Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2010 18:11
On se kyllä kumma juttu, kun pitää perheenjäseniltä väkisin repiä irti lahjatoiveet. Ensviikolla meinasin käydä lahjat ostamassa, ettei menisi liian viime tinkaan, mutta eipähän ole kuin vasta yhden perheenjäsenen lahjatoive tiedossa. Ostan kohta kaikille jotain typerää ja turhaa, kun eivät osaa yksinkertaisesti vastausta antaa...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2010 09:43
No niin.
Vihdoin olen saanut sen verran Joulua kotiin, mitä aioinkin laittaa.
Nyt vaan olisi sitten vielä lahjahankinnat tekemättä.. Onneksi on vielä aikaa. Tai no, kun ajasta on kyse niin huomaa jossain vaiheessa kuitenkin, että "-ai joko nyt on jo Jouluaatto"?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.12.2010 17:13

Lainaus: byron

Ostan kohta kaikille jotain typerää ja turhaa, kun eivät osaa yksinkertaisesti vastausta antaa...

Niinpä, jos eivät kerro ajatuksistaan niin anna jotain ajattelematonta. Ajatushan on tärkein...
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2010 01:56
Kaikki joululahjat ostettu, joulukortit viety postiin, jouluvalot ikkunoissa + kaikki muut joulukoristeet paikoillaan. Vielä kun saa joulukuusen sisälle (vielä ehkä pikkasen liian aikasta sille ), piparit, joulutortut sun muut jouluherkut leivottua Rakastan jouluhössötystä ja olen ainakin tähän saakka onnistunut olemaan stressaamatta joulujutuista
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.12.2010 07:27
No nyt mäkin (vaikka enempi olen sellanen anti-jouluihminen muka) olen ehtiny jo vähän säätää joulujuttuja. Oon leiponut pipareita ja joulutorttujakin on paistettu pari kertaa, ja lupasin äidille, että teen joululaatikot heidänkin joulupöytään. Aah, mä rakastan lanttu-, porkkana- ja perunalaatikoita, Nam! Oon myös ehtinyt ostaa jo materiaalit joulukorttien askartelua varten, ehtis vaan kyhätä ne kasaan ajoissa... Joululahjat on tosin vielä ostamatta, eikä mulla ole aavistustakaan mitä sitä kullekin ostais... Se vähän rassaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.12.2010 12:14
Dumpidum! Nyt olen saanut maalattua kolme taulua suvun kolmelle uusimmalle vesalle, mutta pikkusiskoni taulu vielä uupuu. Kun se on tehty, kaikki lahjat ovat valmiita, paitsi koiralle toki ostan jonkun lelun tai namia kaupasta kun ei se taidetta arvoistaisi kuitenkaan.

Harmi sinänsä, että pikkusiskoni taulu pitää muuttaa alkuperäisestä suunnitelmasta, koska koulun akryylivärit ovat ihan finaalissa ja itse en niitä omista, mutta saanpahan syyn tehdä pienemmän kuvan, kun ainoa kovapohja jonka löysin olikin makuuni aivan liian iso...

Minulla on vielä 22.12. viimeinen koulupäivä, joten sinne asti on aikaa tehdä työ viimeinen. Tällä viikolla tosin pitää jo paketoida jonkin verran lahjoja ja viedä niitä vanhemmilleni piiloon, ettei sitten joululomalle lähtiessä tarvitse raahata niin paljoa tavaraa. Jouluvalotkin voisi ripustaa (lue: teipata) ikkunaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2010 20:28
Moon jotenkin erityisen innoissani tänä vuonna joulusta! En tiedä miksi. Kuuntelen tosi mielelläni joululauluja, olin ihan intopiukeena kun meidän kaupassa oli tänään Joulupukki ja en malttaisi millään odottaa et olisi aatto ja menisin kissan kanssa äipälle heti aamusta kattelemaan Joulupukin kuumaa linjaa, syömään puuroa ja muita jouluruokia

Iiiiiiiiih!
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuZiC
  • Lähetetty: 10.12.2010 20:43

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

kattelemaan Joulupukin kuumaa linjaa

Se lumiukko-ohjelma pitää aina kattoo. Se on tullu joka jouluaatto niin kauan ku jaksan muistaa. Ja se on pitkä aika se
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2010 20:49
^Kyllä! Lumiukko pitää todellakin katsoa, se on ihana. Viime vuonna en nähnyt sitä kun olin aattona duunissa mutta tänä vuonna en missaa
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.12.2010 00:41
Minunkin täytyy katsoa lumiukko. Se on tullut katsottua jokaisena jouluna ihan pennusta asti enkä aio missata sitä nytkään. Itse inhoan joulunodotusta, mutta itse joulunaika on mielestäni parasta aikaa vuodesta. Kun sen vain kerrankin saisi viettää vailla stressiä..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit