Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Nefer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2008 14:59
Hyvin suhtautuvat, vaikkakin välillä jotkin vaateyhdistelmät menevät vähän liian rajuiksi heidän mielestään. Mutta varsin vapaasti olen saanut itseäni toteuttaa ja olen hyvin kiitollinen siitä. Äitikin usein kehuu miten vaatteeni ovat upeita ja tukkani on hienosti. Rahoituskin kaikkeen tarpeelliseen tuleen yleensä, kun vain pyytää. Vaatteeni ovat osa minua, enkä niistä luovu.
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lost Soul
  • Lähetetty: 06.02.2008 13:54

Lainaus: Devilkitty

Lainaus: raavittu

Mut ei musta siinä mitään häpeämistä oo. Lapsellisempaa ja nolompaahan se on,jos häpeää omaa äitiään/vanhempiaan.

Riippuu vähän miten/missä on sellasia tilanteita, että on häpeämistä. Kyllä on aika monesti tullu Viron risteilyllä hävettyä, joko vanhempani ovat ruvenneet tappelemaan = Äitini on heittänyt kerran isääni lasipullolla kännipäissään.
Sitte äitini on örveltäny siellä aivan kännissä, kyllä siinä pikkasen saa hävetä...
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2008 18:15
Äiti ja isä ovat itsekin saman tyylisiä kuin minä nii he suhtautuvat siihen erittäin hyvin Mutta isä tykkää kyllä enenmmän kuin äitini...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.02.2008 18:39
Omat vanhempani riitelivät paljon ku siskoni ja minä olimme pieniä ja riitelevät edelleen. Kuitenkin tuntuu pieneltä verrattuna siihen, mitä tässä keskustelussa olen lukenut.

Aluksi tuli tota "miksi aina mustaa", mutta iha ok suhtautuvat, nyt kun ovat tottuneet. Varsinkin äiti jopa kehuu monia vaatteita ja asukokonaisuuksia.

Lainaus: Nefer

Rahoituskin kaikkeen tarpeelliseen tuleen yleensä, kun vain pyytää.

Näin myös mulla.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2008 18:54
Hmm. Aluks se oli sitä "eikö vois käyttää jotain pirteempiä värejä". Nyt ne on jo niin tottunu, mut joskus saattaa tulla kommenttia "Noi sun hiukset on kyllä ihan kauheet" tai "Toi sun pukeutuminen on menny kyllä entistä oudommaks"
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2008 23:24
Äiti kehuu mun vaatteitani kauniiksi ja tykkää muutenkin tyylistäni. Eilen vasta harmitteli, että on ihastunut erääseen hameeseeni, mutta on kuulema liian vanha käyttämään itse sellaista. Isältä tulee välillä jotain halloween kommenttia, mutta enemmän tuo taitaa olla huolissaan siitä, etten vain palele talvella. Eli kumpikaan ei kiinnitä ihmeempää huomiota pukeutumiseeni, mutta se vähäkin kommentti on ollut aina positiivista. Kaipa mä olen niiden mielestä jo niin iso tyttö, että osaan jo huolehtia itsestäni.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2008 23:37
Mun vanhemmat ei voi riidel ku isä ei asu meiä kans tääl. Ikinä asunu.
Sil o vaimoki siel sen kans mis se asuu...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.02.2008 00:30
Vaik oon kohta 30 ja 12-vuotiaasta saakka "tällanen" ollut, niin joka kerta kun porukoilla käyn (asuvat Kokkolas, 500:n kilsan päässä) keksii faija jotain valitettavaa läväreistä, kettingeistä tms. Mutsi puolestaan on ostanu mulle mieleisiäni vaatteita aina, nytkin soitti ostaneensa 2 korsettitoppia jostain alesta, ja hauskinta oli jouluna kun jokaisesta paketista (joita mutsilta oli n 30) löytyi joku vaate jossa oli pääkallo! Repesin nauruun yhä enemmän mitä useemman lahjan aukaisin. Ja jos siinä vaatteessa minkä se oli ostanu ei ollut valmiiks ollut pääkalloa, oli se itse sellasen siihen ommellut!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2008 08:03
Ninnillä taitaakin olla mukavinta sorttia oleva äiti
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2008 08:06
voi ei, söpöä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit