Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2011 20:29
Kävin ostoksilla ja ostin kaikkea ihanaa + hyvää safkaa. Enää 6 työvuoroa ennen mun tissileikkausta (silikonit menen siis laitattamaan). En tiedä miten päin olisin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.08.2011 21:04
Boobs. Minua kiinnostaa... Monien asioiden muassa oletko sää Necroerotica joutunut käymään juttelemassa psykologin tai psykiatrin kanssa tuosta leikkauksesta? Sehän muuttaa kehon muotoa parhaassa tapauksessa loppuelämän ajaksi, joten kyseessä voi olla iso mullistus henkiselläkin tasolla.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.08.2011 22:21
Sain vihdoinkin puolen viikon vieroituksen jälkeen netin toimimaan uudessa kämpässäni. Kone piti käynnistää monta kertaa uudelleen, mutta vihdoin kun pääsin kirjautumaan meseen niin olo oli kuin tohtori Frankensteinilla. "It's alive!"
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2011 23:14

Lainaus: Necroerotica

En tiedä miten päin olisin.

Samainen fiilis lienee myös operaation jälkeen, joskin eri syistä.

Oon kotona. Mikä ihana asia. Kone tosin leviää käsiin, mutta kotikotikoti! Mökkeily ei ole ihmistä varten.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2011 08:34

Lainaus: kuopassa

Aika jännä juttu kuinka en ole aikaisemmin tajunnut, että Mortale naisihmisenä on rupeamassa niinkin miehekkään ammatin harjoittajaksi kuin vartijaksi.

Rupeamassa ja rupeamassa. Reilun vuoden oon vartijana työskennelly =D Nyt vaan kouluttaudun vähän lisää =P
Niin ja tkp= teleskooppipatukka.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 10.08.2011 09:15
Kuopassa, en ole jutellut. Apua Muuttunut kehonkuva, mitenköhän näen itseni leikkauksen jälkeen? : D

Melkein sama kuin joku joka olisi laihduttanut 120kiloisesta normaaliksi.

Tosin olen jutellut rinnattomuudestani, okei A-kuppi, psykolle ja siitä oli yhtä paljon apua kuin pask.an syömisestä.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2011 09:33
Itse kouluttaudun parhaani mukaan uuteen ammattiin, vartijan hommia on tullut tehtyä jo ihan liikaa, ei tätä työtä kovin montaa vuotta kyllä jaksa (ei palkankaan puolesta).

Mutta hyviä uutisia, useamman viikon on riivannut ihan hirveän kauhea ihottuma ja eilen sain lääkettä ja nyt jo ruvennut parantumaan, jeij! Ja läppäri toimii edelleen vaikka kaadoin eilen lasillisen vettä näppikselle, kyllä Acer on kestävä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2011 12:31
Meninpäs sitten kihloihin maanantaina. Eilen haettiin sormukset. Kerrottu ei ole vielä kuin miehekkeen äidille, omaa perhettä pitä vähän testata. Ollaan jo päivä pyöritty vanhempieni luona sormukset sormessa, eikä kukaan ole huomannut mitään. Tarkoitus on odotella viikonloppuun että sisaruksiakin tulee tänne käymään, ja jos kukaan ei siihen mennessä ole mitään huomannut niin sitten kerrotaan.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.08.2011 12:41
Onnea kihlautumisen johdosta, BronzeRain.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2011 14:00

Lainaus: BronzeRain

Meninpäs sitten kihloihin maanantaina.

Paljon Onnea !
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit