Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2012 12:23

Lainaus: Iiriva

Mikäköhän siinä on, että ihmiset alkavat vasta akvaarioiden kohdalla pelätä painoja?

Koska litra vettä painaa kilon (keskimäärin) ja harvempi kotoa löytyvä esine painaa yli tonnia kuten tuo akvaario täytettynä... Ehkä just jollain vesisängyllä tai massiivisilla kirjahyllyillä päästään samaan, sen sijaan kodinkoneet, sohvat jne. ovat melkoisen kevyttä kamaa loppujen lopuksi. Ei sen puoleen, kyllä minkin uskon ja toivon että joku on taloa suunnitellessaan laskeskellut lattioiden kantavan vähän muutakin kuin paria paperiarkkia.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2012 04:52
Minä olen ymmärtänyt, että kannattaa pelätä ihmisiä joilla on sikoja. Ne kun kuulemma syö ihmisruumiin siihen kuntoon, ettei todisteita jää. (TJEU: Uhrilampaat trilogia)
Voisiko tuollaisen ison piraijatankin käyttää samaan tarkoitukseen?

Niin joo, niitä hyviä uutisia. Sain WGT-liput tänään kouraani
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2012 00:40
Sain tatuointiajan varattua ja tutustuin uudelleen sukulaisiini!
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.05.2012 10:13
Koulu on ohi tältä vuodelta - enää vuosi jäljellä - ja maanantaina pääsee vihdoin töihin ja tienaamaan, jotta saisin vihdoin hankituksi uuden, paremman kameran ja ompelukoneen, joten niitä odotellessa... Muutenkin on kivaa, kun on kesä, vaikka olenkin enemmän talvi-ihmisiä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.05.2012 17:07
On ollut mukavan kesäistä, ja kävin miehekkeen kanssa Eurooppalaisella ruokatorilla. Melkein pystyi kuvittelemaan olevansa ulkomailla, ja mukaan tarttui Brie du Meaux.

Tänään menen myös pitkästä aikaa töihin! Rahattomalle erittäin kiva asia.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2012 23:22
Minulle soitettiin ja sanottiin, että "tuu töihin".
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2012 23:39
Olipa aivan tajuttoman kivat kolme päivää kavereiden kanssa. Mokomat lurjukset asuvat kaukana, joten niitä näkee harvoin. Mutta saipahan kiskottua nyt kolmesta päivästä kaiken ilon irti, kun tiesi että menee taas aikaa kunnes seuraavan kerran nähdään.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2012 15:54
Elämä on huvittavaa! juuri, kun aloin oikeasti hermostua pieleenmenevien asioiden ketjuun, kääntyi käyräni taas putkeen menevien asioiden suuntaan. Sen lisäksi, että onnistuin häsäilemään itselleni uskottavia kesäopintoja, sain duunia kesäkuukausiksi, näyttelylle toteutumisajankohdan paperilla, ratkaisin asumisongelman jne. Hienoa! nyt vielä kehittämään uusia kämppiksiä syksyksi (tai jopa itsekseenasumista, wau), niin kaikki on mennyt putkeen. Olen usein nauranut, että tuun vielä hulluksi sykäyksin epämääräisestä luistavaan kuin liukuvoide -kulkevan elon kanssa, mutta mikäs tuossa. Ainakaan minulla ei ole liian tylsää
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2012 22:15
Valmistuin kuva-artesaaniksi Ihan mukava tunne. Nyt pitäisi pikkuhiljaa alkaa pohtimaan, että mitäs sitten tekisi. Mutta sitä ennen vietän kesälomaa niin kauan kuin työkkäri sallii.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2012 17:59
Minäkin valmistuin, tosin vaatetusompelijaksi. Mutta aivan mahtavaa että tuo koulu on nyt käyty!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit