Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: DarkAndCold (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.12.2006 19:20
miten teiän vanhemmat reagoivat kun on vähän toinen lainen?? ja mitä ne tekis jos sais titää että viiltelee?? mulla on semmonen tapaus.. mun vanhemmat on ihan päin helevettiä.. ne riitelee noin joka toinen päivä.. tai no ei nyt ihan mutta ne on niin ärsyttäviä.. ne riitelee pienistä asioista. jotka sitten muodostuu helvetin isoksi asiaksi.. ne ei ihan ikinä ajattele että mitä lapsi sanoo asialle.. monta kertaa mä oon harkinu että menen vaan ulos ulko ovesta ja menen jonnekin.. mutta sitten taas mä en tiie minne mä menisin.. aina kun ne riitellee (tai miten se nyt menee) niin mä meen omaan huoneeseen ja laitan musan huutamaan.. ja huonoin asia on että mulla ei ole ovea huoneeseen .. en tiie miks.. mutta sillon kun ne siel alhaalla huuta kun jotkut hullut toisilleen niin tekee mieli mennä huutamaan niile että ne loppetaa.. mutta se nyt ei varmaan ihan autais. oon puhunu monelle tyypeille näistä ongelmista.. mutta ei nekään ihan välitä.. mitä te teette jos vanhemmat riitelevät ja paiskaa ovia ja joskuskin lyö toisiaan.. tai jos isä vaan häipyy kaheks päiväks ja tullee kotiin ihan kännissä ja huutaa täyttä kurkkua äidille.. ja on lähellä lyödäkin omaa lapsea.. mitä tekis jos tapahtuis juuri niin.. kuinka usein on viel kuuneltava sitä samaa huutoa?? onkos kellään mulle vaikka joitain keinoja mitä mun pitäis ihan tehä?? ja onkos teille joskus käyny että vaikka just oma isä lyö tai jotain muutta?? mä oon huutanu niile mä oon menny ulos kävelylle ja oon ollu aika kauan poissa.. oon tehny kaikkea mahdolista mitä mä teen kun äiti itkee kun isä on lähellä tehä avioeron tekis joskuskin mieli tappaa joku..

Ylläpito muokkasi: Säädetty otsikkoa kuvaamaan paremmin ketjussa käsiteltävää asiaa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.12.2006 19:59
Laitapa vanhempasi lukemaan tämä viestisi, minkä juuri lähetit. Ehkä he sitten huomaavat minkälaista huolta ja surua heidän ongelmansa sinulle aiheuttaa.
Kirjoittanut: fungal (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.12.2006 20:05
mun vanhemmat ei riitele yhtään. pieniä kärhämiä joskus harvoin , mutta isä uhkaa lyödä, läpsii lyö ja potkii. on heittäny mua lautasella päähänki. nytkin itken koska, menin vaa hakeen vetta keittiöstä ja heti alko kauhee show siitä ku olin kattonu jotai isän bändi paitaa enkä viikannu sitä oikein. " jos mää näkisin sut myttäämässä mun paidan vielä uudestaa noin mää oikeesti löisin sua" tasan noin se sano. sitten aloin huutaa kuinka ***** isä se on (ku kaikkiin asiaohi joista se ei tykkää on vastauksena nyrkki). siin' vaiheessa äite alko huutaa mulle että en ees tiiä millaset on huonot vanhemmat ,ja että menisin häpeen johonki. ja tänne nettiin päätin tulla. usein on näin käyny. kerran oon lähteny ulos mutta tulin kuitenki takasi joten mitä se auttaa ku joutuu kohtaa noi paskiaiset vielä. en osaa sanoo mitä pitäis tehä. sun tilanne on pahempi DakAndcold.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.12.2006 20:16
Lainaus: fungal sitten aloin huutaa kuinka ***** isä se on (ku kaikkiin asiaohi joista se ei tykkää on vastauksena nyrkki). siin' vaiheessa äite alko huutaa mulle että en ees tiiä millaset on huonot vanhemmat [...]

Mikäli oikeasti pelottaa olla kotona niin silloin on syytä ehdottomasti käydä juttelemassa paikkakuntasi sosiaaliviranomaisten luona -- tai suunnistaa oitis johonkin nuorten turvakotiin. Jonkin aikaa oltuasi poissa kotoa vanhempasi saattavat huomata, että ovat menettämässä lapsensa ja muuttavat käyttäytymistään... Tai sitten eivät. Tästä aiheesta löytyy infoa osoitteesta www.turvakoti.net
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2006 21:41
Voi jumalauta, joskus tuntuu, että suurin osa ihmisistä pitäs viedä saunan taakse ja... Nuori on ihminen, joka pitäisi ottaa vakavasti. Tällainen käytös AIKUISELTA on pöyristyttävää ja lapsellista. Olen ehdottomasti kuopassa:n kanssa samaa mieltä, ei tällaista tarvitse kenenkään sietää.
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2006 22:05
munki vanhemmat riitelee usein,yleensä äiti huutaa ja läpsii ja joskus isä räjähtää sille on joskus lyönytki. usein kun ne riitelee niin meen omaan huoneeseen. Joskus jos siä on käyny äidin kimppuun niin mua on pelottanu=( onneksi sitä on tapahtunu vain harvoin,yleensä vain riitelyä mutta ei sitäkään jaksais kuunnella.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 17.12.2006 22:23
Hehe, siekin olet 'eksynyt' tänne? Mikäli tunnistan nyt parhaan kaverin... x)

Mutta juuh, meilläkin on ollut kotona riitoja jo siitä asti, kun olen ollut vaahtosammuttimen kokoinen. Onneksi minulla oli metsää ympärillä, minne paeta, kun kotona ei ollut hyvä olla. Nykyisin sitten tulee takaisin sen verran tekstiä, että pistää vanhemmatkin hiljaiseksi. Kaupunki on kasvattanut sen verran, ettei tarvitse yksin jäädä minnekkään nyhjäämään, vaan on annettava takaisin, jos maailma nakkaa p*skaa niskaan.

Kenenkään ei tulisi sietää huonoa kohtelua. Kukaan ei ole sen arvoinen. Minua vain ihmetyttää naiset, jotka vielä viitsivät puolustella tyyppiä, joka uhkailee lasta tai itseään. Ja toisinpäin.
Kirjoittanut: DrnBones (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.12.2006 13:06
No jaa.. tuosta väkivallasta on paha mennä sanomaan, mutta meillä kotona isäpuoli on ottanut sen ärsyttävämmän aikuisen roolin. Se käyttäytyy kuin pikkukakara, huutaa ja meuhkoaa makeisista joita syödään - tai sitten ei. Herra raivoaa aivan kaikesta, mitä ei hänen mukaansa tehdä oikein tai pitäisi tehdä, mutta kukaan ei ole sitä tekemässä. Paraskin tekopyhä p***a, istuu olohuoneessa katsomassa televisiosta urheilua ja syö mässyä minkä ehtii. Miten tuollaiselle nyt sanoo, että se käyttäytyy kuin pikku pentu??? Äiti on alkanut kutsua häntä pikkulapseksi, mutta niin ettei hän itse kuule mutta joka tapauksessa, ei oma tilanteeni ole yhtä paha kuin teidän. Onnea ja kaikkia voimia teille
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2006 15:43
Vähän erinlainen juttu, mutta suokaa anteeksi.
Elikkä, kotona mua ei huomioida eli oon vaan semmonen ''loinen'' jonka kanssa on pakko elää. Sisko on aina ollu parempi ja älykkäämpi pikku pinkki prinsessa joka saa kaiken.Mulle on sanottu aina siitä lähtien kun oon ollu tämmönen kun oon, että kyllä TOMMOSEN pitäis olla itsenäinen tai
eihän TOMMONEN meitä tarvii.
Isällä ja äitillä on joku pakkomielle arvostella vaatteita ja meikkiä.

Ja kyllähän äiti ja iskä riiteleekin aika paljon, koska meilläkin on se ongelma että isä on lapsellinen, mutta kun äitillä on harvinaisen paha tempperamentti niin riitahan siitä aina tulee.
Kirjoittanut: DarkAndCold (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2006 18:33
Lainaus: predatoress Onneksi minulla oli metsää ympärillä, minne paeta, kun kotona ei ollut hyvä olla.

Mullakin on metsää ympärillä.. mutta se ei ihan oo paras paikkakaan mennä.. vaikka no metsä.. se on nyt taas sitten rauhalinen paikka miettiä rauhassa ja odottaa siihen asti että ne rauhottuu.. joskus voi olla että ne riitelee yhen kokonaisen viikkon.. ja siin on hauskaa mennä kouluun ja aattella että millon tullee että " joo me erotaan" tulis isältä aika suoraan ja äiti sitten olis itkemässä asiaa jossain .. kyll isä on monta kertaan menny pois kun on ollu lähellä tulla ihan kunnon tappelu .. mutta se on aina menny sitten ryyppämään tai sitten soittamaan kaverien kanssa siin yhes treeni kämppään.. mutta sitten kun se just on ollu monta päivää poissa niin siin tullee jo se pelko että jotain on tapahtunu..
Oon nyt tänä vuonna sanonu monta kertaa niille että niiden pitää lopettaa.. mutta EI SE MEE LÄPI.. ne on niin ****** lapselisia..
isä on kyll pelotanu aika laila äitiin.. kukaa ei tiie siitä.. mutta.. se meni niin että isä oli juonu liikaa just ja on tullu kotiin.. ja no se oli ihan kännissä.. niin perkeleen kännisää että voi *****.. mähän menin heti ylös koska mä en pidä isäst kun se on kännis. sitten saman tien alko ihana show.. isä rupes saman tien huutaa äidille jotain just pienistä ongelmista.. jotka parin minnuutin pääst oli helvetin iso ongelma.. no äiti oli menny makuhuoneeseen ja isä sitten veti vähän leijonaa naamaan ja no sill oli semmonen tavallinen kitara.. se rupes lyömään sillä ihan kunnolla sitä makuhuoneen oveen.. ja se ovi ei ollu mikää kunnon ovi vaan semmonen kova pahvi ovi.. mutta tai no levy hommeli ovi.. no ei se kestäny ainakaan niin hyvin.. siihen tuli semmoset reiät.. kaks.. ja se kitara meni ihan rikki.. no äiti pelästy ja huus että mun piti pakata jotain mun reppuun.. ja no mä tein niin kun se sano.. me mentiin sitten mun mummon ja vaarin luo yöks 3 päiväks. ja no mä jäin koko loppu viikkoks koska mä en halunu mennä kotiin ja pelätä että nyt koht se taas rähjättää.

mikä olis hyvä lohdutus kun on peloissa?? mitä mä nyt teen?? kun mä oon harkinnu sitä että kerron just sinne turva juttuun mutta sitten taas mä en haluu.. ja mä tiien että kukaan ei pitäis ansaita mitään pahoinpitelyä.. se on hyvin hyvin väärin..

Lainaus: fungal " jos mää näkisin sut myttäämässä mun paidan vielä uudestaa noin mää oikeesti löisin sua" tasan noin se sano. sitten aloin huutaa kuinka ***** isä se on (ku kaikkiin asiaohi joista se ei tykkää on vastauksena nyrkki). siin' vaiheessa äite alko huutaa mulle että en ees tiiä millaset on huonot vanhemmat ,ja että menisin häpeen johonki.

Ja vastaus ei oo nyrkki.. jos se on ainoa vastaus kaikkeen niin VOI ******(.
Kyll sitten suoraan sanoen on vikaa pääs jos se on ainut vastaus kaikkeen..
Ja että sä sanoit juuri että sun isä on paksa tai just huono, fungal.. ja sun äiti sitten sano että sä et edes tiie mitkä on huonot vanhemmat. niin kyll sä jo tiiet jos sun isä on tommonen kyll se huono isä joka kohtelee omaa lapseaan sellai..

ja ihanaa kun joskus ne riitelee juuri kun mulla on mun kaverit vaikka yökylässä niin kyll ne ihan vapaast vaan riitelee vaikka se on tääl.. ei oo mitää välii että kuka on tääl " tää on mun koti!!" isä aina huutaa jos meen sanomaan että ne vois ajattella vähän ennen kun alottaa riitelyn samantie kun on ystävä kylässä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit