Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 11.01.2012 19:09
^ It is.

Itelläni olisi nukkumapaikka siskon soffalla (tai missä lie heillä, tunkekoon miut vaikka kaappiin - ihan sama ) mikäli saan matkakulut hoidettua että ei tarvi tota nukkumista miettiä. Jokohan liput on myynnissä?
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2012 12:44
Nyt helpotti reilun vuoden panikoinnit sydämen tilasta...Olen siis kärsinyt välistä todella vakavista väsymys ja huippaus tiloista kohta 1,5 vuotta. Lääkärit ei löydä mitään vikaa. Ja kun sydän on leikattu lapsena niin tietenkin olen itse halunnut että se tutkitaan, mut voi elämä että on kestänyt ton terveydenhuollon kanssa tappeleminen. Tänä aamuna sitten vihdoin ja viimein oli aika kunnon tutkimuksiin ja sydänlääkäri totesi pumppuni olevan täysin terve Lievästi sanottuna helpotuksen tunne on suunnaton Sit kun joku oikeesti keksis jonkun syyn näihin mun olotiloihin niin olis kiva.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.01.2012 17:06
Takana paras viikonloppu pitkään aikaan.
Pääsin vierottautumaan netistä kokonaan 2 päiväksi ja kokeilemaan kommuunielämää.
Alkuviikosta työhaastattelukin. Kiva kun elämä välistä hymyilee.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2012 20:06
Unirytmi pysyi ihan normaalina neljästä yövuorosta huolimatta. Koko syksyn olen kamppaillut sekaisin olevan unirytmin kanssa, joka nasahtaa päälle aina yövuorojen jälkeen. En tiedä, onko tällä terveemmän elämäntavan aloittamisellakin vaikutuksensa, mutta hyvä näin.

En näin alle kolmekymppisenä haluaisi mihinkään pelkkiin aamuvuoroihin ryhtyä, varsinkin kun niitä vihaan melkoisen paljon.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 16.01.2012 18:08
http://www.tavastiaklubi.fi/uutiset/7278
http://www.swallowthesun.net/site/

VNV Nationin ja Swallow the Sunin keikat. Jälkimmäinen näkyy jopa omilla kotikulmilla. Voi universumi, kiitos musiikista. Olet ihana.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2012 18:32
Swallow the Sun taitaapi kyllä olla pakkokatsastettava, varsinkin kun lämppärinä on mielenkiintoinen The Man Eating Tree.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.01.2012 19:14
Hyvinä uutisina sen lisäksi että löysin uuden kämpän ja muutan jo 25.1. on se, että kannattaa olla ihmisille ystävällinen. Yhteydenottoni Kelaan oli empaattinen ja hyväntuulinen, mutta selitti vaikean tilanteeni, ja kas - setä Kelalta kertoi että pyrkii hoitamaan asiani mahdollisimman pian. Soitti vielä peräänkin, ja kertoi että asumistukipäätös on nyt tehty, ja että työttömyystukipäätös seuraa pian perässä. Kuulemma tekee tänään ylitöitä, poloinen.

Ihmisiä tässä vain ollaan, ei saa purkaa Kelan tai työkkärinkään väsyneille, ylityöllistetyille poloisille pahaa mieltään ilkeästi. Tekevät vain töitään niin nopeasti kuin voivat.
Kirjoittanut: Mustaleski (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2012 23:24
Olipas vaan ihana Oulun reissu. Pitkästä aikaa jotain kivaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.01.2012 18:08
Perheeni 9-vuotias labradorinnoutaja oli tänään tupla-leikkauksessa, joka meni onneksi hyvin. Piti korjata toisesta polvesta ristiside, ja samaan syssyyn poistettiin maitorauhaskasvain. Itkuinen ja kipuinen raukka on tietty nyt, eikä pidä yhtään muovitötterökaulurista, mutta onneksi nuo menevät ajan kanssa ohi. Pääasia on, että paras ystäväni tuli takaisin kotiin.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2012 23:09
Pitkästä aikaa minullakin on hyviä uutisia; sain nimittäin asunnon! On tätä kyllä tullut odotettuakin. Ei tarvitse enää kauaa asua eksän kanssa saman katon alla.. En malta odottaa että pääsen pakkaamaan ja viemään tavaroitani sinne.
Työharjottelukin on mennyt ihan mukavasti. Olen saanut sieltä paljon hyvää palautetta, vaikka olen kerennyt olla töissä vasta 3 päivää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!