Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.07.2011 20:25
Vaikka on jäätävä väsymys päällä, olen silti iloinen: lähden kohta Lumoukseen töihin! \o/ Luulin, etten pääsisi Lumoukseen ollenkaan, mutta menenkin Klubille plokkaamaan, eli saan vielä mokomasta palkkaa.

Tosin, tiedän, että huomenna väsyttää vielä enemmän, sillä pääsen töistä klo 0400, ja 0800 pitää jo hypätä pakun kyytiin ja lähteä muuttamaan...

Muoks: Liityin gootti.netin jäseneksi 28.06.2006, ja tajusin vasta nyt, että hittolainen, 5 vuotta on tullut jo täyteen! Kuopassa, missä on vanhan ja edelleen aktiivisen jäsenen arvoinen tunnustukseni?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.07.2011 22:17
Ai niin. Onnea, ja kiitos sinulle kun olet jaksanut hengailla täällä jo noin pitkään. Palveluspäiviä on kertynyt. Olen hyvilläni saadessani ilmoittaa, että Elders of the Internet on myöntänyt sinulle plakaatin saavutuksesi johdosta, jossa huomioidaan myös aikaisemmin saamasi mitali. Ole hyvä!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2011 22:53

Lainaus: Iiriva

Muoks: Liityin gootti.netin jäseneksi 28.06.2006, ja tajusin vasta nyt, että hittolainen, 5 vuotta on tullut jo täyteen!

Onnittelut, höhö! Minulla on sama edessä 19.3.2012 - silloin siirryin Schattenista tänne. Ei jestas että aika menee nopeasti...
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.07.2011 23:28

Lainaus: Dragonfly

iellä seisoi metallin vihreä Fiat Brava vm-98. Isä sitten sanoi ,että tämä auto tulisi ajaa Espooseen uuden omistajan iloksi. Ihmettelin siinä oman aikani, kunnes vanhempien ilmeistä huomasin, että se uusi omistaja olen MINÄ!!

Oi onnea! Kateudesta vihreä olen sulle. Oi, kun sais oman auton. Nyt kun pääs omaan asuntoon ja ei ole porukoiden kaara käytössä, niin ei tule enää edes viikoittain pidettyä yllä ajotaitoa, saatikka sitten harjaannutettua lisää. Ties millon sitä pääsee seuraavan kerran ratin taa. *Huoh*
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2011 23:06
Mahtaa ihmisellä olla tylsää kun saa näinkin isoa huvia lukiessaan muiden ihmisten tekstari mokia :'D Käkätin siis ihan ääneen täällä kämpässä yksikseni :'D Ainakin tuli piristystä tylsyyteen!
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.07.2011 01:23
Miulla on maailman parhaat ystävät. Oon onnellinen. Ne tukee mua kun on vaikiaa.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Idiot
  • Lähetetty: 11.07.2011 07:39
Tuli vietettyä tosi kivat synttärit! Kolmen ihmisen porukalla pyörittiin ympäri Kuopiota ja juhlathan kestivät melkein koko viikonlopun; perjantai-illasta sunnuntain puolelle. Istuskeltiin terassilla, katseltiin leffaa, käytiin syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja muuten vain seikkailtiin milloin missäkin.

Lisäyksenä vielä se, että vaihdettiin eilen olohuoneen huonekalujen järjestystä. Nyt näyttää tosi kivalta, ja on paljon tilavampi ja siistimpi.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.07.2011 22:25
Lähden huomenna Roomaan .
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.07.2011 22:52
Olipa taas Lumous. Tiedä mitä siitä muuta sanoiskaan

Huomenna tekeen uuen kämpän vuokrasopparia - en kyllä tiedä, miten mä ja univelkainen avokkini päästään kympiks keskustaan.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.07.2011 08:36
Avokki oli varannut meille liput tämänöiseen Harry Potterit 7 part 2:seen.

Piakkoin nokka kohti jyväskylää pöwwöpään kainaloon. Kolmen viikon päästä se tulee takasin kotiin ja kesäleskeys on ohitse \o/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit