Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia! (osa 5)

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2012 22:58
Nyt en oo hetkeen taas päässy tänne kun on ollut niin paljon hässäkkää, mutta hyviä uutisia on oikein kaksin kappalein! Ensinnäkin, muutto on saatu hoidettua alta pois, eli nyt asutaan sitten virallisesti Seinäjoella! Saatiin ihanilta muuttoapulaisiltakin mielettömiä lahjoja: olohuoneeseen ihana matto, kylppäriin pikkunen matto ja sen väriin sopiva suihkuverho, sekä keittiöön kaksi vaaleansinistä koristepulloa Huomenna tuparit ja hauskaa pitäs tulla!
Toinen ihana uutinen: Yksi parhaista ystävistäni (nykyään), sekä mieheni serkku ovat menossa naimisiin helmikuussa ja mua pyydettiin kaasoksi! Lisäksi mua pyydettiin laulamaan sinne juhlaan Nyt on sitten järkkäämistä kahden muun kaason kanssa (ja nyt sitten on turha viilata pilkkua termeistä kun en tiedä miksi niitä voisi kutsua kun niitä on monta) mutta morsiuspuku jo löydettiin Niin ja vielä lisäksi tuo minun miekkonen on sitten sulhasen bestman!

Olihan mulla vielä kolmaskin uutinen, eli siis koulut alkoi tänään! Tutustuttiin koulun tiloihin ja henkilökuntaan ja maanantaína sitten aletaan oikeasti hommiin. Katotaa miten sujuu, mutta eiköhä musta insinööri tule.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.09.2012 01:01

Lainaus: Anyxia

Olihan mulla vielä kolmaskin uutinen, eli siis koulut alkoi tänään! Tutustuttiin koulun tiloihin ja henkilökuntaan ja maanantaína sitten aletaan oikeasti hommiin. Katotaa miten sujuu, mutta eiköhä musta insinööri tule.

Samoin täällä alkoi, tosin jo maanantaina. Nyt luokassakin on helpompi olla ja ihmisille puhuminen ei enää niin paljon jännitä. Maanantaina palaa loputkin opiskelijat kouluun, niin hiukan jännittää se, että mimmonen hulina kampuksella tulee olemaan ja väenpaljoudesta johtuvat ahdistuskohtaukset saattaa olla mahollisia mutta insinööri täältäkin pitäs neljän vuoden päästä tulla.
  • Lähetetty: 02.09.2012 15:27

Lainaus: Roudatar

insinööri täältäkin pitäs neljän vuoden päästä tulla.

Saako udella että mikä insinööri susta tulis? Itse olen tietotekniikan puolella
  • Lähetetty: 02.09.2012 16:38

Saako udella että mikä insinööri susta tulis? Itse olen tietotekniikan puolella

Ympäristöteknologian. Hieman vaan hirvittää se, että käy niinkuin laborantin tutkinnon kanssa meinas käydä, eli että jätän kesken.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2012 21:10
viikonloppu!
ja perjantaina ei ollut koulussa se tyyppi joka huutaa mulle saatanaa ja anarkistiä!
niin ei sitäkään tartte murehtia!

oon saanut about 10 uutta kirjekamua!
jee!

mitä muuta................unohin....................... ...........
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.09.2012 16:07
Löysin tuolta jööttikirppikseltä ihanan korsetin ja vielä hyvään hintaan! Ihanaa on, että kerrankin on rahat ja kaikki
  • Lähetetty: 11.09.2012 23:03

Ympäristöteknologian. Hieman vaan hirvittää se, että käy niinkuin laborantin tutkinnon kanssa meinas käydä, eli että jätän kesken.

Hetkinen siis ootko sä sitten samas koulus mun kans? tai samois tilois?
  • Lähetetty: 12.09.2012 00:41

Hetkinen siis ootko sä sitten samas koulus mun kans? tai samois tilois?

Ilmeisesti en, kun miä käyn Mikkelissä ja etkös siä oo Seinäjoella?
  • Lähetetty: 12.09.2012 01:37

Ilmeisesti en, kun miä käyn Mikkelissä ja etkös siä oo Seinäjoella?

Anteeksi nyt oli mun oma virhe xDDD En lukenu et kuka oli kirjottanu ni jostain sain päähäni et olit seinäjokinen.... Voivoi ihania nämä omat mokailut xDDDDDD Yritän ovelasti sivuuttaa nolouteni ja kertoa vähän huomisesta....
... eli huomenna on kivaa kun on kastajaiset ja siellä luultavasti kaikkea kivaa! Meidän koulussa muutenkin niin sekopää porukkaa että luultavasti tulee tosi kivaa, ainakin toivon niin!
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2012 19:03
Ihan mahtavaa: oon stressannut että riittääkö rahat kaikkiin koulutarvikkeisiin ja nyt puuttuu enää hiustenleikkuukone ja permanenttikirja. Lisäksi löysin tosi laadukkaat sakset 60 e halvemmalla, kuin ne myytäisiin normaalisti. Kannatti lähteä merta edemmäs kalaan c:
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit