Gootti.net

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:53
Joulu kolkuttelee jo ovelle ja meikäläinen sai vasta tänään hommattua (melkein) kaikki lahjat. Jotain pientä puuttuu vielä.
Uteliaisuuttani kyselisinkin tässä, että onko kukaan vaivautunut tekemään lahjoja itse? Minua tuo kulutushysteria alkaa hiljalleen pänniä ja kuvittelinkin tässä, että jonain jouluna teen kaikille lahjan itse.
Entä onko kenelläkään mitään kiinnostavaa vinkkiä omatekoisen lahjan askartelemiseen?

Hyvät joulut muuten kaikille foorumilaisille!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:17
Lainaus: liothe Entä onko kenelläkään mitään kiinnostavaa vinkkiä omatekoisen lahjan askartelemiseen?

Omatekoinen joulusinappi olis ihan hyvä. Melko helppoa ja halpaa,mutta ilahduttaa saajaa.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:20
Minä teen yleensä lahjat itse. Varsinkin perheelleni, kun nuo sanovat, että jos ostan lahjan heille kaupasta niin en ole nähnyt tarpeeksi vaivaa heidän eteensä. Juuri tänään tein mutsille uuden raidallisen topin kesäksi ja faijalle taulun kesämökiltä, kun se sitä niin halusi. Kaverinikin pyytelevät yleensä aina maalauksia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:52
Yleensä olen piirrellyt ja maalaillut tauluja, mutta tänä vuonna lukiokiireiden takia tein vain yhden lyijytyön. Mutta meillä ei onneksi kukaan olekaan niin vaativa että kaupasta ostetuista valittaisi.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:40
Kortit piirrän itse/leikkelen. Joskus oikein monimutkainen kortti käy lahjasta, muttei tänä vuonna. Tein yhteensä 2 korttia, joihin niihinkään en ollut oikein tyytyväinen.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2006 22:05
Lainaus: liothe Minua tuo kulutushysteria alkaa hiljalleen pänniä

Jep. En mie niin joulusta välitä mutta kirpparilta saa ekoogisesti lahjoja , ettei nyt ihan sula käsiin koko pallo. Ja teen itse, yleensä ompelen juttuja lahjaksi, kierrätyskankaista tottakai.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2006 23:00
Tänä vuonna veistelin puusta muutaman voiveitsen, sillä ne jostain syystä aina katoavat tai menevät rikki meidän perheessä Yritin samalla tehdä paremman idean puutteessa veitsitelinettä, josta lopulta tulikin liian pieni servettiteline. Ja muutaman biisin joululevyn olen tehnyt ja se olisi tarkoitus antaa parille sukulaiselle... Mutta yleensä suurimman osan lahjoista ostan kaupasta.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2006 13:06
Ja vielä tuli mieleen, että nauhoitettiin koko perheen voimin "sekakuorona" Juicen legendaarinen biisi, Sika. Siitä kyllä riittää oikein kunnon naurut joka kerralle kun sen kuuntelee. Niin täydellisiä virheitä ja naurukohtauksia siinä on lisämausteena, että parempaa saa hakea
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2006 13:23
Lainaus: poison Omatekoinen joulusinappi olis ihan hyvä.

Oi.. jos vaan osaisi tehdä. Veikkaan, että netistä tosin löytyis ohjeet jos jaksaisi etsiskellä.

Lainaus: Henna nauhoitettiin koko perheen voimin "sekakuorona" Juicen legendaarinen biisi, Sika

Tuo kuulostaa hauskalta. Mukava perheen yhteinen juttu, joka saa varmaan nauramaan vielä pidemmänkin ajan päästä.

Lainaus: Chastel kirpparilta saa ekoogisesti lahjoja , ettei nyt ihan sula käsiin koko pallo. Ja teen itse, yleensä ompelen juttuja lahjaksi, kierrätyskankaista tottakai.

Fiksua, fiksua.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:24
Viime viikolla Robin Hoodissa oli jo tonttuja hyllyssä, ei helskatti. Nyt jo?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit