei pääsekkään ulos temmeltämään entiseen tapaan. Tokihan otan sen sitten mukaan kun tulen porukoiden luona käymään niin pääsee ulkoilemaan. Vaan kyllä tää tästä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.06.2011 06:29
Miun auto meni katsastuksesta ekalla läpi. Olin suorastaan järkyttynyt =P Ja vain kaksi korjauskehotusta, ei tarvitse mennä näyttämään uudestaan. Nyt kun sen vielä saisi myytyä.
Ja. Enää tämä, huominen ja sunnuntai töitä ja sitten 11 päivää lomaa Tietäisi vaan mitä lomalla tekisin =D
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2011 13:44
Miulla on miehekkeellä on nyt tosi hyvä asunto!

Tampereen Amurissa, 58,5 neliötä, kunnon keittiö, saan maalata makuuhuoneen... Ensi viikolla aloitan maalaushommat ja sitten siirtyy kalusto. Muw! :3
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2011 22:45
Selvisin hengissä yli 30 tunnin hereillä olosta ja 12 tuntii siitä festareilla puristautuneena eturiviin ja auringon armoilla koko päivä. Unta tänä aikana tuli katkonaiset 30min että aika poikki on oltu.
Ei se mitään, Kaikki se tuska ja kipu oli sen arvosta, Slipknot oli jotain niin täydellistä ! Haluisin takas sinne keikalle samantien!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.07.2011 10:50
Eilen oli ihana päivä!

Matkustin miehekkeeni kanssa Turkuun, jossa kävimme ensin keskiaikaismarkkinoilla. Budjetti ei ollut suuri, joten mukaan tarttui vain erilaisia syötäviä, ei koruja tms. Huvikseni kyllä osallistuin "munkkien" järjestämän suomen- ja latinankielen lukukokeeseen ja sain mukaani Laudaturin todistuksen. DDDD

Seuraavaksi olikin sitten vuorossa Cirque Dracula-varietee. Ukkosmyräkkä iski juuri kun olimme kävelemässä kohti Mannerheiminpuistoa, eikä pienestä sateenvarjostani ollut sille vastusta, mutta onneksi uitetut rotat päästettiin sisään. Itse esitys oli aivan mahtava ja kaunis, hauskakin (koska tohtori Van Helsinki) ja taustalla pauhaava ukkonen oikeastaan sopi näytökseen hyvin. Kaikki sirkuksen esiintyjät olivat todella taitavia, mutta erityisesti Betty Bloomerz ihastutti hurmaavalla vatsatanssillaan ja kauniilla ulkonäöllään.

Betty Bloomerz
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.07.2011 17:50
Vihdoinkin yksi aivan loistava päivä!

-neljä päivää työharjoittelua jäljellä, mutta jopa sielläkin on mukavaa
-perjantaina suunta Tampereelle ja Lumoukseen!
-parin viikon päästä reissu Berliiniin
ja paras kaikesta eli:
-sain unelmieni opiskelupaikan, kaikki kaverit jaksoivat kyllä uskoa että pääsen sinne mutta minä en, niin olen nyt ihan puulla päähän löyty : D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.07.2011 15:59
Sain opiskelupaikan, tämä tyttö muuttaa miehekkeen kanssa alkusyksystä Kuopioon ja alkaa muotoilijaksi!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2011 12:07
Noni, nyt on siivottu, pyykätty, käyty ostaan kissalle ruokaa, pakattu ja kello on vasta 12. Kolme tuntia vielä ja sit suunnataan kaveriporukalla Lumoukseen päin. Ja tietysti pitää olla hyvät matkaeväät/juomat, että jaksaa kuus tuntia autossa. :P
Tästä tulee hyvä viikonloppu.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2011 14:27
Hah! Opiskelupaikka! Muutto Vaasasta Turkuun on projektina nyt. Kämpät haussa, joten odottelen niistä vastauksia. Tässä kaupungissa pitää kaivella lähtökuopat valmiiksi: pientä korjailua kämpillä, pakkaamista & siivoamista jne.

Vihdoinkin asioita eteenpäin! Siitä tykkään!
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.07.2011 15:23
Vielä 11 päivää neljän viikon kesälomaan!!

Lisäksi:
Kävin eilen vanhempieni luona, sillä äitee tarvitsi apua auton haussa. Piti siis hakea auto korjaamolta. No, päästiin talon pihaan, kun isä pyysi minua pikaisesti käymään takapihalla. Siellä seisoi metallin vihreä Fiat Brava vm-98. Isä sitten sanoi ,että tämä auto tulisi ajaa Espooseen uuden omistajan iloksi. Ihmettelin siinä oman aikani, kunnes vanhempien ilmeistä huomasin, että se uusi omistaja olen MINÄ!! Jösses sentään, olin täysin puulla päähän lyöty ja onnesta sekaisin Ja olen sitä kyllä edelleen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit