Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2007 13:24

Lainaus: Piiskansiima

Jouluvalaistukset ovat kauniita

Niin ovat, kunhan niitä ei ole liikaa. Tässä yksi päivä näin kun erään talon kuisti oli pelkkää jouluvaloa.. se ei ollut enää kaunista.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2007 14:24

Lainaus: pikkumyy

Niin ovat, kunhan niitä ei ole liikaa. Tässä yksi päivä näin kun erään talon kuisti oli pelkkää jouluvaloa.. se ei ollut enää kaunista.

Olisitpa nähnyt ameriikan tyylisen valaistuksen... >20 000 lamppua yhdessä talossa ei ollut harvinaista...
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2007 14:29
Oivoivoi... joulu se on kohta taas... enkä oo ees ostanu vielä mitään lahjoja... :P Mut kyllähän tässä ehtiipi vielä. Oispa jo 22. päivä, kun alkaa joululoma... Vielä semmonen pari viikkoa. -.-
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:14
Mä olen ostanut ja tehnyt äidille jo lahjan...tässä tulee pieni paniikki kun perheeseen kuuluu neljä muutakin henkilöä joille lahjaa en ole vielä hommannut...
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:19
En jaksa stressata moisista. Kummitytölleni ajattelin ostaa jotain pientä jouluksi. Aikuisille ostan vasta sitten alennuksista. Luulisin ainakin, että he jaksavat odottaa
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:31

Lainaus: Evelyn

Aikuisille ostan vasta sitten alennuksista. Luulisin ainakin, että he jaksavat odottaa

Niin luulis juu, ja sillee se järkevämpää onkin kun saa paljon halvemmalla
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:32
Ostan vaimolle lilan plo huivin ja makelle mangneeti kirjaimia ja miikalle varmaa poliisi auton
  • Lähetetty: 07.12.2007 17:44
Oon miettiny et ostasin isoveljelle sellasen V8 vyönsoljen,mut niitä ei enää myydä siä mist mun piti se ostaa...
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2007 18:46
http://www.stuntman.fi

Tuolla on jotain saman tyylisiä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.12.2007 18:46
Jos olisi varaa, ostaisin kaikille lukihäiriöisille ja sanasokeille foorumikirjoittajille äidinkielenopetusta keskitysleirillä.

Ps: Tämä on sitä Heetteri(tm) -läppää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit