Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jouluhössötystä

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.09.2007 11:37
Kummallisen aikaista. Yleensähän nuo ensimmäiset jouluhössötykset tulevat kauppoihin vasta lokakuun puolessa välissä.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2007 19:15
En malta odottaa joulua. Omituista, mutta se on ainoa oäivä vuodesta kun ei ole intoa lähtee minnekkään kotoa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2007 19:26

Lainaus: SatanMyMaster

En malta odottaa joulua. Omituista, mutta se on ainoa oäivä vuodesta kun ei ole intoa lähtee minnekkään kotoa.

Mulla on ihan sama juttu. Tänään kävin Tiimarissa katsomassa Halloween kamoja, niin siellä oli jo joulukoristeita myynnissä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.10.2007 07:11

Lainaus: poison

Tänään kävin Tiimarissa katsomassa Halloween kamoja, niin siellä oli jo joulukoristeita myynnissä

Juu, sinne ne tulevat ajoissa. Arvaapa vaan, minkä työn minä sain...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.10.2007 14:38

Lainaus: Iiriva

Yleensä olen piirrellyt ja maalaillut tauluja

Ajattelin yhden taulun maalata jouluksi kun on yksi ylimääräinen pohja, mutta en vain keksi kenelle sen tekisin. Kaiketi sille jolle on muuten vaikein keksiä lahjaa.
Ahdistaa ajatella joulua jo näin aikaisin...
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.10.2007 15:33
Mä ajattelin veistellä jokaselle voiveitsen

Kolvata perään vielä hyvää joulua.

Ja kaikki olisi iloisia
  • Lähetetty: 25.10.2007 16:28

Juu, sinne ne tulevat ajoissa. Arvaapa vaan, minkä työn minä sain...

Et kai vaan Tiimarin myyjänä ????
  • Lähetetty: 25.10.2007 16:30

Et kai vaan Tiimarin myyjänä ????

Noh, aluksi nyt ainakin *vain* joulumyyjänä, mutta saa nähdä sitten sen jälkeen...
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 25.10.2007 17:48

Noh, aluksi nyt ainakin *vain* joulumyyjänä, mutta saa nähdä sitten sen jälkeen...

Mä teen aina joulun alla paljon ostoksia Tiimarista, se on ihan hyvä kauppa !!!!
Käyn yleensä Munkkivuoren Tiimarissa.
  • Lähetetty: 25.10.2007 17:51

Mä teen aina joulun alla paljon ostoksia Tiimarista, se on ihan hyvä kauppa !!!!
Käyn yleensä Munkkivuoren Tiimarissa.

Noh, minut taas saattaa löytää periaatteesta mistä tahansa pääkaupunkiseudun Tiimarista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit