Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2012 14:39
Tultiin eilen illalla kotiin sieltä Helsingistä. Jos nyt ei lasketa sitä fiilistä ja järkytystä kotiin päästessä niin reissu oli muuten tosi jees! Torstaina lähettiin, ajettiin siis Turun kautta, käytiin siellä kaupoissa ja terassilla juomassa muutamat. Helsingissä käytiin lisää kaupoissa ja nähtiin kavereita ja tissuteltiin pitkin päiviä. Harmi että se MTR nyt jäi välistä kun myöhästyttiin bussista Olis kerranki päässy ilmaseksi, mutta minkäs teet.. Mutta tällä samaisella matkalla rakastuin ruokalajiin mitä itse en ole ennen maistanut, nimittäin falafelit! Hain niitä joka ilta hummuksen kera siitä hotellimme lähellä olevasta raflasta Lauantaina lähettiin vielä Tallinnaan ja siellä käytiin yli ihanassa skotlantilaistyylisessä ravintolassa syömässä toooosi hyvää ruokaa. Paikan nimi oli Scotland yard. Sitten käytiin niitä ihme sisällä olevia "toreja" läpi. Sielä meinasi mennä vähän hermo kun kokoajan kun vilkaisikin jotain niin kuului "olkaa hjuva katsoka..siinä 40 euro paita, osta siita paita ostaostaosta" aargh! Sitten siinä taas vaihteeksi käytiin terassilla oluilla ja lopulta painuttiin SuperAlkon kautta kiiruulla laivaan! Pikkasen tuli reissussa jalat kipeiksi kun käveli liian monia kilometrejä ei niin parhaissa kengissä. Koko porukalla oli varpaat turvoksissa Mutta mahti reissu kaiken kaikkiaan vaikka tili tyhjenikin reippaasti
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.08.2012 08:51
Kesäloma päättyy, takaisin kouluun. Onhan tätä jo odotettukin. Ei ole ollut niin kesäisät ilmat että lomailu olisi innostanut.
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2012 09:12
Jee..Pääsen vihdoin ja viimein töihin!! Vaikka kampaamo onkin pieni, sisustus jämähtänyt -80-luvulle ja asiakkaat suurimmaksi osaksi eläkeläisiä, saan silti tehdä taas koulutusta vastaavaa työtä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.08.2012 11:10
Pääsinpä onneksi kipuajalla hammaslääkäriin, eikä tarvinnu lähtee yksityiselle. Jee!! vaikka en olis ihan heti uskonut, että mitä hintaa saa julkisella hampaan paikkauksesta maksaa.
Mutta nyt on kuvattu ja paikattu reikä vanhan paikan alta!
Jeeee.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.08.2012 20:14
Pianotunnit alkaa ensi tiistaina! Nyt vaan pitäisi joku parempi soitin saada kun tuo meidän kosketinsoitin on ihan oikeasti jostain vuodelta -83
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2012 19:28
viikonloppu alko!
jee!!!!!!!!!!!!!!!!!

no,koulu on nyt alkanut. -.-
ihan kivan olonen luokka vaikka onkin 2 kusipäätä luokassa.
eli en ole saanut kavereita vielä,mutta olen omaan vanhaan kaveriin ihan tyytyväinen.
ja onnellinen siitä että uudet pojat eivät ole vielä kiusanneet.

hyvänä uutisena on se että oon nyt reippaana lukenut 2 kirjaa budhalaisuudesta jo tällä viikolla.
mut oon itelle vähän vihanen siitä että oon nyt viime aikoina säänyt teehen koukkuun. O.-
juon siis jotain 2 litraa sitä päivässä!
mutta mikäpä tässä............................................. ............
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2012 17:41
Jihuuu muuttopäivä lähestyy! Viiden päivän päästä mennään siivoamaan tuleva kämppä muuttokuntoon ja tiistaina aletaan raahaamaan tavarat tupiin! En malta odottaa!! Tupareitakin odotan innolla kun kerrankin saa pitää ne täysin eri paikkakunnalla ja vielä tosi isossa kämpässä josta voi olla ylpeäkin
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2012 10:49
Takana kahden viikon arkeologian opetuskaivaukset. Fyysisesti todella rankkaa ja erityisesti eilisen maantäytön jälkeen olo on aika jyrän alle jäänyt, mutta oli aivan mahtavaa. Erittäin kiinnostavia löytöjä, mahtavia ihmisiä ja opin tajuttoman paljon kaikkea uutta.

Eilen mentiin vielä kymmenen tuntisen kuopsuttelupäivän päätteeksi kaivuuporukalla baariin. Väsyttää ja lihakset on jumissa, mutta mieli on sitäkin korkeammalla.

Ja nyt jos joskus tuli hankittua lihaksia. Tästä on nyt hyvä jatkaa muuta treeniä.

Vielä pitää tänään raahautua yhden kaverin läksiäisjuhliin kun se mokoma lähtee vuodeksi Kanadaan, mutta onneksi luvassa on rauhallinen ilta parin kaverin kesken eikä mitään sen rajumpaa juhlimista.
Kirjoittanut: iris (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.08.2012 15:32
Aika siistiä, mullekin tapahtuu jotain ihanaa. Tapasin yhden upean Mörön josta tuli mun ihan ikioma kulta. Mähän olen varattu, wau! Enpä olisi uskonut mutta ehkäpä se just silloin yllättää kun vähiten odottaa. Enkä kyllä vilkuile sivuille pätkääkän, on tuo Mörkö sen verran upea ilmestys ihan ikiomana.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2012 19:34
huomenna alkaa viikonloppu.
Ylistäkää Herraa!!!!!!!!!!!!!!

ja koulussa ei oo ollut vielä ongelmia.
( tapahtu kyllä huvittava tapaus kun uskonnontunnilla puhuttiin vähän saatananpalvonnasta ja ope sano että ne pukeutuu yleensä mustiin.......ja metalli musiikki sotketaan siihen........niin sit yks huusi ja osotti minua "tuo on saatananpalvoja,viiään se roviolle" )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit