Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2011 08:42
Opeth tulee jälleen Suomeen keikalle joulukuussa...näen ne kaksi kertaa saman vuoden aikana, kun Sonispheressä jo näin! Ah ihanuutta!
Kirjoittanut: Elsie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2011 16:19
On ollut hienot kaksi viikkoa nyt, oon seikkaillut ympäri Suomea ja nyt on myös tosi mukava olla kotona. Tiistaina tulis ystävä pohjosista viikoksi kylään, mikä on mahtavaa kun välimatkan takia on vuodessa yleensä mahdollisuuksia nähdä kerran tai kaksi. Samaisena tiistaina myös kavereiden synttäribileet. Minulla on kuin onkin sosiaalista elämää!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2011 00:08
Anopin kissa sai kolme poikasta tuos toukokuun lopulla ja nyt kaksi niistä on tänään muuttanut minun ja poikaystävän luo Oon saattanu tän jossain mainitakin mutta poikien nimet on Hannibal Lecter (musta) ja Dexter (harmaa, raidallinen)
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2011 18:52
Vietin yhden elämäni parhaista viikonlopuista uusien (ja vanhojenkin) tuttavuuksien seurassa ja nyt minulla on kutsu matkustaa Ranskaan näiden uusien kavereiden luo. Enää ei oo kiinni muusta kun rahasta. :'D Sit vaan säästämään ja täältä tullaan Pariisi. Tuli vietettyä kerrassaan laatuaikaa ja heitettyä luokattoman huonoa läppää.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2011 23:31
Tätä on nyt tässä jo pari kuukautta (tai no, oikeastaan vuosia) odotettukin, mutta perjantaina lähden katsomaan Scorpionsia.

Myöskin suunnittelemani Barcelonan matka varmistui ja näillä näkymin pääsen lähtemään reissuun jo tämän vuoden puolella.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.07.2011 10:04
Huomenna töiden jälkeen matkailuautolla Rastilaan ja perjantaina Tuskaan tai siis koko kolme päivää siellä tulee vietettyä. Toivottavasti vaan säät suosii ja muutenkin sujuu.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.07.2011 19:44
Oli eka ajotunti autokoulussa enkä ajanut puskaan. Vaikka lähellä oli.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.07.2011 23:01
Säät hellivät lomalaista, ja olen onnistunut saamaan sisälläjököttäjät aktiiviseksi ja seurakseni ulos, wau! Ei tarvitse enää chillata yksin rantsulla, kunnes kävelee tuttu naama vastaan Alkaa gentlemanni olla niin ruskea, ettei kukaan enää gootteilijaksi kohta uskokaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.07.2011 13:56
Laajakaistamme alkoi maagisesti toimia tänään! Mieheke kävi tänään myös hakemassa meille uuden 42" led lcd-tv:n. Kyllä on iso, kun on aiemmin tuijottanut 14" pikkutelkkaria tai 26" putkea...

Tänään kun vielä jaksaa hillua muutaman tunnin Pakkahuoneen narikassa, niin sitten pääsee viikon lomalle ja mökille rentoutumaan. Mökiltä lähdemmekin vielä pyörähtämään Ropeconissa. Uusi koulunikin alkaa kahden viikon päästä, jännää.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2011 19:43
Voi, haluaisin kovasti kattomaan Scorppareita, mutta jää väliin. Tsöh.

Rakkaalla bändillä on taas keikkaa, elokuussa ja syyskuussa. Hyvä tahti tämä keikka kerran kuussa, jaksaa kummasti arjen pyöritystä kun on kiva harrastus.

Ja -24kg 9 kuukaudessa on varmaan kans aika hyvin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit