Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 00:55
Miten vanhempani suhtautuvat minuun?
Lyhyesti : Huonosti.
Ovat aina pitäneet kummana, mutta sitten kun ylä-asteella aloitin tämän "erilailla" pukeutumisen eivät voineet enää pitää perusilmettä kasvoillaan.
Olen kaksikymppinen, mutta vieläkin saan kuulla pukeutumisestani.
Valittavat koko ajan: "Mitä ihmiset ajattelevat?"
Siinä sitten totean heille: "Viimeisen kerran. Eivät ihmiset teitä katso vaan minua!"
Huoh. Kamalin tunne on kyllä kun tietää ettei suku hyväksy sinua, vaan odottavat koko ajan että "se alkaisi pukeutua normaalisti". Mutta nämä vaatteeni sattuvat olemaan minulle normaalit.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2009 12:10
aivan todella huonosti saattavat välillä pän naamaakin sanoa että "aivan järkyttävät meikit" tai jos on tullut ostettua jotain uutta vatetta niin kommentit jtn tyyliin "ja tot sä et kyllä kouluun laita!!" tms, mutta mäpäs en välitää hähähäää olen sellainen kuin olen ja kukaan ei voi vaikuttaa siihen että mitä laitan päälleni ja miten meikkaan ja piste.
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.02.2009 14:26
Joskus aikoinaan kun aloin pukeutua mustaan, äiti ei enää suostunut ostamaan minulle uusia vaatteita kun "ihan tarpeeksi on noita mustia vaatteita jo.." ja siskoni kanssa he jaksoivat jauhaa, kuinka tämä on "vain ohimenevä vaihe". Gootiksi ja kuuhulluksi äiti saattoi toisinaan "haukkua", vaikka ainakaan silloin en ollut vielä kumpaakaan.
Kun sitten pelkästä mustiin pukeutumisesta aloin tosiaan vaihtaa tyyliä hieman gootimpaan ja kannoin kotiini morticiasta ostamani kengät (demonian tormentit), meni äidillä aivan yli hilseen. Niitä kenkiä se jaksoi vihata vaikka kuinka ja kauan, eikä kuulema ollut "nähnyt koskaan mitään rumempaa"
Mutta pikkuhiljaa alkoi äitikin tottumaan, ja nykyään ei asiasta keskustella (tosin, neljään vuoteen hänellä ei ole ollut asiaan sanottavaa, olenhan täysi-ikäinen).
Äiti tietää, millaisia vaatteita suostun päälleni pistämään ja onnistunut jopa ostamaan minulle muutamia vaatteita, joita pidän
Eli, nykyään äitini suhtautuu oikein hyvin tyyliini, hyväksyy sen aivan kuten sen, että siskoni pukeutuu massan mukaan Alkukiukuttelu varmaan johtui vain siitä, että hän ei osannut odottaa pikkutyttönsä olevan "erilainen", mutta tajusi, ettei sillä taida olla mitään merkitystä hänen kannaltaan...
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:22
Hyvin mun vanhemmat suhtautuvat muhun kun olen jo monta vuotta tällä tyylillä mennyt ja tulen menemään viellä kauan =).

offia. Tossa olin porukoiden luonna käväisemässä ja tuli sit sinne jeesustelioita ovelle ja alko selittämään raamatusta, sitten vain suoraan sanoin et kyllä ristejä pidän, mutta en samanlailla kuin he pitävät ja raamattu on hyvä kirja kun saunaa haluaa lämmitellä. Mutsi nauro tippa linssissä siinä kun kuuli keskustelun. Itse nykyään näytän kalman kalpealta, laihat kasvot ja kalpeutta korostaa mustat hiukset
Sit mutsi vain totes, että ihan hyvä kun tulin käymään kun he eivät osaa hätistää jeesustelioita pois.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:33

Lainaus: Xarvos

Sit mutsi vain totes, että ihan hyvä kun tulin käymään kun he eivät osaa hätistää jeesustelioita pois.

hehe, mäkään en osaa, mä vaan en viitti sanoo niille mitään pahaa.

mun vanhemmat suhtautuu tosi hyvin koska mä en oo ainakaan huomannu mitään eroo niitten käyttäytymisessä sillon ku muutin pukeutumistani yms. ja siskot melkeinpä kannustaa mun tyyliä ku ne tykkää ja ne alunperin sai mut kasvattaa pitkän tukan
mut mun isoisän (iskän puolelta) naisystävä ei tykkää tosin kukaan meidän perheestä ei tykkää siitä ku se on muutenki ärsyttävä xDDD ja joskus kans isoäiti (äidin puolelta) on jotain sanonu ku se varmaan luuli et oon joku saatananpalvoja tai jotain mut se on nyt myöhemmin tajunnu et oon ihan "normaali"
eli suht hyvin muhun on suhtauduttu
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:37
OT varoitus:

Lainaus: Xarvos

tuli sit sinne jeesustelioita ovelle

Pakko kysyä mitä kirkkokuntaa porukka edusti, kun nämä jehovat / mormonit jotka yleensä ovilla kulkevat eivät kyllä kuulu jeesustelijoihin. Heille kun Jeesus ei ole mikään/kukaan tärkeä tahi keskeinen henkilö jos yleensäkkään häntä edes tuntevat ...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:43
Jeesustelu-termi ei kyllä välttämättä ole aina kytköksissä herraan itseensä, vaan voi tarkoittaa ärsyttävää saarnaamista laajemminkin.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:49
Lähinnä hilpeästi. Eteenkin isäni, joka sanoo housujani "romuhousuiksi" ja jaksaa aina huomauttaa, ettei minua ainakaan tuuli vie tällä romurautamäärällä. No jaa hän onkin jonkun sortin Tarzan James Bond.

Äidilläni ei myöskään ole mitään tyylini vastaan, käy vain säännöllisesti tuomassa minulle kaikki niitit jotka on löytänyt ympäri taloa (käyttäydyn hyvin väkivaltaisesti tavaroitani kohtaan).
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 17:54
Aluksi oli pientä purnausta "miksi sitä pitää aina pukeutua mustaan? Miksei välillä jotain kirkasta ja iloista?". Mutta sitten ei mitään muuta, eikä ole enää puhettakaan ollu mistään "ihanista" kukkamekoista (yööökkk!) yms.

Musiikistakin aluksi sai kuulla et "mitä helvetin kuolemankorinaa kuuntelet?", äiskä oli menny ostaan CoFin levyn miulle ja tietysti koekuunnellut alkua... Jälkeenpäin olen nauranut että olisi ollu ilmeisestikin näkemisen arvoinen ilme äiskällä tuolloin. Nykyäänhän äippä on siedättynyt raskaampaankin musiikkiin niin että autossa ollessakin soi metallit ja fiksuna toteaa et ennemmin heviä kuuntelee ku esim. räppiä.

Isäni ei ole mitään sanonut mistään joten en osaa yhtään arvailla edes mitä tuumailee. Yleensä sanoo kyllä jos joku asia menee överiksi joten oletan "omituisuuteni" olevan ok hänelle(kin).

Siskolleni kumma kyllä tuntuu tämä menevän ylitse, musiikki on pskaa ja vaatteet kauheita, saatananpalvojan leima otassa kait miulla on siskoni silmissä.
Pikkuveljeni taas seuraa miun jalanjälkiä metallipoluille.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2009 19:17
Mulle ei ole ikinä valitettu tyylistäni. Äitin kanssa on kiva käydä vaateostoksilla kun se tietää millaisista vaatteista tykkään, kerrankin kun oltiin morticiassa äiti ehdotti mulle pitkää mutsaa pvc-hametta hyvä äiti.

Iskä nyt ei tajua mistään mitään ja sisko vaan on itse niin vaalaenpunainen japanikawaii, et se vaan heittää läppää mun mustista vaatteista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit