Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.04.2012 18:06
Tänään on ollut helkutin hyvä päivä. Olen onnellinen.
Tämä fiilis on mukavaa vaihtelua kaikelle muulle.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.04.2012 22:51
Sain ikioman ompelukoneen. Vähän pitää tarvikkeita hankkia, mutta sitten alkaa tositoimet. Korjattavaa riittää ja tarkotus olis tehdä kankaiset kauppakassit, niin ei tarttis enää leikkiä muovisten kanssa ja arvuutella, että, millon se hajoaa matkalla. Tarkotus olis kans painaa jotain kivoja kuvioita, niin tulis vähän hienommat ja henkilökohtasemmat kauppakassit.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2012 12:39
Oli kiva nähdä eilen erästä kaveripariskuntaa kun ei olla nähty niitä pitkään aikaan kun niillä syntyi lapsi tuossa alkuvuodesta niin jäi vähän yhteydenpito vähäiseksi. Eilen kuitenkin nähtiin niiden juuri ostama talo ja vielä se lapsikin tietysti Mukava ilta oli! Ainoa ärsyttävä asia illassa oli se että unohdin lahjan kotiin jonka olin niille ostanut jo monta kuukautta sitten
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.05.2012 21:04
Olen vuoden ajan harkinnut geelikynsilaitteiston hankkimista, ja nyt se on tilauksessa 8) Eikä tullut kovin kalliiksi, kun osan tarvikkeista ostin käytettynä ja uunin ebayn kautta. Aikakin saada nää mun nysäkynnet näteiksi!

+toinen duuniviikko koulunavustajana takana, enää kolme edessä.
+kissat on olleet tänään niiiin ihania. Toinen nukkui mun kainalossa päikkärit peiton alla
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.05.2012 18:02
Maanantaina painija-pojat raijaavat olohuoneen ikkunan kautta sisälle lasisen lootan, joka vetää vettä 1125 litraa. Höhötihöö.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.05.2012 21:47
Viikonloppuna olen menossa yhteen suosikkiravintolaani syömään hieman myöhässäolevaa äitienpäivälounasta perheen naisten kesken. Muutenkin on mukavaa vierailla synnyinkaupungissa, on niin kotoisa fiilis.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.05.2012 18:37

Lainaus: Iiriva

Maanantaina painija-pojat raijaavat olohuoneen ikkunan kautta sisälle lasisen lootan, joka vetää vettä 1125 litraa.

Kestävätköhän huoneiston rakenteet tuollaisen lastin? Moinen painolasti voi tehdä asiat jännäksi etenkin jos asutte kerrostalossa ja etenkin jos alapuolella asuu joku, joka joka on yhtä hermoheikko kuin mää.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 21:17
Jee! Pääsin yhdellä kuvalla erään valokuvauskilpailun semifinaaliin! Kahden tuomarin puoltamisella. Jo toinen kerta, kuin kyseinen kuva on semifinaalissa, mutta voittoon ei vieläkään ylletty. Ensi kerralla sitten. Mutta mahtavaa, että pääsin jo tuonne asti.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2012 21:44

Lainaus: Iiriva

joka vetää vettä 1125 litraa.

Eipä sitten kun piraijoja sinne ja uhreja ettimään...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.05.2012 11:25

Lainaus: kuopassa

Kestävätköhän huoneiston rakenteet tuollaisen lastin? Moinen painolasti voi tehdä asiat jännäksi etenkin jos asutte kerrostalossa ja etenkin jos alapuolella asuu joku, joka joka on yhtä hermoheikko kuin mää.

Mikäköhän siinä on, että ihmiset alkavat vasta akvaarioiden kohdalla pelätä painoja?
Paino jakautuu kolmelle eri neliölle, ja yksi neliö lattiapinta-alaa kantaa helposti osansa painosta. Ajattelepas, kuinka paljon painaa suuri kirjahyllyrivistö täynnä kirjoja, tai 80-luvulla suositut vesisängyt, tai se auto joka on autotallissa joka taasen on kellarin päällä... Ja me tosiaan asutaan pohjakerroksessa, eipä muuten tuo allas onnistuisikaan mitenkään.

Tai härtsyykkel kun miun keittiö nyt varmaan romahtaa kerrosta alemmas, kun sillä kolmen neliön alalla on tiskikone, hella, ja kaapit täynnä astioita! :O
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit