Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 19:57
No meillä on näitä perheriitoja tooosi usein. Ja on toi mun mutsi ssanonu että ei jaksais enää tota mun isää ja että se ei rakasta sitä mut ne vaan on yhdessä.... -_-'?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.01.2007 21:38
Juttelin viimeksi eilen äitini kanssa tunnin puhelimessa ihan vain peruskuulumiset vaihtaen käyn kotona n. kahden viikon välein, joten soitto tulee n. kerran viikossa.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 21:50

Lainaus: Night Cat

No meillä on näitä perheriitoja tooosi usein. Ja on toi mun mutsi ssanonu että ei jaksais enää tota mun isää ja että se ei rakasta sitä mut ne vaan on yhdessä.... -_-'?

Noin on vähä meilläki, mut tahtovat elää yhessä niin kauan että minä ja pikkusiskoni olemme omillamme. Minulla ei onneksi enää kauankaan siihen aikaa, pääsen pois täältä kärsimästä huudosta sun muusta.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:18

Lainaus: Cata

hm. mua vähän hävettää. olen ollut meiän perheessä se, joka aiheuttaa ongelmia.

Minulla on sama rooli meidän perheessä... Ja vanhempani sen takia ovat keksineet päänimenoksi kaikkea vähemmän mukavaa, josta en nyt halua alkaa puhua.. Mutta sanottakoon, että konstit yrittää saada minut, hmm... kuriin, ovat olleet julmia. En halua siksi kertoa nyt niitä, sillä kaikki, joille olen edes vähän vanhemmistani mainineet, ovat olleet todella järkyttyneitä, ja alkaneet keksiä konsteja joilla kostaa heille. Mutta ihmisten päähän ei mahdu, että jos ne toteuttaisin, asiat menisivät vielä pahempaan suuntaan. Ja mikä iväntä, minusta tuntuu, että nämä ihmiset eivät välitä niinkään minusta, tai mitä heidän suunnitelmillaan olisi seurausta, he haluavat vaan päästä sanomaan vanhemmilleni kovan sanan ja lesota siitä muille. Kukaan ystävistäni ei tunne vanhempiani, he eivät tiedä millaisia he ovat, ja koska tämä onaihe josta en mielelläni puhu, kerron vaan jotain epämäärästä, josta ihmiset tekevät omia johtopäätelmiään.. Se on minusta oikeasti todella ahdistavaa, että kaikki innostuvat niin paljon vanhemmistani. o_________O
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:23
Minua on kasvatettu samalla tavalla taaperosta asti, joten olen tottunut elämään tällaisessa perheessä. Toki odotan, että vuosi ja kuusu kuukautta kuluu nopeasti, ja olen täysi-ikäinen, ja kaikki loppuu, toivon että muutkin ymmärtäisivät, että tilanteelle ei voi tehdä mitään. Voi vain odottaa, että minulla on valta ja oikeus sanoa ei vanhemmilleni.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:26

Lainaus: TheSecret

Se on minusta oikeasti todella ahdistavaa, että kaikki innostuvat niin paljon vanhemmistani. o

joo, tuo justiinsa.
Mä opiskelin syksyllä toisel puolel Suomea ja kävin kotona vain pariin kertaan, ja niil kerroilla mulla oli ihan tarkoituksella frendi mukana. Voi että porukat esitti niin hymyilevää pariskuntaa niinä viikonloppuina.

nytkään en ole joulun jälkeen ollut kolmena viikonloppuna kotona, ja tänä aamuna sain taas pitkästä aikaa herätä tollaseen itkunsekaiseen huutoon.
Ei ne koskaan eroo, siihen niillä ei oo kanttia eikä ehkä tarvettakaan.
Mutta kyllä mä vaan kaipaan pois kotoa tässä vaiheessa.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.01.2007 14:43
Vanhempasi eivät taida ajatella sinua yhtään....
Myönnetään että oma tilanne kotona on ihan päin helvettiä,vaikka nyt onkin parantunut.En ole yli kuukauteen saanut mutsilta turpaani tai tullut heitetyksi lattialle.Ainut vain että äitini kertoi minulle viikko sitten että KAIKKI ihmiset joiden keskellä olen kasvanut ovat valehdelleet minulle koska hän halusi niin! minulle on valehdeltu koko elämäni ajan,jopa kaverini tiesi totuuden ennen minua.
Mahtavaa,todella ihanaa.ja minun pitäisi antaa anteeksi kun minulle isketään 300 euroa käteen ja sanotaan "osta itelles jotain".
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.01.2007 16:42
Argh, rankkaa tekstiä. Valitettavasti kokenut suurinpiirtein saman. Vanhempani eivät keskenään riitele, en muista koska viimeksi olisivat toisilleen poikkipuolisen sanan sanoneet. Minun ja isäni välit ovatkin sitten toinen juttu. Työtön kun olen, koulut keskeyttänyt ja niin edelleen, ei sovi isälleni ollenkaan. Minun täytyisi tehdä jotain sen eteen että saan kotona olla. Viimeksi olin 2kk kavereiden nurkissa, isän heitettyä kirjaimellisesti niskapersotteella pihalle. Nenä murtunut, selkävika sun muuta mukavaa sattunut silloin tällöin. Onneksi nyt on tiedossa oma asunto, toivottavasti onnistuu.
Jaksamisia ihmiset.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2007 17:29
Hmm, huonot vanhemmat on nykyään tosi yleinen ongelma kenties suomessa? :/ tai no huonot vanhemmat... Ei sitä niinkään voi sanoa. Mutta sinänsä mua ihmetyttää, että mikä järki on pysyä yhdessä jos jatkuvasti riidellään ja kohdellaan toisia huonosti? Tuntuu pahalta. Mun vanhemmat eros joskus 14 vuotta sitten, kun olin 6 vuotias. Ja oon ihan helvetin onnellinen siitä että ne eros. Jäin isukille asumaan joka ei ollu ruusuilla pomppimista. Mutta iloista oli se että oli toinen koti (äidin luona) minne pystyi pakenemaan aina kun halusi. Tosiaan oikeus määräsi huoltajuuden silloin yms. En nyt sano mitään mitä vanhemmat on tehneet ja millaisia olleet, mutta tosi kamalia. On koettu syömishäiriöt, psykiatrikäynnit, viiltelyt ja itsari-ajat sun muut sen ajan ongelmat. Joskus sitten en vain enää kestänyt, 17 vuotiaana oli pakko päästä pois, kun tuli siihen tulokseen ettei ne asiat siitä parane vaikka niin haluaisin tai yrittäisin niitä parantaa. Viimeiset kolme vuotta on ollu rankkoja omaa ja itsenäistä elämää eläessä, mutta paljon onnellisempi oon ku ikinä sillon ku kotona asuin. Ja nykyään tulen vanhempien (ja jokseenkin niitten uusien kumppaneittenki kans) toimeen paremmin ku ikinä. Erosta on joskus hyötyä.. Ei erokaan ole aina loppu kaikelle, vaan ehkä uusi ja parempi vaihtoehto.. Mun mielestä elämää ei oo vaan tarkotettu siihen että ihmiset tekee toistensa elämästä kamalaa.
  • Lähetetty: 21.01.2007 17:43

Lainaus: AuroraBorealis

Ei erokaan ole aina loppu kaikelle, vaan ehkä uusi ja parempi vaihtoehto.. Mun mielestä elämää ei oo vaan tarkotettu siihen että ihmiset tekee toistensa elämästä kamalaa.

Voisin allekirjoittaa tämän saman.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit