Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miten vanhempanne suhtautuvat "erilaisuuteenne"?

Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 06.09.2009 17:49
Poistinpa tuon kiukuspäissäni kirjoittaman tekeleen.

Noh, näin oikeastaan kyllä äitini ihan hyvin minuun ja vaatteisiini suhtautuu. Pitää niistä ja kehuukin. Haluaisi ehkä myös pitää jotain samantapaista vaatteita päällään, mutta tuntee olevansa liian vanha (38, ei siis todellakaan liian vanha).
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2009 18:22
Omat vanhempani antavat minun pukeutua miten lystään, kunhan en mitään hirveän provosoivaa vielä näin nuorena päälleni laita. Tai no, isä nyt ei kommentoi ja katseesta saattaa arvata ajatukset, mutta kun yritän nyt pukeutua enemmän siihen bondageremmi housut + musta paita + saappaat linjalla, niin eipä onnekseni paljoakaan sanomista ole tullut. Tätini ei pidä yhtään, mutta hänenhän mielipiteestään ei tarvitse kovinkaan paljon välittää. Tosin äidiltä sitä kuulee välillä sitä kovin yleistä " Taasko mustaa? " ," Miksei mitään muuta kuin noin tummia vaatteita? "
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2009 18:32
Äiskä tykkää oikein kovasti. Se on haltioissaa että on niin naisellinen vaikka "silmä maalit" voiskin sen puolesta jäädä pois Ite hän ei meikkaa ollenkaa joten tuo meikkaus kommentointi johtuu myös osin siitä. Rajut hiusvärit ei myöskää ole onneks olleet mitään hirveätä hänen mielestää. Pahinta mitä olen hänen mielestää tehnyt on se ku mulla oli keesi. Eikä se muuten ollu pelkästää mitää "hirveää tukka" vaan häntä oksetti ihan oikeasti Se oli kyllä kieltämättä hiukka huvittavaa, mutta minkäs hän omalle vanhanaikaisuudellee voi. Näin meillä päin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.09.2009 18:44
Äiti on alkanut lainailemaan vaatteitani. -_-' Ensin vain juhliin, nyt jo töihinkin. No, olen jo vuosia ollut äitini henkilökohtainen pukeutumisneuvoja, mutta tämä alkaa menemään jo yli. Sekä äiti että sisko vierailevat kaapillani. No, kenkäni sentään saan pitää täysin itselläni, kummallakin on isompi jalka kuin minulla. Hah.
Mutta, pointti, äiti näkyy pitävän tyylistäni, ja nykyisin on tottunut jopa ajatukseen korseteista, kehuu tyttönsä taitoja nykyään kaikille. Haaveilee varmaan itselleenkin, ei vain kehtaa myöntää...
Kirjoittanut: PrincessVampire (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: PrincessVampire
  • Lähetetty: 18.09.2009 16:53
Mä saan pukeutua miten lystää mut äiti on ollu kovasti hiusten värjäystä vastaan (en saanu värjätä mustaks, mut punanen kävi). Isä ei anna polttaa kynttilöitä (poltan aina salaa) seiniä ei saanu maalata (mut oon vuorannu ne mustalla pahvilla). Pimiällä ei sais mennä ulos mut hiippailen aina takaovesta. Ne ei riitele paljon (paitsi ku isä on kännis) sillon hyppään pyörän selkaan ja poljan meren rentaan, mehtään tai hautuumaalle.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2009 09:17
Oikein hyvin, äitini kehuu aina vaatteitani. Kaikki muutkin sukulaiseni pitävät tyyliäni hienona, ja kannustavat minua. Voi että, on minulla ihana perhe!
Kirjoittanut: Dead_person (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2009 16:06
hmm...no ne kieltää pukeutumassa tälleen haukkuu yms. . .mutta eipä se mun persettä kutita vaikka onhan se aika rasittavaa
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 01:27
Isäni huumorilla ja äidilläni on ehkä enemmän ollut tarve antaa ohjeita pukeutumisen suhteen. Kyllä nykyään, kun jo omillani asun ja olen aikuinen, vanhempi suhtautuvat ulkonäkööni neutraalisti eivätkä pidä enää koko vaateshowta jonain ohimenevänä vaiheena. Nykyään äiti jopa jaksaa kehua vaatevalintojani ja ihastella asusteitani. Päivittelee välillä minun esitellessä uusia korkokenkiäni, että on siinä kengillä näköä ja muistelee lämpimästi omia nuoruusvuosiaan, kun keikkui itse piikkikoroilla pitkin Helsingin mukulakivikatuja

Melko vapaasti olen kuitenkin saanut mm. tukkaani värjätä ja vanhemmat ovat kampaamokäynnit kiltisti kustantaneet omasta kukkarostaan. Aikoinaan rippijuhlissanikin olin lyhyeksi kynityssä mustassa tukassa, jota oli ryhditetty kirkkaanpunaisilla raidoilla, ja sukulaiset jaksoivat kyllä kehua miten ihanan piristävä näky olin siellä nutturoiden keskellä. Radikaalimpien pukeutumiskokeilujen kohdalla vanhemmat ovat ehkä hiukan älähtäneet, kuten lyhyissä hameissa kulkeminen paukkupakkasilla, mutta oman pääni mukaan menin silti. Tuli kyllä paleltua ohuissa nahkahanskoissa ja sukkahousuissa monet kerrat, mutta mitäpä minä jääräpää kuuntelisin. Myssykin meni päähän vain, jos rupesi oikein ikävästi korvia nipistelemään. Mutta moniin muihin tyttöihin verrattuna olen kyllä melko rauhassa saanut kasvaa tyylini kanssa.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2009 11:53
Minäkin saan pukeutua ihan niinkuin haluan, eipä vanhemmilla paljon muutenkaan ole enää sananvaltaa siihen, miten pukeudun kun itse ostan/teen vaatteeni. Joskus ne on ihmetelleet, että miksi niin paljon mustaa, että vähän muutakina väriä välillä, mutta ei ne enää mitään sano.

Ja tätä ketjua lukiessani ihmettelen, kun monella on niin vaikeaa kotona vanhempiensa kanssa, itellä on aina ollut kaikki asiat kotona hyvin, vaikka porukat on nyt eronneet, mutta ei niiden kanssa ole koskaan mitään ongelmia ollut. Voimia kaikille, jotka niitä tarvitsevat!
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 19:19
isä e itykkää olleskaan,äite ei välitä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit