Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2012 14:58
Meillä on vanhemmat aina kuunnelleet kaikkea raskaampaa musiikkia, ja siitä ollaan kaikki kolme tytärtä imetty osamme.

Kyllähän vanhempia, etenkin äitiä järkytti septum-lävistys, mutta kun sisko teki sen ennen minua, niin sain vähän vähemmän siitä moitteita. (Tosin smiley ja nännit ja napa oli sille kova paikka...) Meikkaaminenkin on mennyt siihen, että minä meikkailen äitin naamaa sen lähtiessä johonkin, kun sisko pistää sen tukan. Me ostellaan sille vaatteita ja sen sellaista, joten kaipa meihin täytyy olla luottamusta, vaikka ollaankin tällaisia (hyvin) vähän poikkeavia.

Jotenkin kuitenkin jo omien vanhempien mieltymykset on helpottaneet sitä meidän hyväksymistä, eikä oikeastaan nuo enää ikinä sano meidän lasten ulkonäöistä mitään. Ovat vain ylpeitä, toivottavasti!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:30
no mun äiti tykkää mun tyylistä.
se aina sanoo mulle tyyliin "miks sulla on aina kaikkee noin päheetä?"
mulla ja äitillä on sama koko joten myönnän että pöllin sen kamoja
se on kato helppo kun voi vaihella kamaa!
ja äiti sanoo että jos mulla menöö tämä juttu ohi niin se haluu mun kamat!

mutta.............mä en oo vielä kellekkään kertonut että oon gootti...........
en tiiä että miten ne sulattas sen!
auttakaa pliis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kun mulla on semmonen tapa jos aion kertoa jotain niin yritän saaha jotenkin puheeksi sen jutun.
esim. jos olisin henkisesti valmis kertomaan että oon gootti niin yrittäsin jotenkin saaha siitä puheen topic.
sitten mä kysysin että "tiiäksä yhtään mitään gootti on?"
no......mä sanoin ton äitille ja se sano että ne on synkistelijöitä.
(tulee enimmikseen South Parkista koska melkein koko talo kattoo)
Oh My God..........sit mä piin sille saarnan gooteista.
no kun kerroin sisarukselleni niin se sano että no siinä tapauksessa sä oot gootti.
no.....mä olin vaan hiljaa..........olinpa pöljä...........
mut kyllä äiti kerran kysy että ootsä gootti vai mikä? ..............ja taas olin hiljaa....................
no on se kullä ihmetellyt että miks mulla on niin suuri passion pääkalloihin ja myihin kuoleman läheisiin juttuihin. (mutta se on pannut sen piikkiin,että olen kiinnostunut toisesta puolesta yms.kuoleman läheisitä asioista)

niin miten voisin selittää niille että oon gootti?
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:02
Ei mun vanhemmilla näytä olevan mitään tyyliäni vastaan... Äiti kehuu sitä, mutta huomauttelee usein, että mustaa pitsimekkoa ei kannata laittaa metsään eikä pitkää hametta pyöräilymatkalle jne. Isi ei ole sanonut mitään...

Lainaus: iPOP

niin miten voisin selittää niille että oon gootti?

Hmm... Mun ei ole tarvinut selittää kenelläkään, että olen gootti, sillä uskon kaikkien näkevän sen tyylistäni ja puheistani (olen myös kiinnostunut kuolemaan liittyvistä asioista jne.). Jos sinulla on goottityyliset vaatteet, niin kyllähän ihmisten pitäisi niiden perusteella tajuta, että olet gootti. Ja jos joku ei tajua ja tulee kyselemään jotain, niin sanot vain, miten asia on... Tai en minä ainakaan siitä niin isoa numeroa tekisi... Olisin vain oma itseni ja jos joku kysyy jotain, niin sitten vastaisin. Eihän goottiudessa mitään pahaa ole (ainakaan minun mielestäni) ja uskon, että perheesi kyllä sulattaa sen hyvin. Ainakin minun äitini on ylpeä siitä, että uskallan olla erilainen.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 00:07
no täällä revitään kappaleilksi jos on erillainen mutta toivottavasti ei mua.

no,mä oon kiinnostunut parapsykologiasta ja kuolemasta,kuten äitini.
joten se ei oo mitenkään outo homma sille.

no.............yritänpä kestää.............kiitos........................
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2013 21:21
Äitini ei välillä oikein tykkää ja kertoo välillä joillekkin, että minun vaatekaapissani ei ole muuta kuin mustia vaatteita. Mutta empä minä mahda tyylilleni minkään jos se on niin tumma, välillä äitini kanssa moittii että miltä näytän ja se on hänen mielestä hiukan liikaa tai liian vähän. Mutta kyllä hän välillä hyväksyy sen mutta ei useasti.
Toisin kuin isäni antaa minun pukeutua miten itse haluan ja antaa minun näyttää siltä mikä minusta tuntuu hyvältä, hän jopa välillä kehuu ostoksiani joita olen ostanut Morticiasta. Isäni antaa minulle kanssa myös postiivista palautetta siitä, että kuinka hienoja vaatteita minulla on tai kenkiä. Välillä hän saattaa kyllä pistää vastaan, mutta kyllä hän siitä sitten leppyy.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2013 18:32
Kyllähän se on aina kotona tiedetty että olen 'perustavalla tavalla erityinen' kuten kirjoitin joskus mielenhäiriössä luonnoskirjaani ja piirsin alle omakuvani jossa puren omaa jalkaani Kai minuun ollaan niin totuttu, ettei kukaan ylläty enää mistään. Äiti saattaa välillä vähän yllyttääkin lävistyksien suhteen, mutta hän on loppupeleissä se jolta lupa kysytään. Lainailen välillä hänen vanhoja vaatteitaan ja kysyn mielipidettä tämä hame/tuo hame-probleemiin, samoin kuin rajausten symmetrisyydestä. Aika hyvin siis ovat ottaneet tämän, samoin kuin musiikkimaun. Se auttaa, jos on selvästi kotona omissa kuteissaan ja levyhyllyssään eikä pelkästään yritä kapinoida. Jos lapsia hankin, katson niitä takuulla mieluummin lävistettyinä ja iloisina peikkoina kuin alistettuina tapetinpalasina!
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.01.2013 19:14
Nykyään eivät vanhemmat napise vaatteista tai ylipäätänsä ulkonäöstä, mutta nuorempana sain kuulla jatkuvasti kritiikkiä ja toitotettiin tummien meikkien ja mustien vaatteiden olevan pelkkä vaihe( Joka muuten ärsytti ja ärsyttää vielläkin!) No.. Noin viisi vuotta myöhemmin samalla tyylillä jatketaan! Myönnettäköön että tyllihameita en enään käytä vaan vedän tylsällä t-paita ja farkut meiningillä, mutta asenne on sama Porukatkin ovat jo tottuneet ja nykyään eniten kränää aiheuttavat lävistykset ja tatuoinnit.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 18.01.2013 23:27
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2013 01:00
Hmm, saisin kai olla kiitollinen näiden positiivisesta suhtautumisesta. Isäukkoa tulee sen verran harvoin nähtyä, että saattaapi hetken arvioida vaatetuksesta "joko se vaihe viimein olisi ohi". Eipäs ole, eikä loppua näy. Kaipa nuo tuota osasivat jo ennakoida silloin aikoinaan

Muutenkaan ei suvulta rankempaa tekstiä ole tullut, pappa se jaksaa aina vitsailla lävistyksistä tyyliin "joko mie haen ne tonget" tai "etkö sie jää sulhoos kiinni tuosta", hassu patu. Mummo on suvusta se läheisin ja ihanin ihminen, ei koskaan ole poikkipuolista sanaa sanonut ja tukenut kaikessa, samoja leffoja kattelemme ja musiikkikin käy! Isän äiti kuittaili aikansa kun olin yläasteella, miksen voisi pukeutua ja käyttäytyä normaalisti. Vanhuuttaanko höpertyi vai leppyikö, ken tietää, kun yhdellä vierailulla satuimme keskustelemaan uskonnosta, ihanteista ja elämisestä yleensä ja ihaili miun omapäisyyttä Toisaalta minulla nämä "ulkoiset piirteet" ovat kehittyneet omille raiteilleen peruskoulun jälkeen, vähentää kuittailua kummasti. Ja koukutuin tähän topiciin, kierrämpäs vielä kerran D
Kirjoittanut: TheDragonPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.02.2013 16:48
Hyvinhän ne sen ottaa. Mutsi vaan jatkaa tota vauvalepakko touhua koko ajan XD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit