Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2012 19:38
^ Onnea vaan siihen hommaan. Itelläni on samanlaisia kokemuksia naapureista kaikista kolmesta ed. kämpästäni. Nyt nykyisessä asunnossani on onneksi osunut kohdalle vaan rentoja ja rauhallisia naapureita.

Ite pääsen viikon päästä kestitsemään täällä eräitä pks-seudun tuttuja. Mahtaa heitä huvittaa kun huomaavat että mihin ovat oikein saapuneet. Ja huvittaapa ajatus itseänikin.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2012 20:52
Talvi on VIHDOIN täällä! Lunta ja pakkasta...rakastan niin tuota valkoista talvimaisemaa, että!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.01.2012 10:50
Aloitin eilen uuden harrastuksen, joka on YouTubesta telkkariohjelma Embarrassing Bodiesin jaksojen katsominen. Sieltä löytyy vaikka mitä karmivaa, kuten parrakkaita naisia, syyläsormia, täipäitä ja demonikynsiä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2012 11:49
Jjeei, uuteen kämppään on ny saatu kamat Odotan innolla sitä että tää alkaa näyttään enemmän kodilta kun kaaatopaikalta.
Mutta olen niiiiiiin iloinen että nyt ei tarvi kärsiä sitä typerää kämppää enää mis asuin.
Ja mulla on ihania kavereita kun ne jaksaa auttaa mua !
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2012 15:05

Lainaus: Azrael

Onnea vaan siihen hommaan. Itelläni on samanlaisia kokemuksia naapureista kaikista kolmesta ed. kämpästäni. Nyt nykyisessä asunnossani on onneksi osunut kohdalle vaan rentoja ja rauhallisia naapureita.

Tämä on muuten hirmu kiva taloyhtiö, mutta tuo yksi uusi tulokas ei ole nyt ihan tajunnut talon sääntöjä. Onneksi kaikki muut naapurit ovat sympaattisia ja kaikinpuolin mukavia.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2012 08:36
Minulla on ihana tytär.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.01.2012 12:23
Huomenna pääsee viimein eroon riesaksi käyneistä ylimääräisistä kalusteista ja pääsee kokoamaan uuden sohvan. Vanha oli susiruma, liian iso ja epäkäytännöllinen. Toki se oli mukava istua ja siinä tuli otettua monet hyvät torkut, mutta kun tarve oli vuodesohvalle. Ja oli sen vuodeominaisuuden lisäksi toiveissa, että sohva mielellään olisi siistin näköinen ja sopivan kokoinen sen mukavuuden lisäksi. Sijoitimme sitten mustaan metallirunkoiseen sohvasänkyyn joka nyt odottelee paketissa. Samoin nurkissa ajeli turhana isokokoinen kirjoituspöytä. Tämä olisi kyllä kaunis huonekalu, mutta ei pieneen asuntoon vain mahdu. Minimalismin kannattajana en halua tukkia huonetta täyteen tavaraa. Mutta onneksi kierrätyskeskuksen sedät lupasivat huomenna hakea turhakkeet pois.
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 11.01.2012 17:32
Se, että VNV Nation tulee keikkailemaan Suomeen. Tahdon mennä, tahdon.
Omia suosikkibändejä pääsee katsomaan niin harvoin kun matkustaminenkin on niin perkeleen kallista ja kaikki on aina joko Tre - Pks akselilla.

Ja tietty onhan kohta viikonloppu ja pääsen kattelemaan tutuntuttujen keikkaa, jota oon odottanut.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2012 18:58

Lainaus: Azrael

Se, että VNV Nation tulee keikkailemaan Suomeen.

Yhyy. Minäkin. Olen vain kauhean laiska keikkailemaan kaukana, mutta lienee turha toivoa että Helsinkiä lähemmäs saapuisivat. Keikan jälkeen vain olisi niin kiva kaatua omaan sänkyyn, sen sijaan että nukkuu jonkun kaverin sohvalla/lattialla/kenkälaatikossa.

Sori offtopic, mutta tokihan VNV Nation on aina riittävän hyvä syy pienelle offtopicille.
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 11.01.2012 19:09
^ It is.

Itelläni olisi nukkumapaikka siskon soffalla (tai missä lie heillä, tunkekoon miut vaikka kaappiin - ihan sama ) mikäli saan matkakulut hoidettua että ei tarvi tota nukkumista miettiä. Jokohan liput on myynnissä?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit